magnusavr Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) For dem som vil ha zotac så ser det ut som det er 8 stk på komplett du kan bestille nå. Oppdatering: utsolgt Endret 5. oktober 2020 av magnusavr Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Flere enn meg med Distill her ser jeg 😂 Evga XC3 ULTRA ble sendt fra Dustin Home nå Endret 5. oktober 2020 av Belfez 1 Lenke til kommentar
Mazothian Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Var Distill jeg hadde kjørende på Vision OC kortet, som varslet meg 12:53 Fikk beskjed 1 minutt før epost fra komplett ramlet inn i spam-folderen min om at kortet var på lager. Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Står over Zotac. Tror jeg bare kommer til å angre hvis jeg kjøper. Det RTX 3080 AORUS MASTER kortet som er på lager blir jo aldri lagt ut for salg *edit* Tomt nå uansett. Endret 5. oktober 2020 av Idrin 2 Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Just now, Idrin said: Står over Zotac. Tror jeg bare kommer til å angre hvis jeg kjøper. Samme. Asus eller founders 3090. Endret 5. oktober 2020 av magnusavr 1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hadde Zotac 680 og 780. Det er lenge siden nå, men sitter igjen med smaken av søppel så det styrer jeg unna (div garanti/reklamasjon pga problemer). Blitt Asus etter det og der har jeg ikke hatt problem og derfor ble det bestilt Asus Strix i denne omgang. Som lar vente på seg.. 2 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 nems skrev (1 minutt siden): Hadde Zotac 680 og 780. Det er lenge siden nå, men sitter igjen med smaken av søppel så det styrer jeg unna (div garanti/reklamasjon pga problemer). Blitt Asus etter det og der har jeg ikke hatt problem og derfor ble det bestilt Asus Strix i denne omgang. Som lar vente på seg.. Forresten, jeg fikk Strix 1000w PSU'n idag. Alle 3 PCIe kablene var med daisy chain. Hadde håpet at hvertfall 1 av de var single. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ser at det kom inn 527 nye ordrer mellom de to kortene jeg bestilte. Bestilte første kl 15:00 men ble ikke registrert før 15:09 (Komplett Mastercard). Andre kortet bestilt 15:02 men ikke registrert før 15:34 (Bank Norwegian Visa). Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 Min bestilling hos Komplett står som "Behandles" og det står Pakkesporing, uten noen avbestill knapp. Regner med den er i boks da? 1 Lenke til kommentar
Mazothian Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Just now, OddZen said: Min bestilling hos Komplett står som "Behandles" og det står Pakkesporing, uten noen avbestill knapp. Regner med den er i boks da? Den var slik for meg og Hanna i 15 minutter før vi fikk full pakkesporing fra porterbuddy. Skal være safe den 1 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Noen av dere som bestilte Founders Edition sist Torsdag som har fått sendingsbekreftelse/sporing ? Regner med at mail dukker opp i morgen, men ser at folk i Sverige fikk kort nå sist Lørdag. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 hour ago, Theo343 said: Jeg har en følelse av at komplett er på vei til å legge ut en del Zotac kort snart 😛 Kanskje når folk sitter på bussen på vei hjem? 31 minutes ago, Theo343 said: EDIT: 8 kort utsolgt på ca. 45s Tipper mange satt på bussen 😛 Lenke til kommentar
Migaso Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Kilko1337 skrev (2 timer siden): Jepp. Tror ikke noen her har fått noe fra Elkjøp enda, nei. Hvis jeg ikke får noe sporing i morra, blir den kansellert. Får mitt Asus TUF kort fra Elkjøp i morgen, så de har tydeligvis sendt ut noen. 3 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Migaso skrev (7 minutter siden): Får mitt Asus TUF kort fra Elkjøp i morgen, så de har tydeligvis sendt ut noen. 😮 Fått noe sporing på dette ? Lenke til kommentar
Migaso Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 jon-t skrev (2 minutter siden): 😮 Fått noe sporing på dette ? Jepp, er post-appen som sier den er klar til utlevering i morgen Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Fremdeles 2 desember på mitt Zotac trinity non-OC. Komplett startet salg av denne 14:26 i henhold til email og den var fortsatt grønn 15:25, jeg tipper komplett har fått bestillinger i bøtter og spann av denne. I tillegg så tok Amazon i Tyskland 20000 forhåndsbestillinger. Den eneste måten dette blir levert før nyttår er at mange avbestiller. Bra gjort at de prioriterer å produsere OC varianten til kr 2800 mer og som ikke er i rest. Edit: kr 1800 mer Endret 5. oktober 2020 av shauge2 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 shauge2 skrev (1 minutt siden): Fremdeles 2 desember på mitt Zotac trinity non-OC. Komplett startet salg av denne 14:26 i henhold til email og den var fortsatt grønn 15:25, jeg tipper komplett har fått bestillinger i bøtter og spann av denne. I tillegg så tok Amazon i Tyskland 20000 forhåndsbestillinger. Den eneste måten dette blir levert før nyttår er at mange avbestiller. Bra gjort at de prioriterer å produsere OC varianten til kr 2800 mer og som ikke er i rest. Bestill ett Asus TUF isteden, mye bedre tilgjengelighet på det. 2 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Just now, Pc Lynet said: Bestill ett Asus TUF isteden, mye bedre tilgjengelighet på det. Jeg gjorde det dagen etter, har 27 oktober på det 😏 2 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Migaso skrev (16 minutter siden): Jepp, er post-appen som sier den er klar til utlevering i morgen Wow. Tror det er første jeg har hørt om som faktisk får noe fra Elkjøp. Spent om det betyr at jeg faktisk får etterhvert også. Ikke fått noe i appen riktignok Står levering i morgen på Elkjøp sporingen, men har svært lite tro på det. 3 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 6 hours ago, Alak87 said: Ikke for å skryte, men.... Ånei enda enn finn annonse. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå