MariusJS Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 23 minutes ago, Cowboystrekk said: Respekt til deg for det Nizzen! Finnes det ikke noen cryptomining hvor man også donerer datakraft til noe ala F@H? Jeg hadde glatt bytta til det selv om jeg fikk mindre penger. Curecoin om de fortsatt driver på Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) Det er bedre at man miner, man betaler mye mva og skatt. Jo mere man miner jo flere kort kjøper man og mer mva og skatt. Man finansierer morgendagens gamle. Jo mer man miner, desto flere kort kan man kjøpe neste måned og bidrar stadig mer. Folding finansierer seg ikke selv, derfor kommer det ikke ut av sumpen. Endret 27. februar 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) 4 hours ago, Nizzen said: Nei Donerer heller datakraft til F@H. Mine får dere gjøre ? eller ny ID https://stats.foldingathome.org/donor/256748 0 folding der i den senere tid Endret 27. februar 2021 av Hexazar 1 Lenke til kommentar
HestensMund Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) 9 hours ago, KjellV said: 😱 og 🤢 og 🤬 og 😞 Noen som vet hvordan Proshop er på å svare på epost? Vurderer om jeg skal sende epost eller ringe mandag morgen. You can ask Proshop Michael in the 30xx thread on HOL.dk https://hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=2&tid=986632#seneste Proshop sends out orders from both Århus and København. There was a case 2-3 weeks ago with some 3080's orders that got skipped like yours because one location did not had the cards transferred in between the two warehouses internally. The next shipment from Asus got sent to the warehouse with the outstanding orders. And it balanced out. Must be difficult having 500 waiting orders, 2 warehouses and cards coming in batches of 5-20 at a time. Beklager, men jeg håber i foretrækker mit engelsk frem for mit dansk 🤗 Endret 27. februar 2021 av HestensMund 5 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) 9 hours ago, Nizzen said: Nei Donerer heller datakraft til F@H. Mine får dere gjøre Herlig å se. Selv la jeg det på hylla for noen år siden etter ca. 3 år med f@h på 3 rigger og 11 GPUer. Har ikke så god plass så det er årsaken til at jeg i dag ikke miner og har kun 1 PC og 1 NAS (filserver). Riggene og deler brukt til folding står fortsatt i boden. Hadde jeg hatt et hus med en kjeller eller noe slik hadde det fristet å sette i gang igjen. Endret 27. februar 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 8 hours ago, Hexazar said: ? eller ny ID https://stats.foldingathome.org/donor/256748 0 folding der i den senere tid Ikkje den brukeren nei Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Det blir dårlig med å få kjøpt grafikkort de neste årene. Nå som mininga er mindre lønnsom må minerne kjøpe dobbelt så mange kort for å kompensere. Expected daily earnings per 100 MH/s $ 6.57 0.00446 ETH 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 BadCat skrev (3 minutter siden): Det blir dårlig med å få kjøpt grafikkort de neste årene. Nå som mininga er mindre lønnsom må minerne kjøpe dobbelt så mange kort for å kompensere. Expected daily earnings per 100 MH/s $ 6.57 0.00446 ETH Jeg kjøpte først en 3060 og nå har jeg tre til på vei. Mining sperre på Ethereum hjelper ikke. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Med denne profitten vil det ta ca 1 år bare for å tjene inn kosten av et 3090. Og hvem vet hva som skjer videre. Jo flere som miner, jo mindre blir det igjen på hver. Det er rart hvis man ikke kommer tilbake til normalen i løpet av et par år, med kort som kan kjøpes på dagen i de fleste butikker. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) Selvsagt hjelper ikke sperre. 3060 miner fremdeles nesten like bra som 1080 Ti per watt. Er det lønnsomt blir det kjøpt. Så lenge de ikke sperrer så mye at det er ulønnsomt, vil folk kjøpe og kjøpe. Lønnsomt for Nvidia. Til sommeren halveres kanskje profitten på grunn av EiP 1559. Da blir det ytterligere behov for flere kort. Kjøpte kort finansierer kort som skal kjøpes og slik går det i runddans. Endret 27. februar 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 kremt skrev (21 minutter siden): Med denne profitten vil det ta ca 1 år bare for å tjene inn kosten av et 3090. Og hvem vet hva som skjer videre. Jo flere som miner, jo mindre blir det igjen på hver. Det er rart hvis man ikke kommer tilbake til normalen i løpet av et par år, med kort som kan kjøpes på dagen i de fleste butikker. Det er slik at kryptovaluta går i bølger akkurat som den mest sykliske bransjen som er shipping. Gode tider fører til høyere rater på leie av skipene som fører til at flere skip blir bygd og så er plutselig etterspørselen mindre enn tilbudet. Nå har vi nye ASICS som allerede miner i Kina og kommer for salg. Krypto speiler shipping markedet. https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_cycle https://www.hellenicshippingnews.com/the-vicious-cycle/ Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 BadCat skrev (1 time siden): Det blir dårlig med å få kjøpt grafikkort de neste årene. Nå som mininga er mindre lønnsom (...) Her må regjeringen komme på banen med en redningspakke. 7 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 6 hours ago, HestensMund said: Beklager, men jeg håber i foretrækker mit engelsk frem for mit dansk 🤗 Takk for informasjonen om Proshop! Her forstår vi begge språk, og du er velkommen til å skrive på det språket som du foretrekker 😊 5 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 kaldviking skrev (3 minutter siden): Takk for informasjonen om Proshop! Her forstår vi begge språk, og du er velkommen til å skrive på det språket som du foretrekker 😊 Bokmål er jo omtrent skriftlig dansk. Det er muntlig som kan være problemet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) Det er lett å prate dansk også. Bare å stappe munnen full av pølser. Jeg hadde sambo fra Sørlandet. Der prater de nesten dansk. Quote Mange av dialektene i Agder ble influert av dansk og nederlandsk i seilskutetida. Typisk for dialektene er deres mange «bløde/blaude konsonanter», skarre-r og a-endelser (hemmet – hemma, gaten – gada el. gata, , og så videre). De bløte konsonantene begynte trolig i Danmark på 1100-tallet og på 1300-tallet er det tydelig også i dialektene langs kysten av Agder og Rogaland. Overgangen til bløte konsonanter tok slutt på 1700-tallet og lånord som kom inn fra 1700-tallet av har ikke bløte konsonanter feks prute, prate, døyt og skøyte (fra hollandsk). Endret 27. februar 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 2 hours ago, BadCat said: Det blir dårlig med å få kjøpt grafikkort de neste årene. Nå som mininga er mindre lønnsom må minerne kjøpe dobbelt så mange kort for å kompensere. Expected daily earnings per 100 MH/s $ 6.57 0.00446 ETH 8.53$ hos EZIL Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 BadCat skrev (2 timer siden): Det er lett å prate dansk også. Bare å stappe munnen full av pølser. Jeg hadde sambo fra Sørlandet. Der prater de nesten dansk. Du hadde, bytta du ho ut mot en haug med skjermkort? 😂 3 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 BadCat skrev (3 timer siden): Jeg hadde sambo fra Sørlandet. Der prater de nesten dansk. Bullshit. Jeg bor på sørlandet og dette er bs, snakk med en sørlending og en dansk som gar bodd på sørlandet i mange år. Stor forskjell Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Spørrs på dialekt au, nordjyllandsk og sønderjyllandsk er lett å forstå , østjylland/fynsk/sjællandsk er ett helvete Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Interessant i folding sammenheng. https://curecoin.net/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå