Theo343 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Just now, Kilko1337 said: Jeg la inn bestillinga 28. sept og sitter med den infoen... 🤪 Som gjør at jeg mistenker at det er placeholder datoer. Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Theo343 skrev (Akkurat nå): Som gjør at jeg mistenker at det er placeholder datoer. Jepp. Tror ikke noen her har fått noe fra Elkjøp enda, nei. Hvis jeg ikke får noe sporing i morra, blir den kansellert. 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ser ut som jeg var en av de heldige som fikk en av de på multicom. Noen som har sett noen tester på det? Lenke til kommentar
HannaGulbrandsen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 16 minutes ago, OddZen said: Jeg fikk tak i et https://www.komplett.no/product/1171562/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-3080-vision-oc Alle de andre jeg har i bestilling er ubekreftet dato så da ble det den. Jeg har ikke behov for den fancy hvite/silver looken, siden jeg har lukket kabinett, så jeg kan godt bytte mot f.eks. TUF eller MSI Gaming X Trio etc, mot mellomlegget som kortene ble kjøpt for. I tilfelle noen vil ha dette som passer inn i hvite builds vil jeg tro. Det er det første kortet som jeg har villet ha mer enn FE av den grunn! Hvite builds <3 :) Kan jeg spørre om når du fikk ordrebekreftele av Komplett? Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Kilko1337 skrev (4 minutter siden): Jepp. Tror ikke noen her har fått noe fra Elkjøp enda, nei. Hvis jeg ikke får noe sporing i morra, blir den kansellert. sitter med samme her... frustrerende etter å ha kansellert en tidlig bestilling hos komplett da det så ut som de skulle kunne levere 25.09 hos elkjøp når jeg la inn bestillingen.... 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 HannaGulbrandsen skrev (1 minutt siden): Det er det første kortet som jeg har villet ha mer enn FE av den grunn! Hvite builds ❤️ Kan jeg spørre om når du fikk ordrebekreftele av Komplett? Den ble 12:56 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Klarer ikke ta elkjøp seriøst. De lovet på tro og ære at de skulle sende ut 1. oktober, så 6. oktober, og hvis du spør de nå sier du bare at du må vente i 2 måneder "som vi alltid har sagt". 3 Lenke til kommentar
HannaGulbrandsen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 6 minutes ago, OddZen said: Den ble 12:56 Gratulerer! Jeg har samme opplevelsen som @Mazothian. Ordrebekreftelse klokka 12:53. Leveringsdato 1. september. Lurer litt på hva Komplett driver med, men er glad på dine vegne altså! Endret 5. oktober 2020 av HannaGulbrandsen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 HannaGulbrandsen skrev (3 minutter siden): Gratulerer! Jeg har samme opplevelsen som @Mazothian. Ordrebekreftelse klokka 12:53. Leveringsdato 1. september. Lurer litt på hva Komplett driver med, men er glad på dine vegne altså! Hmm, snodig. Jeg betalte med VISA kort, dere da? Lenke til kommentar
HannaGulbrandsen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 4 minutes ago, OddZen said: Hmm, snodig. Jeg betalte med VISA kort, dere da? Jeg med vipps. Så kort I guess. Mazoth med faktura. Du da? Har du hjemlevering? Endret 5. oktober 2020 av HannaGulbrandsen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 HannaGulbrandsen skrev (5 minutter siden): Jeg med vipps. Så kort I guess. Mazoth med faktura. Du da? Har du hjemlevering? Vanlig posten bring i butikk. Lenke til kommentar
Mazothian Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Utifra noen poster på den andre 3080-tråden virker det som om personer som har valgt faktura har falt bak i køen foran andre som har mange flere ordre-nummer etter som har betalt med kort. Trodde kanskje det kunne vært problemet mitt, som valgte faktura. Men da virker det rart at Hanna som betalte med Vipps også ble kasta ut av køen... :/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Norges billigste TUF kort. Gikk akkurat ned i pris.asus-geforce-rtx-3080-tuf-gaming-10g Endret 5. oktober 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 5 minutes ago, Theo343 said: Norges billigste TUF kort. Gikk akkurat ned i pris.asus-geforce-rtx-3080-tuf-gaming-10g Leveres i 2023? 4 Lenke til kommentar
Tordenskrall Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Mazothian skrev (6 minutter siden): Utifra noen poster på den andre 3080-tråden virker det som om personer som har valgt faktura har falt bak i køen foran andre som har mange flere ordre-nummer etter som har betalt med kort. Trodde kanskje det kunne vært problemet mitt, som valgte faktura. Men da virker det rart at Hanna som betalte med Vipps også ble kasta ut av køen... 😕 Jeg bestillte 12:59 med faktura og min står "Behandles" så den blir vel sendt ganske snart. Kanskje jeg fikk sympati fra komplett fordi jeg har en TUF i bestilling jeg la den 17/09 kl 14:56? TUFn bestillte jeg med Vipps og der er det mange som har gått foran meg i køen. Denne gangen valgte jeg faktura og det gjorde visst utslaget? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Tordenskrall skrev (1 minutt siden): Jeg bestillte 12:59 med faktura og min står "Behandles" så den blir vel sendt ganske snart. Kanskje jeg fikk sympati fra komplett fordi jeg har en TUF i bestilling jeg la den 17/09 kl 14:56? TUFn bestillte jeg med Vipps og der er det mange som har gått foran meg i køen. Denne gangen valgte jeg faktura og det gjorde visst utslaget? Jeg sverger til faktura, går raskere å bestille enn med vipps/kort og hvis man angrer så slipper man å styre med å få refundert pengene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 5 minutes ago, Tordenskrall said: Jeg bestillte 12:59 med faktura og min står "Behandles" så den blir vel sendt ganske snart. Kanskje jeg fikk sympati fra komplett fordi jeg har en TUF i bestilling jeg la den 17/09 kl 14:56? TUFn bestillte jeg med Vipps og der er det mange som har gått foran meg i køen. Denne gangen valgte jeg faktura og det gjorde visst utslaget? *feilpost* Endret 5. oktober 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg betalte med komplett mastercard og er noen hundre ordrenummer foran kameraten min (faktura) som kjøpte samtidig ca kl15. Jeg har dato 5 dager før 12.10 vs 17.10 på TUF OC. Så betalingsmetode kan ha noe å si når pågangen er stor. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Pc Lynet skrev (4 minutter siden): Jeg betalte med komplett mastercard og er noen hundre ordrenummer foran kameraten min (faktura) som kjøpte samtidig ca kl15. Jeg har dato 5 dager før 12.10 vs 17.10 på TUF OC. Så betalingsmetode kan ha noe å si når pågangen er stor. Med tanke på hvor fort de bestillingene kom inn hadde jeg ikke blitt overraska om et sekund eller to ga et så stort skille. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Komplett Mastercard ser ut til å ha vært en fordel ja. Det var et sted mellom 500-1000 bestillinger per minutt (estimert). Endret 5. oktober 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå