MariusJS Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 7 minutes ago, idleman_2 said: Dere som setter på vannblokk på skjermkort.. selger dere kjøleblokken eller tar vare på denne og monterer kjølern når dere vil bytte til en annen gpu ? Prøver å selge med vannblokk først, dersom det ikke går så bytter jeg til OEM kjøler Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 1 hour ago, idleman_2 said: Dere som setter på vannblokk på skjermkort Jeg kjøper Barrow og bykski blokker til gpu. Nesten like bra, men mye billigere. Selger dem videre for halv pris når jeg bytter Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 5 minutes ago, Mumriken said: Jeg kjøper Barrow og bykski blokker til gpu. Nesten like bra, men mye billigere. Selger dem videre for halv pris når jeg bytter Hvordan er disse i forhold til EKWB ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 9 minutes ago, idleman_2 said: Hvordan er disse i forhold til EKWB ? Same shit. Kanskje en grad eller to dårligere? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 4 minutes ago, Mumriken said: Same shit. Kanskje en grad eller to dårligere? Tenkte i utgangspunktet å ha farger i kjølevannet... men ser at folk skriver at disse kan skape problemer etc... Hva gjør du kun destillert eller tilsetter du noe i tillegg ? kanskje en sølvbit i vannet ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 17 minutes ago, idleman_2 said: Tenkte i utgangspunktet å ha farger i kjølevannet... men ser at folk skriver at disse kan skape problemer etc... Hva gjør du kun destillert eller tilsetter du noe i tillegg ? kanskje en sølvbit i vannet ? Destillert vann sammen med noe anti alge greier fra en dyrebutikk. Funker knall Farge gjør jeg ikke mer, men det har sikkert blitt bedre siden jeg testet det. Fikk potte tette microkanaler 😆 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Bra kjøp eller? 3070 går vel for nærmere 10k på finn. https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/217903/hp-omen-25l-0808no-stasjonar-gaming-pc 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Dragonlove skrev (7 minutter siden): Bra kjøp eller? 3070 går vel for nærmere 10k på finn. https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-stasjonar/217903/hp-omen-25l-0808no-stasjonar-gaming-pc Veldig bra kjøp ja. Komplett selger 3070 for 8500kr når de er på lager. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Kryptodebunker skrev (21 minutter siden): Veldig bra kjøp ja. Komplett selger 3070 for 8500kr når de er på lager. Ja da kjøpte jeg en, som får stå å surre å gå 24/7 til jeg får bygd meg en skikkelig rigg🙂 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Dragonlove skrev (2 minutter siden): Ja da kjøpte jeg en, som får stå å surre å gå 24/7 til jeg får bygd meg en skikkelig rigg🙂 Gratulerer 😄👍 kan jo spille litt også 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 1 hour ago, Mumriken said: Destillert vann sammen med noe anti alge greier fra en dyrebutikk. Funker knall Farge gjør jeg ikke mer, men det har sikkert blitt bedre siden jeg testet det. Fikk potte tette microkanaler 😆 True story! Vann med antialge er veien å gå. Har man farge i vannet, så har det en stor tendens til å tette vannblokker. Fargen setter seg også fast inni slanger og radiatorer. Til slutt er det nesten slutt på farge. Skjedde iallefall slik med EK blood red 😂 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Alt jeg brukte i min customloop for noen år siden kjøpte jeg på Esso Farge utenom det er å be om problemer. Endret 14. februar 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Kryptodebunker skrev (53 minutter siden): Gratulerer 😄👍 kan jo spille litt også Veldig lite spilling her, det siste spillet jeg spillte var Snowrunner som fungerte helt greitt med ett Radeon HD4870x2 fra 2008 😂 Er ikke så ofte jeg oppgraderer Hw men skal bli flinkere på det, holder på å bygge en gaming rigg utenom og har kjøpt ett B550 Hk samt en AMD Rysen 5600X (mulig jeg oppgraderer til 5900X) Crypto valuta er egentlig ett sånn side prosjekt som dukket opp etter at jeg begynte å lete etter HW, også angret jeg noe voldsomt på at det bare ble med tanken på å kjøpe bitcoin da de kom. Endret 14. februar 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
koford Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Nizzen skrev (35 minutter siden): True story! Vann med antialge er veien å gå. Har man farge i vannet, så har det en stor tendens til å tette vannblokker. Fargen setter seg også fast inni slanger og radiatorer. Til slutt er det nesten slutt på farge. Skjedde iallefall slik med EK blood red 😂 Har nå brukt EK blood red "premix" i snart uhh (måtte sjekke dato bestilling), siden 2017 og fortsatt bruker det pr. idag. Tror jeg faktisk tok alt fra verandre pga. noe oppgradering i sommer 2019, gjenbrukte samme væske og fortsatt samme pr. idag. Mulig jeg har vært heldig. Endret 14. februar 2021 av koford Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 3 minutes ago, koford said: Har nå brukt EK blood red "premix" i snart uhh (måtte sjekke dato bestilling), siden 2017 og fortsatt bruker det pr. idag. Tror jeg faktisk tok alt fra verandre pga. noe oppgradering i sommer 2019, gjenbrukte samme væske og fortsatt samme pr. idag. Mulig jeg har vært heldig. Er vannet rødt enda? Lenke til kommentar
koford Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Nizzen skrev (2 minutter siden): Er vannet rødt enda? Ja den er rød enda.. lover Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 8 minutes ago, koford said: Ja den er rød enda.. lover Det lover ikkje bra 😅 Lenke til kommentar
koford Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Nizzen skrev (1 minutt siden): Det lover ikkje bra 😅 hehe dunno, funker fortsatt greit. jeg skal uansett bygge nytt PC, men skjermkort er ikke å se.. så må vente. Men den dagen det kommer så lover jeg å ta bilde av blokkene å se. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 54 minutes ago, Nizzen said: True story! Vann med antialge er veien å gå. Har man farge i vannet, så har det en stor tendens til å tette vannblokker. Fargen setter seg også fast inni slanger og radiatorer. Til slutt er det nesten slutt på farge. Skjedde iallefall slik med EK blood red 😂 Been there, done that her også 😛 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Ser ut som at ProShop pakker og sender varer på søndager. 😮 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå