Jdyver Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Har det vært lagt ut noe 3090 fra ASUS eller Palit 3090 Gamrock i det siste på komplett? Eller er de tørrlagte? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Kommer helt nye gtx 1050Ti og RTX 2-serie til Netonnet (snakket med selgeren). RTX 3, og AMD de vet ikke når de kommer. Tror det er sant at kun Elkjøp har bekreftet april. Kamraten min har kjøpt 5700xt og på chatten hos netonenet fikk svar at kanskje april. Og lykke til med 3060, nesten alle er solgte nå Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 13 minutes ago, Jdyver said: Har det vært lagt ut noe 3090 fra ASUS eller Palit 3090 Gamrock i det siste på komplett? Eller er de tørrlagte? Var flere 3090 til salgs tidligere i uken hos komplett, blant annet rog strix og palit (tror jeg). 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 sect0r skrev (8 minutter siden): Kommer helt nye gtx 1050Ti og RTX 2-serie til Netonnet (snakket med selgeren). RTX 3, og AMD de vet ikke når de kommer. Tror det er sant at kun Elkjøp har bekreftet april. Kamraten min har kjøpt 5700xt og på chatten hos netonenet fikk svar at kanskje april. Og lykke til med 3060, nesten alle er solgte nå Hvordan kan de være solgt når de ikke har kommet ut en gang? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Det er mulig å kjøpe direkte hos produsenten eller distribusjon. Kortene til Norge kommer fra NL Store kryptominere kjøper mer enn buttiker. Det er ikke nok kort til å sende videre, de selger nesten alt lokalt. Trenger ikke å sende Endret 21. februar 2021 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 QUiPS skrev (13 minutter siden): Var flere 3090 til salgs tidligere i uken hos komplett, blant annet rog strix og palit (tror jeg). Det var ikke kortene på lager... Bestilling varer med ukjent leverings dato Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 3 minutes ago, sect0r said: Det var ikke kortene på lager... Bestilling varer med ukjent leverings dato Hva er det du prøver å si her? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 3 minutes ago, sect0r said: Det var ikke kortene på lager... Bestilling varer med ukjent leverings dato Nei, ikke alle, jeg fikk 3090 bestilt og levert denne uke fra komplett. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 5 minutes ago, sect0r said: Det var ikke kortene på lager... Bestilling varer med ukjent leverings dato Du skriver bare ting du tror selv? Gjør forumet en tjeneste, og skriv fakta istedenfor tro og synsing 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Fakta: 1. elkjøp alle skjermkorter står datoer april - bekreftet 2. andre butikker - bestillings værer, eller de flytter leverings datoer hele tiden og fjerner skjermkorter fra buttiker når det narmere seg dato. 3. Snakket med selgeren hos net on net - rtx 3 og amd ikke kjent levering dato 4. Kamraten har kjøpt 12st rx5700 hos netonnet, etter spørsmal på chatten når de kommer, fikk svar kanskje april 5. Kjenner mye folk som kjøper kortene i NL og UK og DK, og der er også tomt 6. Ikke betal for noe som er ikke på lager, ta faktura. Skal betales etter sending. 7. Det er dumt å selge sin kort inntil du har ny, du kan stå uten kort for hele mars og april. Eller kjøpe sin kort tilbake på Finn i dobbelt pris. 8. Selgere på finn tester deg hvor mye du kan betale for kort som har verdien 50% av dette som de selger. 9. Lykke til and happy mining! Endret 21. februar 2021 av Gjest Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Det er fakta. Distributører tjener mer på å selge rett til minere for 30-50% markup. De fleste har hovedlager i Nederland der konteinerskip fra Kina ankommer Europa. Asus har blant annet hovedlager der. Endret 21. februar 2021 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 3 minutes ago, sect0r said: Fakta: 1. elkjøp alle skjermkorter stor datoer april - bekreftet 2. andre butikker - bestillings værer, eller de flytter leverings datoer hele tiden og fjerner skjermkorter fra buttiker når det narmere seg dato. 3. Snakket med selgeren hos net on net - rtx 3 og amd ikke kjent levering dato 4. Kamraten har kjøpt 12st rx5700 hos netonnet, etter spørsmal på chatten når de kommer, fikk svar kanskje april 5. Kjenner mye folk som kjøper kortene i NL og UK og DK, og der er også tomt 6. Ikke betal for noe som er ikke på lager, ta faktura. Skal betales etter sending. 1. Eh kan du dokumenterer dette? 2. Ja vel har fått flere leveringer fra Proshop men det passer kanskje ikke i din verden. 3. Har du det ja........ 4. Og en kamerat har du også.... 5. Og du kjenner mange ja.... 6. God kveld! 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Jeg må ikke dokumentere, eller bekrefte noe. Skriver bare det som jeg vet. Vil du ikke, du må ikke lese dette. Kanskje blir hjelpelig til noen andre. Er det vanskelig å gå på Elkjøp og se hvilken datoer står der ? Det er bare en butikk som har bekreftet levering, og den heter ELKJØP ! Endret 21. februar 2021 av Gjest Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Just now, sect0r said: Jeg må ikke dokumentere, eller bekrefte noe. Skriver bare det som jeg vet. Vil du ikke, du må ikke lese dette. Kanskje blir hjelpelig til noen andre. Kanskje du kan ta deg en tur til https://vgd.no/kultur-og-fritid/backstage der burde du trives bedre......... 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Ser det ut at det er godt plass for deg, hvis du har ingetning til å si i tema RTX 3 serie levering... Eller kanskje jobber du i en av denne butikker som selger luft ? Endret 21. februar 2021 av Gjest Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 1 minute ago, sect0r said: Ser det ut at det er godt plass for deg, hvis du har ingetning til å si i tema RTX 3 serie levering... Vel da er jeg en på en god delt førsteplass med deg og akter ikke å bidra til at denne tråden kommer helt ut av tema, så har du noen problemer med det får du ta det med meg på PM og ikke forsøple denne tråden med fjas og fantasier. 4 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 36 minutes ago, sect0r said: Ser det ut at det er godt plass for deg, hvis du har ingetning til å si i tema RTX 3 serie levering... Eller kanskje jobber du i en av denne butikker som selger luft ? 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 30-serien er RTX 2nd gen, slutt med fjas. RTX 3 kommer neste år eller senere. Lenke til kommentar
goofer Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 1 hour ago, sect0r said: Det er bare en butikk som har bekreftet levering, og den heter ELKJØP ! Du får snakke med de som har hatt bekreftet leveringsdato på 3080 siden 17. september 2020. De flytter datoen frem hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Nå sklir denne tråden ut i tull og baluba igjen, tror vi skulle hatt en egen "RTX Vi som vet best, tror vi vet og påstår vi vet" tråd for slikt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå