sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (Akkurat nå): Kommer ikke opp produkt 😕 Det er veldig opp og ned, det kommer ikke opp ved søk heller... lenken fungerer for meg og det står 5+ på lager Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 sotargubb skrev (Akkurat nå): Det er veldig opp og ned, det kommer ikke opp ved søk heller... lenken fungerer for meg og det står 5+ på lager Siden ligger ikke i cache hos deg? Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (3 minutter siden): Siden ligger ikke i cache hos deg? Jo det gjør den... sendte linken til dama og hu kom inn men det står forventet 15/3 for hu. Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 sotargubb skrev (Akkurat nå): Jo det gjør den... sendte linken til dama og hu kom inn men det står forventet 15/3 for hu. Nå funker ikke linken lengre men det var sånn når jeg bestilte i dag tidlig også. Ville prøvd den på nytt om en liten stund Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 sotargubb skrev (1 minutt siden): Jo det gjør den... sendte linken til dama og hu kom inn men det står forventet 15/3 for hu. Hva var dagens pris? Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (1 minutt siden): Hva var dagens pris? 8390 2 Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (4 minutter siden): Hva var dagens pris? Hva var prisen for det kortet ved launch? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) sotargubb skrev (3 minutter siden): Hva var prisen for det kortet ved launch? Ser på prisjakt at det lå på 6690,- andre halvdel av oktober, men stort sett 7390. Fikk frem siden hos Elkjøp nå med 5+ men fikk feilmelding på siden da jeg prøvde å legge det til i handlekurven. Endret 9. februar 2021 av KjellV Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (5 minutter siden): Ser på prisjakt at det lå på 6690,- andre halvdel av oktober, men stort sett 7390. Fikk frem siden hos Elkjøp nå med 5+ men fikk feilmelding på siden da jeg prøvde å legge det til i handlekurven. Det er ikke så ille 1000+ går greit for min del. Det samme problemet hadde jeg også når jeg bestilte men plutselig fungerte det og da hadde jeg plutselig 3 ordrebekreftelser på mail. De hadde bare registrert 1 bekreftelse i sine systemer så er noe som ikke er helt 100% Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Gå på gpu hos elkjøp og filtrer rtx 30 series pris lav-høy så skal det komme opp 1-2 3070 kort Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 4 hours ago, BadCat said: Fått bestilt 80+ kort som kan leveres innen 2 uker. Du burde snakket med noen som varmer opp drivhus for deling av strømutgifter 2 Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 MariusJS skrev (2 timer siden): Tror fort du må vente lengre enn det altså, tipper du kan prøve igjen i juni elns Ja, meget mulig. Men ok, vi tar gjennomsnittet og sier mai. 😁 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Her kan dere se størrelsen på ett lite utvalg 3000 serie kort 😅 Endret 9. februar 2021 av MariusJS 3 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 "Er restbestilt." Dette betyr ? (proshop) Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 idleman_2 skrev (10 minutter siden): "Er restbestilt." Dette betyr ? (proshop) Ikke på lager venter på neste sending. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 MariusJS skrev (30 minutter siden): Her kan dere se størrelsen på ett lite utvalg 3000 serie kort 😅 Hvordan bedømmer du Gainward/Palit? Noen Gainward 3070 Phoenix GS på vei inn her nå. Hører diverse om støynivå på kjøler. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (40 minutter siden): Hvordan bedømmer du Gainward/Palit? Noen Gainward 3070 Phoenix GS på vei inn her nå. Hører diverse om støynivå på kjøler. Ingen problem med Gainward/PNY med tre vifter her. 1 Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 MariusJS skrev (1 time siden): Her kan dere se størrelsen på ett lite utvalg 3000 serie kort 😅 Du kan jo sende et par til meg? Synes de ser litt svett ut av all gravingen. De trenger litt ferie her. 😁 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (1 time siden): Hvordan bedømmer du Gainward/Palit? Noen Gainward 3070 Phoenix GS på vei inn her nå. Hører diverse om støynivå på kjøler. Gainward Phantom støyer som faen. Vet ikke Phoenix 1 Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 KjellV skrev (1 time siden): Hvordan bedømmer du Gainward/Palit? Noen Gainward 3070 Phoenix GS på vei inn her nå. Hører diverse om støynivå på kjøler. Jeg har en Palit 3070 Jetstream OC. Kortet er helt OK når det gjelder støy, dvs. den merkes under spilling men ikke plagsom. Ved lite last merker jeg den ikke. Men hvis du har en PC i et relativt stille rom og vil fortsette å ha det slik, så anbefaler jeg ikke dette kortet. Sitter du med headset når du spiller gjør kortet jobben. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå