Supervisor Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg hadde 3080 Phantom GS i ca. 24 timer. Solgte det så fort som mulig. Mye støy. Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Pc Lynet skrev (3 minutter siden): Ble stille her nå mens alle avbestiller Phantom og kjøper MSI istedet 😜 Haha, venta med å linke til jeg var sikker på å få et. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 sotargubb skrev (Akkurat nå): Haha, venta med å linke til jeg var sikker på å få et. Fikk du epost varsel? Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Fikk du epost varsel? Ja 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 sotargubb skrev (1 minutt siden): Ja Bra da har Komplett fikset det. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Hva får man igjen for 3070? Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Bra da har Komplett fikset det. Hva har vært problemet? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 sotargubb skrev (Akkurat nå): Hva har vært problemet? Man fikk varselet for sent, produktet var lagt ut for salg på nettsiden noen minutter tidligere og utsolgt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) MrMarbles skrev (2 minutter siden): Hva får man igjen for 3070? Ikke nok til at det er verdt bryet. Maks 1 per kunde. Endret 16. februar 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) MrMarbles skrev (4 minutter siden): Hva får man igjen for 3070? I utgangspunktet rundt 9-10.000kr. Men nå som komplett har 50+ stk på lager så spørs jo det Endret 16. februar 2021 av JFM 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Hvordan får man brukt Club poeng hos Komplett? Står "du har ingen poeng" ved betaling med kort når jeg skal skrive inn visanr, utløpsdato og cvc Edit: Der gikk det i handlekurven Endret 16. februar 2021 av KjellV Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 KjellV skrev (Akkurat nå): Hvordan får man brukt Club poeng hos Komplett? Står "du har ingen poeng" ved betaling med kort når jeg skal skrive inn visanr, utløpsdato og cvc Club poeng gir deg kun fordeler. https://www.komplett.no/kampanje/66802/komplett-club Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 KjellV skrev (Akkurat nå): Hvordan får man brukt Club poeng hos Komplett? Står "du har ingen poeng" ved betaling med kort når jeg skal skrive inn visanr, utløpsdato og cvc Man får ikke brukt Club poengene på den måten. Du kan tjene opp enkelte typer rabatter. Som f.eks. 10% på ett produkt, 10% på et helt kjøpt. Ellers hvis du bruker Komplett sitt mastercard, så får du bonus poeng som du kan bruke til å få ting rimeligere. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 JFM skrev (1 minutt siden): I utgangspunktet rundt 10.000kr. Men nå som komplett har 50+ stk på lager så spørs jo det Tenker markedet på finn krasjer ja. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 1 minute ago, KjellV said: Hvordan får man brukt Club poeng hos Komplett? Står "du har ingen poeng" ved betaling med kort når jeg skal skrive inn visanr, utløpsdato og cvc Hvis du mener bonuspoeng så er det komplett mastercard vel? så når du sier visanr vil det ikke fungere selfølgelig Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) 22 minutes ago, sotargubb said: https://www.komplett.no/product/1168377/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/msi-geforce-rtx-3070-gaming-x-trio Det kortet har jeg. Anbefales. Edit. Fikk lagt til et nytt eksemplar. Fornøyd nå😁 Endret 16. februar 2021 av Gibblay 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 shinsengumi skrev (Akkurat nå): Hvis du mener bonuspoeng så er det komplett mastercard vel? så når du sier visanr vil det ikke fungere selfølgelig Har du Komplett Mastercard må du bruke det for å betale for å bruke bonuspoeng ja. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Vi kontakter deg i anledning din bestilling hos oss, som inneholder GeForce RTX 3060 GAMING X 12G (art.nr. 1016939). Vi har blitt oppmerksomme på at produktet ved en feiltakelse har vært synlig i nettbutikken vår, til tross for at vi ikke har en bekreftet lagerdato for øyeblikket. Vi har kontaktet leverandøren for å undersøke når vi vil motta en leveranse av produktet, men i mangel på konkret informasjon om når varen blir tilgjengelig, har vi inntil videre valgt å kansellere alle bestillinger. Vi beklager det inntrufne på det sterkeste og vil undersøke hva som gikk galt. Så snart vi mottar informasjon om når produktet kan forventes på lager, vil vi åpne for forhåndsbestilling og igjen gjøre produktet synlig i nettbutikken. Vår policy er kun å åpne for bestilling av varer vi vet vi kan levere. Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Kjære kunde, Vi kontakter deg i anledning din bestilling hos oss, som inneholder GeForce RTX 3060 GAMING X 12G (art.nr. 1016939). Vi har blitt oppmerksomme på at produktet ved en feiltakelse har vært synlig i nettbutikken vår, til tross for at vi ikke har en bekreftet lagerdato for øyeblikket. Vi har kontaktet leverandøren for å undersøke når vi vil motta en leveranse av produktet, men i mangel på konkret informasjon om når varen blir tilgjengelig, har vi inntil videre valgt å kansellere alle bestillinger. Vi beklager det inntrufne på det sterkeste og vil undersøke hva som gikk galt. Så snart vi mottar informasjon om når produktet kan forventes på lager, vil vi åpne for forhåndsbestilling og igjen gjøre produktet synlig i nettbutikken. Vår policy er kun å åpne for bestilling av varer vi vet vi kan levere. 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Tydeligvis flere som postet den samme meldingen fra Netonnet, så jeg fjerner min. Moderator kan slette dette innlegget. Endret 16. februar 2021 av kaldviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå