Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-grkpmGQW
3 minutes ago, user_2467 said:

image.png.1c911d3e1e1dd78cda74a10900ad24ee.pngDere som er kjent med systemet, dette skulle bety at det vil bli sendt snart, korrekt?

Korrekt. Hvis du ser posten min over, så fikk jeg "sendt" nå.. og i går så min ordre nøyaktig ut som din.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, RTXpensive said:

Se her ja, så lønner seg å bestille flere av samme vare i samme kjøp i stedet for flere ganger altså, lettere også.

Det går ikke på de fleste kort da, var en tilfeldighet at jeg misclicket på dette og la til ett til og innså at de ikke hadde på den sperren :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, BadCat said:

I går var det 11500 kr for ett av de bedre 3080-kortene til salgs. Disse kortene i bunn selges til 80% høyere pris enn hva som hadde vært et godt kjøp,

Jepp, 3060 er vel det mest uinteressante kortet som er lansert på årevis (price/perf) 😛

Jeg hadde mye heller kjøpt et scalper kort på finn enn et scalper kort fra komplett etc

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ringte Elkjøp for status på 3080 Tuf "non-OC" som ble bestilt litt etter launch.
Slapp faktisk å vente i telefon-kø i en halvtime! :D
Det hadde naturligvis ingenting nytt. Men de skulle sjekke opp og gi meg tilbakemelding. De skulle også se på muligheten for å levere et annet, tilsvarende kort

Endret av JFM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...