Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, mitres said:

Tror det er lettere å få kjøpt kort i USA, der har de hvertfall ikke den ego mentalitetet vi har her i Norge...

De fleste jeg streamer eller spiller med er fra USA. De sliter med å få kort. Hvordan vet jeg det? Syting og klaging på Discord hver dag siden release.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, ilalo said:

Den fleksingen av hvor mange kort man har bestilt osv driter de fleste av oss i 
folk som flekset hvor mange ps5 de har bestilt ( les meg ink i den ) 
fikk en advarsel 
 

Forskjell på scalping og mining da, man kan hate begge like mye om man vil, men det er uansett en forskjell

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å hate folk fordi de har kort er like dumt som å hate alle som har en femtikrone i lommeboka og mene at de heller burde gitt den til vedkommende.

"Men han skulle bruke femtikronen på noe annet som jeg ikke liker. Det er kun de som bruker femtikronen riktig som kan få lov til å ha femti kroner i lommeboka."

Konsentrer dere om å bestille selv og gi blaffen i hvor mange kort andre har. Hvis du ikke har kort er det ikke han med 100 krot sin feil, det er din egen.

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Kundeservice har ikke komplett hatt på maaaange år

 

Nei, de har den bare tilgjengelig for at du skal kunne stille spørsmål og dem svare på ting de ikke vet. 

Endret av mitres
Lenke til kommentar
mitres skrev (1 minutt siden):

Nei, kundeservicefornekterne er dere mange av her inne har jeg skjønt.

Når jeg bestilte 3080TUF med bekreftelse 15:04 på e-post den 17.09, så var det folk etterhvert som begynte å få kort som hadde bestilt en god stund etter meg. Jeg klaget til support, nei, det var ikke noe galt sa de. Jeg hadde bestilt et annet produkt. Det var ikke noe galt i systemene deres. Så jeg tok masse skjermdumper fra andre folk her inne. Sendte mail med bildebevis. Etter 3-4 uker fikk jeg svar om at det faktisk hadde skjedd en feil. At det hadde kommet inn så mange ordre samtidig at enkelte hadde blitt dyttet bak i køa (litt tilsvarende hva som skjedde hos ProShop).
Endte med at jeg fikk velge meg førstkommende 3080 som jeg ønsket i erstatning, pga. at jeg påpekte feilen i systemet deres.
Det var ikke Komplett support som fikset dette, men Customer Care Manager.

Så du får unnskylde meg om jeg ikke tror et rødt øre på noe som helst av hva Komplett support sier.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri fått hjelp av komplett kundeservice. Hver gang svarer de at de kan ikke gjøre noe. De kunne like gjerne ha lagt det inn som automatisk svar.

Naturligvis, de hjelper nok ingen. Komplett har nok bare masse ansatte i kundeserviceavdelingen uten mål å mening for å bruke mer penger enn nødvendig.

Lenke til kommentar
1 minute ago, mitres said:

Naturligvis, de hjelper nok ingen. Komplett har nok bare masse ansatte i kundeserviceavdelingen uten mål å mening for å bruke mer penger enn nødvendig.

Nei, men de har masse underbetalte tenåringer som ikke vet bedre og gjør så godt de kan med ressursene som er tilgjengelig for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er for syns skyld, så folk føler at de blir hørt, men de fleste henvendelser blir avfeid med at de ikke kan gjøre noe.

Ring og hør om de kan splitte en ordre.

Ikke kan de gjøre det.
Ikke vil de gjøre det.
Systemet deres støtter det ikke.
Ikke kan de gjøre det manuelt.
Betalingssystemet støtter det ikke.

Hvorfor kunne dere gjøre det for 20 år siden? Eh, da var jeg ikke født.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
15 minutes ago, MrMarbles said:

Når jeg bestilte 3080TUF med bekreftelse 15:04 på e-post den 17.09, så var det folk etterhvert som begynte å få kort som hadde bestilt en god stund etter meg. Jeg klaget til support, nei, det var ikke noe galt sa de. Jeg hadde bestilt et annet produkt. Det var ikke noe galt i systemene deres. Så jeg tok masse skjermdumper fra andre folk her inne. Sendte mail med bildebevis. Etter 3-4 uker fikk jeg svar om at det faktisk hadde skjedd en feil. At det hadde kommet inn så mange ordre samtidig at enkelte hadde blitt dyttet bak i køa (litt tilsvarende hva som skjedde hos ProShop).
Endte med at jeg fikk velge meg førstkommende 3080 som jeg ønsket i erstatning, pga. at jeg påpekte feilen i systemet deres.
Det var ikke Komplett support som fikset dette, men Customer Care Manager.

Så du får unnskylde meg om jeg ikke tror et rødt øre på noe som helst av hva Komplett support sier.

Denne feilen påvirket så og si alle denne dagen, spesielt de som bestilte før 15:00.

Lenke til kommentar
Just now, BilliePeach said:

Komplett nekter å sende inn kortet mitt(3090 Rog white) til Asus for reparasjon og krediterer meg kjøpspris 22.500. Nytt kort i dag koster 24.500. Noen som kan komme med råd på hvordan jeg kan slippe å betale 2000kr ekstra for samme kort? Hvilke rettigheter har jeg her?

Du kan kreve tilsvarende vare

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...