MariusJS Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Haha, skrudde de opp prisen, eller har de priset OC så latterlig mye høyere? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 MariusJS skrev (Akkurat nå): Haha, skrudde de opp prisen, eller har de priset OC så latterlig mye høyere? Begge deler? 🤣 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 MariusJS skrev (7 minutter siden): Haha, skrudde de opp prisen, eller har de priset OC så latterlig mye høyere? Prisen var såpass mye høyere. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Pc Lynet skrev (7 minutter siden): Prisen var såpass mye høyere. Ikke opprinnelig? Den var vel bare 4-600kr dyrere i utgangspunktet? MEN, det kan jo være at akkurat denne GameRock OC ble lagt ut nå i januar med prisøkning. Og dermed også er dyrere som demo. 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 MrMarbles skrev (Akkurat nå): Ikke opprinnelig? Den var vel bare 4-600kr dyrere i utgangspunktet? MEN, det kan jo være at akkurat denne GameRock OC ble lagt ut nå i januar med prisøkning. Og dermed også er dyrere som demo. Ser ut som om demoprisen på Gamerock OC var basert på ny pris ja. Skilte vel 600kr ca på modellene før jul. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Pc Lynet skrev (34 minutter siden): Meld deg inn og send club en mail så ordner de det sikkert. Skal høre med de, lite å tape iallfal. 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Da får jeg takke for meg, 3080 i hus. Vært 2 utrolig lange uker (sorry) Takk til MrMarbles som tipsa om kort på lager hos Komplett, og takk til meg selv som tilfeldigvis trykka på F5 i et ledig øyeblikk. Spoiler Bilder Endret 4. februar 2021 av major_stuen 4 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 major_stuen skrev (6 minutter siden): Da får jeg takke for meg, 3080 i hus. Vært 2 utrolig lange uker (sorry) Takk til MrMarbles som tipsa om kort på lager hos Komplett, og takk til meg selv som tilfeldigvis trykka på F5 i et ledig øyeblikk. Skjul innhold Bilder Så bra! Godt å høre at folk får tak i kort😁 Kos deg! 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 major_stuen skrev (40 minutter siden): Da får jeg takke for meg, 3080 i hus. Vært 2 utrolig lange uker (sorry) Takk til MrMarbles som tipsa om kort på lager hos Komplett, og takk til meg selv som tilfeldigvis trykka på F5 i et ledig øyeblikk. Skjul innhold Bilder Tviler på at det har så mye å si i tinderprofilen 😛 Lenke til kommentar
staljin Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) Har bestilling inne hos Netonnet på en Gigabyte 307å Aorus Master og den er registrert som "levert."!? Ikke fått noe som helst info om noe levering. Endret 4. februar 2021 av staljin Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Proshop ASUS GeForce RTX 3090 ROG STRIX OC - 24GB GDDR6X RAM -> Varen er utgått ? 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 staljin skrev (3 minutter siden): Har bestilling inne hos Netonnet på en Gigabyte 307å Aorus Master og den er registrert som "levert."!? Ikke fått noe som helst info om noe levering. Du får vel en epost i løpet av kvelden tenker jeg. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Tror mange er overtt Just now, Pc Lynet said: Du får vel en epost i løpet av kvelden tenker jeg. Håper det. Har vært registrert slik siden i går kveld. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Proshop ASUS GeForce RTX 3090 ROG STRIX OC - 24GB GDDR6X RAM -> Varen er utgått ? De får nok ikke tak i flere med det første og fjerner det derfor muligheten til å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 staljin skrev (Akkurat nå): Tror mange er overtt Håper det. Har vært registrert slik siden i går kveld. Last ned Postnord og Posten appen til mobil om du ikke har. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Har de. Ikke noe der heller😕 Lenke til kommentar
KevinS Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Bestilte gigabyte 3070 tidligere istad fra netonnet da de forventet den inn 12.02. Rett etter bestillingen gikk gjennom ble statusen til kortet endret til "Levering ikke bekreftet". Håper det egentlig bare betyr at jeg reserverte det siste kortet de forventer inn på neste levering... tanker? Lenke til kommentar
RandomGuy123 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Hei staljin Dette betyr at skjermkortet ditt har blitt sendt fra hovedlageret til Netonnet, antageligvis fra hovedlageret i Sverige. Du kommer nok til å få en leveransebeskjed på mail og pakken blir registrert/oppdatert i PostNord appen så snart varen nærmer seg. Ingenting å stresse over Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 KevinS skrev (3 minutter siden): Bestilte gigabyte 3070 tidligere istad fra netonnet da de forventet den inn 12.02. Rett etter bestillingen gikk gjennom ble statusen til kortet endret til "Levering ikke bekreftet". Håper det egentlig bare betyr at jeg reserverte det siste kortet de forventer inn på neste levering... tanker? Du må se hva det står i ordrebekreftelsen du mottok. Sitat Levering: Fraktmåte og leveringstid Ordren vil bli levert i løpet av perioden 12.02.2021 - 19.02.2021 Lenke til kommentar
Raed Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 4 hours ago, Raed said: Alt er grønnt nå Håper at de blir sendt i dag slik at det blir bygging lørdagskveld Har blitt sendt kl. 16 i dag via postnord. Jeg bor i Kristiansand. Noen vet om jeg kan forvente den levert i morgen eller må jeg vente til lørdagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå