Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
idleman_2 skrev (4 minutter siden):

Jeg venter fortsatt på kortet mitt som hadde ETA 12 feb.... rog strix 3090 OC...

Samme her. Hørte med Power i går på chat og fikk bare vite at det ikke var kommet inn på "min ordre" enda. Og så skulle de sjekke opp noe mer med ordreavdelingen, men har ikke hørt noe nytt derfra enda.

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (2 minutter siden):

power chat, kundestøtte: Ikke kjent med det partiet, men akkurat nå har vi ingen bekreftede partier.  (strix 3090 OC)

Er det ikke allment kjent nå at ingen verken hos Komplett, Elkjøp, Power, Multicom etc. Har noen som helst peiling på når skjermkort faktisk dukker opp 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke da bedre at kundeservice da sier:  Vi har bestilt, men vet ikke når det kommer....

Og hvordan kan nettbutikk legge ut ting til salgs med ETA for når varene kommer inn   skulle det ikke bety at ETA = bekreftet parti på vei inn ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (Akkurat nå):

Er det ikke da bedre at kundeservice da sier:  Vi har bestilt, men vet ikke når det kommer....

Det er jo leverandør/produsents feil og ikke kundeservice i butikk sin feil...

Endret av Nwader
  • Liker 2
Lenke til kommentar
22 minutes ago, idleman_2 said:

Lurer på hva power kundeservice sier til deg om når du spør om når du får ditt ? 😛

Du har helt rett. De solgte noe de ikke hadde: "Vi har fortsatt ikke fått noen bekreftet leveringsdato på dette produktet. Jeg kan kansellere din ordre om du ønsker dette."

Lenke til kommentar
BilliePeach skrev (14 minutter siden):

Komplett har prestert å ikke klare og sende meg et nytt kort selvom det var på lager i dag og jeg leverte RMA for 3 uker siden.


Håpløst!

I slike tilfeller må man ta kontakt med supporten og be de sette opp en ordre på nytt produkt. Kanskje fikser de, ellers skjer det ingenting og man blir bare kreditert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, MrMarbles said:

I slike tilfeller må man ta kontakt med supporten og be de sette opp en ordre på nytt produkt. Kanskje fikser de, ellers skjer det ingenting og man blir bare kreditert.

eller så bestiller man ny selv først og ber i returen om å få den nye ordren kreditert

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...