ilalo Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 4 minutes ago, MariusJS said: Ser ikke helt hvordan det er hans feil at du har bæsja på leggen? Hvor sier jeg det er noen andre sin feil enn min egen? må du ikke putte ord i munnen på meg småen 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 MariusJS skrev (2 minutter siden): Om du ikke klarer å komme med bedre argumenter så tror jeg du må finne deg ett annet forum eller bli musikkanmelder i dagbladet 🤣 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 ilalo skrev (7 minutter siden): småen Kanskje ikke klar over at MariusJS er kretsmester i styrkeløft 14 år på rad du? 203cm på strømpelessen og 168kg Så han en gang kaste et oljefat 38 meter i motvind! 3 Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Det var da svært.. Er det noen som har erfaring med å melde seg inn i Komplett Club og få poeng for nylige kjøp? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 eintotre skrev (Akkurat nå): Det var da svært.. Er det noen som har erfaring med å melde seg inn i Komplett Club og få poeng for nylige kjøp? Har hørt at kundeservice kan være behjelpelige. Ville hørt med dem på chat og referere til ordrene. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 eintotre skrev (1 minutt siden): Det var da svært.. Er det noen som har erfaring med å melde seg inn i Komplett Club og få poeng for nylige kjøp? Hvilke erfaringer er det du tenker på? Er gratis å melde seg inn og du får bonuskuponger og gratis frakt, så win win. 1 Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Just now, TheKims said: Hvilke erfaringer er det du tenker på? Er gratis å melde seg inn og du får bonuskuponger og gratis frakt, så win win. Få poeng for kjøp du gjorde før du meldte deg inn i klubben. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 1 minute ago, ilalo said: Tøff i trynet pga jeg sa shut your mouth? 🤣🤣 Du får ha en fin dag videre deilig med den blokker knappen ikke tid til slike som deg som blir krenket på andres vegner 🌹 Ånei, ble jeg blokkert av en gubbe på nesten 40 som fortsatt ikke har lært seg verken å argumentere eller formatere setninger på nett, KRISE! Kanskje du skal ønske deg en ordbok til 40 års-dagen slik at du forstår hva ordene du bruker faktisk betyr 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Jesus, ikke krangl så mye at denne tråden blir steng for opprydding i timesvis på den dagen vi faktisk trenger den 😜 5 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 On-topic, noen andre som har fått denne fra netonnet i dag? Quote Kjære kunde, Vi kontakter deg angående din ordre som inneholder Geforce RTX 3060TI TUF Gaming 8GB art nr 1015570. Produktet som du har bestilt er en forhåndsbestilling og finnes for øyeblikket ikke på vårt lager. Vi har bestilt produktet fra vår leverandør, men vi har ikke fått en bekreftet leveringsdato. Din bestilling er fortsatt aktiv hos oss og nå din ordre er sendt kommer du også til å få en leveringsbekreftelse. Vi kommer tilbake til deg innen 5 virkedager per mail med oppdatering angående din ordre. Om du har spørsmål angående din bestilling er du alltid velkommen til å kontakte oss på mail, chat eller telefon https://support.netonnet.se/hc/no/articles/360001160045-Kontakt-oss. Tenk på å ha ditt ordrenummer tilgjengelig når du kontakter oss. Vi ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Her går jeg en liten tur på post i butikk og når jeg kommer tilbake er det helt Texas Cowboy i tråden. 3 Lenke til kommentar
RTXpensive Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): On-topic, noen andre som har fått denne fra netonnet i dag? Ja, fikk den samme tidligere på dagen. 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Litt baluba må det jo bli innimellom i en ellers traurig hverdag 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 MariusJS skrev (1 minutt siden): On-topic, noen andre som har fått denne fra netonnet i dag? Har ramlet inn med utsettelser fra Netonnet de siste dagene her. Håper at KFA2 3090 HOF dukker opp som lovet til uka. Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Her er svar jeg fikk fra Komplett ang poeng for kjøp gjort før man melder seg inn i kundeklubb. 4 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 3 minutes ago, Pc Lynet said: Jesus, ikke krangl så mye at denne tråden blir steng for opprydding i timesvis på den dagen vi faktisk trenger den 😜 3 minutes ago, BadCat said: Her går jeg en liten tur på post i butikk og når jeg kommer tilbake er det helt Texas Cowboy i tråden. 3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 eintotre skrev (1 minutt siden): Her er svar jeg fikk fra Komplett ang poeng for kjøp gjort før man melder seg inn i kundeklubb. Poengene blir opptjent ved utsending av vare, ikke ved bestillingstidspunkt, i tilfelle det skulle ha noe å si for deg. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Tilfelle noe ikke har fått med seg når det er slipp lykke til idag 2 Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Just now, KjellV said: Poengene blir opptjent ved utsending av vare, ikke ved bestillingstidspunkt, i tilfelle det skulle ha noe å si for deg. Takk for info! De var desverre svært effektive ved behandling av forrige ordre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 eintotre skrev (7 minutter siden): Få poeng for kjøp du gjorde før du meldte deg inn i klubben. Nei hvorfor skulle de det? Om du ikke har greid å rote deg til å bli medlem før nå så blir det vel å ta det på egen kappe? 😛 Er det jakten på 10% kupongene som lokker nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå