Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Nimrad said:

Noen som har tips til et sted det er mulig å komme i kontakt med 3070-eiere som kan være interessert i å bytte kort? Jeg har et Gaming X Trio som ikke passer i kabinettet.

Hva med å bytte kabinett eller kjøpe verktøy som du "fikser" kabinettet med?

Lenke til kommentar
BadCat skrev (Akkurat nå):

Synd, Gaming Trio X er ett av de bedre kortene med tanke på temperatur og støy.

Har du mini-ITX hovedkort?

Tviler ikke på at det er et bra kort, det er jo gigantisk. Ja, jeg har Ncase M1-kabinett hvor kortet blir akkurat litt for stort.

Lenke til kommentar

Kjøp SUGO 14, ikke bare er det kommet inn i sortimentet til ProShop, men prisen er gått ned med 500 kr også.

Det tar de fleste 3-slot kort. Det tar dog inntil 15 cm lang PSU så da er det Seasonic Prime Platinum 650/750W som gjelder da andre modeller, blant annet alle titanium er 17 cm. Du har kanskje allerede en liten PSU.

Dimensions: 140 mm (L) x 150 mm (W) x 86 mm (H) for 750 W and lower.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 minutt siden):

Kjøp SUGO 14, ikke bare er det kommet inn i sortimentet til ProShop, men prisen er gått ned med 500 kr også.

Det tar de fleste 3-slot kort. Det tar dog vare 15 cm PSU så da er det Seasonic Prime Platinum 650/750W som gjelder da andre modeller er 17 cm. Du har kanskje allerede en liten PSU.

Jeg har drømmekabinettet allerede, så det skal ikke byttes med det første. Må heller bare få tak i en GPU som er noe mindre enn Gaming X Trio.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (15 minutter siden):

Hvis noe er det 3080 som burde ha begrensninger, ikke de laveste kortene som er bedre egnet til mining. Begrensninger av maskinvare er en uting enten det gjelder overklokking, å kjøre enterprise-programmer, eller i dette tilfellet mining. Hvis maskinvaren har muligheten til å gjøre noe, skal det være mulig.

Budsjettkortene er vel det som er mest ettertraktet hos stakkars gamere enda, med mindre trenden har endret seg med årene? 

Helt fair at flere får en mulighet til å bruke kortene til spilling :p

Lenke til kommentar
mitres skrev (18 minutter siden):

Forholder meg til hva komplett.no sier

saadasdasd.jpg

Sikkert samme gutta som hevder at de ikke har noen begrensning på antall ordre pr skjermkort, kun at "vi oppfordrer ikke til å kjøpe flere skjermkort." Dette etter at flere har fått kansellert sine ordrer.

Sånn ellers så er det fint om man oppfører seg som anstendige folk og holder barneskolesjargongen for seg selv. Den eneste personen innlegget ditt reflekterer dårlig mot er deg selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...