Pc Lynet Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 BadCat skrev (7 minutter siden): Tyskland. Det er ikke jeg som kjøper men en fyr jeg vanligvis handler pinball-maskiner og deler av. Sørg for at du har forsikring på lasten. Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) BadCat skrev (24 minutter siden): Det er kjedelig med Covid. Det er vår og sommerbudsjettet til årets festivaler. Alt er avlyst. Litt av ett festivalbudsjett å da 😂 Endret 9. februar 2021 av Paccoo Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 BadCat skrev (41 minutter siden): Det er kjedelig med Covid. Det er vår og sommerbudsjettet til årets festivaler. Alt er avlyst. Kurant budsjett for festivaler og kos da 👍🏻 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Egentlig ikke. Det 12 minutes ago, KriZZ said: Kurant budsjett for festivaler og kos da 👍🏻 Man må leve litt mens man gjør det. I min familie er det arvelige sykdommer på både mors og farssiden, så utsiktene for en god alderdom er heller dårlig. 1 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Multicom er realtivt ille... Bestilte et G2 headset fra HP og de flytta datoen ca hver andre uke flere ganger totalt. Total BS. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 BadCat skrev (10 minutter siden): Egentlig ikke. Det Man må leve litt mens man gjør det. I min familie er det arvelige sykdommer på både mors og farssiden, så utsiktene for en god alderdom er heller dårlig. Egentlig ikke et kurant budsjett, det du sier? 🤣 Over en halv million på kos ila et år er godt over netto inntekten til gjennomsnittet, så vil jo si det er kurant kose-budsjett 😄 Men ja, må leve i mens man kan for kan dø straks! Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Pære- skrev (3 timer siden): Er dette bra? Bestilte et som muligens kan brukes til mining.. Hei, Jeg har akkurat dette kortet. Jeg flashet det med MSI RTX 3070 SuprimX bios., Da får det powerlimit på 300 watt. Overklokker fint om jeg trenger boost in game. https://www.3dmark.com/spy/17549696 her er mitt høyeste graphicscore resultat i timespy. ellers så kjører jeg det på mining 24/7 med powerlimit på 46% core clock -200hz memory clock +1450mhz ligger på ca 62,8 MH/s i trex 0.19 på 128 watt og 41 grader. Endret 9. februar 2021 av ZoLaMont Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Noen boter som funker bra på varsel av når kort er på lager? 2 Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Når jeg bestilte i dag sto det ‘’På Nettlager’’ i eposten. Nå står det reservert, betyr det at de ikke har det på lager? 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 13 minutes ago, sotargubb said: Når jeg bestilte i dag sto det ‘’På Nettlager’’ i eposten. Nå står det reservert, betyr det at de ikke har det på lager? Nei, det betyr at de har reservert et kort fra nettlageret til deg, og presumptivt sender det i din retning snart. Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Betyr vel at de har reservert til deg av det de har på lager? Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) sotargubb skrev (14 minutter siden): Når jeg bestilte i dag sto det ‘’På Nettlager’’ i eposten. Nå står det reservert, betyr det at de ikke har det på lager? Du må mest sansylig belage deg på å vente. Elkjøp reservert = ikke på lager og du er xx spot på vente liste over hvemsom ikke hR fått levert kortet. står nøyantig det samme for 3080 kortet jeg bestilte i september Endret 9. februar 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
oydna Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) sotargubb skrev (20 minutter siden): Når jeg bestilte i dag sto det ‘’På Nettlager’’ i eposten. Nå står det reservert, betyr det at de ikke har det på lager? Jeg har bestillinger fra begynnelsen av februar som har stått som reservert hele tiden uten at de er sendt. De var rett nok ikke på lager når jeg bestilte men forventet inn. Så i mitt tilfelle ser det ut til å bety at jeg har fått at av de kortene de venter inn. Får håpe at det for deg betyr at de har reservert et av de som var på lager 😀 Edit: Ser nå at ditt har leveringnsummer, og det har ikke mitt. Så vil anta at din gikk gjennom Ser at det kom opp nå jeg gikk inn på detaljer. Endret 9. februar 2021 av oydna Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Tror ikke jeg gidder å følge med mer på denne farsen (GPU-situasjonen). Får ta et nytt søk i april eller noe sånt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 3 minutes ago, Whitestar127 said: Tror ikke jeg gidder å følge med mer på denne farsen (GPU-situasjonen). Får ta et nytt søk i april eller noe sånt. Tror fort du må vente lengre enn det altså, tipper du kan prøve igjen i juni elns 4 Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Aetius skrev (31 minutter siden): Nei, det betyr at de har reservert et kort fra nettlageret til deg, og presumptivt sender det i din retning snart. Gratulerer! Takk! Ringte bare for å være sikker og det skulle være på døra 12.02 1 Lenke til kommentar
sotargubb Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/228206/asus-tuf-gaming-geforce-rtx-3070-oc-edition-8gb-gddr6 fler på lager igjen nå Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 sotargubb skrev (1 minutt siden): https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/228206/asus-tuf-gaming-geforce-rtx-3070-oc-edition-8gb-gddr6 fler på lager igjen nå Kommer ikke opp produkt 😕 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå