Dragonlove Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 user_2467 skrev (Akkurat nå): Dere som er kjent med systemet, dette skulle bety at det vil bli sendt snart, korrekt? ja 3 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) RTXpensive skrev (1 minutt siden): Bryr ikke komplett seg om Maks 1stk per kunde? Ikke alltid, men de kansellerte en del ordrer hos meg i går. Endret 26. februar 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 RTXpensive skrev (1 minutt siden): Bryr ikke komplett seg om Maks 1stk per kunde? Bingo om det går gjennom eller ikke. Har selv både fått gjennom flere kort og fått slettet ordrer. Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Dragonlove skrev (3 minutter siden): Ikke alltid, men de kansellerte en del ordrer hos meg i går. Hvordan fungerer kanselleringen, lar de deg fortsatt få 1 kort eller ryker alt? Endret 26. februar 2021 av RTXpensive Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 user_2467 skrev (2 minutter siden): Dere som er kjent med systemet, dette skulle bety at det vil bli sendt snart, korrekt? Betyr at ordren pakkes så sendes nok i dag 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 3 minutes ago, user_2467 said: Dere som er kjent med systemet, dette skulle bety at det vil bli sendt snart, korrekt? Korrekt. Hvis du ser posten min over, så fikk jeg "sendt" nå.. og i går så min ordre nøyaktig ut som din. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 RTXpensive skrev (Akkurat nå): Hvordan fungerer kanselleringen, tar de deg fortsatt få 1 kort eller ryker alt? Jeg fikk ett kort, men ingen garanti med Komplett. 2 Lenke til kommentar
user_2467 Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 3 minutes ago, Dragonlove said: ja Just now, KjellV said: Betyr at ordren pakkes så sendes nok i dag Takk for svar! 😀 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 RTXpensive skrev (4 minutter siden): Hvordan fungerer kanselleringen, tar de deg fortsatt få 1 kort eller ryker alt? Du får kun ett, litt nedenfor har jeg en ordre med 2 kort, viser ikke her, da jeg ikke fikk med hele skjermbildet. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 7 minutes ago, RTXpensive said: Bryr ikke komplett seg om Maks 1stk per kunde? 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 MariusJS skrev (1 minutt siden): Du er jo sånn storkunde at de ikke vil miste deg 😂 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg har fått pakkesporing på mine 2.. så virker ikke som komplett bryr seg om 1 per customer. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 9 minutes ago, Fade1 said: 5600kr for et budsjettkort.... Prisene for tiden "henger ikke på greip" I går var det 11500 kr for ett av de bedre 3080-kortene til salgs. Disse kortene i bunn selges til 80% høyere pris enn hva som hadde vært et godt kjøp, Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 MariusJS skrev (2 minutter siden): Se her ja, så lønner seg å bestille flere av samme vare i samme kjøp i stedet for flere ganger altså, lettere også. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Komplett bryr seg ikke så lenge de ikke merker det... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 justus skrev (Akkurat nå): Jeg har fått pakkesporing på mine 2.. så virker ikke som komplett bryr seg om 1 per customer. Som skrevet, ikke alltid, spørs sikkert hvem som er å overvåker ordrene, for ett par uker siden fikk jeg en drøss med like kort. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 RTXpensive skrev (1 minutt siden): Se her ja, så lønner seg å bestille flere av samme vare i samme kjøp i stedet for flere ganger altså, lettere også. Ikke om de finner ut at du kun skal få lov å kjøpe ett og kansellerer hele ordren. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 2 minutes ago, RTXpensive said: Se her ja, så lønner seg å bestille flere av samme vare i samme kjøp i stedet for flere ganger altså, lettere også. Det går ikke på de fleste kort da, var en tilfeldighet at jeg misclicket på dette og la til ett til og innså at de ikke hadde på den sperren 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 1 minute ago, BadCat said: I går var det 11500 kr for ett av de bedre 3080-kortene til salgs. Disse kortene i bunn selges til 80% høyere pris enn hva som hadde vært et godt kjøp, Jepp, 3060 er vel det mest uinteressante kortet som er lansert på årevis (price/perf) 😛 Jeg hadde mye heller kjøpt et scalper kort på finn enn et scalper kort fra komplett etc 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Ringte Elkjøp for status på 3080 Tuf "non-OC" som ble bestilt litt etter launch. Slapp faktisk å vente i telefon-kø i en halvtime! Det hadde naturligvis ingenting nytt. Men de skulle sjekke opp og gi meg tilbakemelding. De skulle også se på muligheten for å levere et annet, tilsvarende kort Endret 26. februar 2021 av JFM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå