Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KjellV skrev (Akkurat nå):

Hvordan får man brukt Club poeng hos Komplett? Står "du har ingen poeng" ved betaling med kort når jeg skal skrive inn visanr, utløpsdato og cvc

Man får ikke brukt Club poengene på den måten. Du kan tjene opp enkelte typer rabatter. Som f.eks. 10% på ett produkt, 10% på et helt kjøpt. Ellers hvis du bruker Komplett sitt mastercard, så får du bonus poeng som du kan bruke til å få ting rimeligere.

Lenke til kommentar
1 minute ago, KjellV said:

Hvordan får man brukt Club poeng hos Komplett? Står "du har ingen poeng" ved betaling med kort når jeg skal skrive inn visanr, utløpsdato og cvc

Hvis du mener bonuspoeng så er det komplett mastercard vel? så når du sier visanr vil det ikke fungere selfølgelig

Lenke til kommentar

Vi kontakter deg i anledning din bestilling hos oss, som inneholder GeForce RTX 3060 GAMING X 12G (art.nr. 1016939).

 

Vi har blitt oppmerksomme på at produktet ved en feiltakelse har vært synlig i nettbutikken vår, til tross for at vi ikke har en bekreftet lagerdato for øyeblikket. Vi har kontaktet leverandøren for å undersøke når vi vil motta en leveranse av produktet, men i mangel på konkret informasjon om når varen blir tilgjengelig, har vi inntil videre valgt å kansellere alle bestillinger. Vi beklager det inntrufne på det sterkeste og vil undersøke hva som gikk galt.

 

Så snart vi mottar informasjon om når produktet kan forventes på lager, vil vi åpne for forhåndsbestilling og igjen gjøre produktet synlig i nettbutikken. Vår policy er kun å åpne for bestilling av varer vi vet vi kan levere.

Lenke til kommentar

Kjære kunde,

 

Vi kontakter deg i anledning din bestilling hos oss, som inneholder GeForce RTX 3060 GAMING X 12G (art.nr. 1016939).

 

Vi har blitt oppmerksomme på at produktet ved en feiltakelse har vært synlig i nettbutikken vår, til tross for at vi ikke har en bekreftet lagerdato for øyeblikket. Vi har kontaktet leverandøren for å undersøke når vi vil motta en leveranse av produktet, men i mangel på konkret informasjon om når varen blir tilgjengelig, har vi inntil videre valgt å kansellere alle bestillinger. Vi beklager det inntrufne på det sterkeste og vil undersøke hva som gikk galt.

 

Så snart vi mottar informasjon om når produktet kan forventes på lager, vil vi åpne for forhåndsbestilling og igjen gjøre produktet synlig i nettbutikken. Vår policy er kun å åpne for bestilling av varer vi vet vi kan levere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...