Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har bestilt 3080 suprim x fra Dustin hvor status på ordren er forventet på lager 28.01.2021. Fikk denne fra kundeservice:

"Dessverre er det en forsinkelse på dette skjermkortet fra produsenten.

Vi venter den inn til lager, men har ingen bekreftet leveringsdato.

Produsenten vil sende en ny mail med ny estimert leveringsdato så fort det lar seg gjøre.

Jeg beklager så mye for forsinkelsen.

Ha en fortsatt fin dag."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
RobinNdaHood skrev (15 minutter siden):

Til dere som har bestilt 3080 suprim x fra Dustin hvor status på ordren er forventet på lager 28.01.2021. Fikk denne fra kundeservice:

"Dessverre er det en forsinkelse på dette skjermkortet fra produsenten.

Vi venter den inn til lager, men har ingen bekreftet leveringsdato.

Produsenten vil sende en ny mail med ny estimert leveringsdato så fort det lar seg gjøre.

Jeg beklager så mye for forsinkelsen.

Ha en fortsatt fin dag."

Du har vel gjerne ikke fått noe mer forklaring om hvor de ble av de som var ventet inn, men som ikke dukket opp? Svaret du fikk leser jeg som et standardsvar for alle 30XX-kort.

Lenke til kommentar
RobinNdaHood skrev (27 minutter siden):

Til dere som har bestilt 3080 suprim x fra Dustin hvor status på ordren er forventet på lager 28.01.2021. Fikk denne fra kundeservice:

"Dessverre er det en forsinkelse på dette skjermkortet fra produsenten.

Vi venter den inn til lager, men har ingen bekreftet leveringsdato.

Produsenten vil sende en ny mail med ny estimert leveringsdato så fort det lar seg gjøre.

Jeg beklager så mye for forsinkelsen.

Ha en fortsatt fin dag."

Nesten like tullete som svaret jeg fikk på hvorfor mitt "sendte" 3090 fortsatt ikke har kommet fram til Posten sin sentral etter snart 14 dager.. 

Det er nok totalt kaos der borte og full panikk for å ro så godt dem kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SilentNET skrev (2 minutter siden):

Nesten like tullete som svaret jeg fikk på hvorfor mitt "sendte" 3090 fortsatt ikke har kommet fram til Posten sin sentral etter snart 14 dager.. 

Det er nok totalt kaos der borte og full panikk for å ro så godt dem kan.

Virker slik. Vi er noen i tråden som har bestilt Asus 3060 Ti Dual OC hos Dustin som ser at enkelte som har bestilt etter oss har fått levert kort mens vi fortsatt sitter med status forventet på lager 01.02.2021.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, tkorsvold said:

Hmmm. Mitt 3080 TUF OC hadde forventet lagerdato 3. april 2021 (bestilt 21.9.2020).

Nå er plutselig lagerdatoen forventet 12.2, dvs neste fredag. Øyner et håp her. Et annet 3080-kort bestilt på launch day er fortsatt estimert levert i april (Zotac 3080 Trinity).

Begge bestilt hos komplett.no.

Hadde jo tenkt å ha kortene selv, men med de latterlige prisene vi nå ser kanskje jeg legger Asus-kortet ut på finn og venter på Zotac-kortet.

Du er i tilsvarende situasjon som meg. Jeg fikk også endret levering av  3080 tuf oc til 12/2 og jeg har et zotac trinity i bestilling fra 17/9.
Jeg vet ikke når du bestilte zotac trinity, men komplett har så vidt jeg har oppfattet ikke mottatt noen slike kort siden levering, jeg ville aldri tatt kjangsen på at det blir levert før sommeren. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, KjellV said:

De har kansellert ordre hos meg, så mulig det. Jeg fikk kun ett TUF OC.

På kortet som er kansellert, står det kansellert eller behandles? Har fått sendt et, men kortet jeg bestilte først med 10% rabatt er ennå ikke behandlet. Typisk komplett hvis dem kansellerer det billigste kortet 😅

Edit: der var begge sendt. 😬

Endret av QUiPS
Lenke til kommentar

Står dette under min ordre hos Proshop, flere som har bestilt fra Proshop hvor det står det samme?

Står jo på oversikten deres av innkommende 30xx-kort at det er 0 som er på veg inn av denne sorten, så jeg har ikke kjempetroa på att den er på lager.

image.png.f680fed798e045dbcf3457e1e82ef80f.png

Lenke til kommentar
Sitat

Vi har for øyeblikket driftsproblemer med e-posten vår, men vi jobber for å løse problemet så raskt som mulig.

Dette påvirker all e-postkommunikasjon til og fra oss, som f.eks. utsendelse av ordrebekreftelser, gavekort, tilbakestilling av passord, osv. Sender du e-post til kundesenteret vil vi motta den, men ikke kunne besvare den før problemet er løst. All e-post havner i kø og kommer til å bli sendt ut så snart alt fungerer som normalt.

Vi beklager de ulempene dette medfører våre kunder.

Fikk plutselig mange eposter fra i går. Ordre og sendingsbekreftelser fra Komplett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...