BadCat Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Det var ikke 100% alvorlig det med PSU altså. Mer fleip om at han vil presse meg inn i en tråd med mindre hyggelige mennesker. Man får vel fremdeles bestilt til en ok pris. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 43 minutes ago, BadCat said: Det var ikke 100% alvorlig det med PSU altså. Mer fleip om at han vil presse meg inn i en tråd med mindre hyggelige mennesker. Man får vel fremdeles bestilt til en ok pris. Fortsatt samme pris hos deal.no https://deal.no/lc-power-psu-1800w-lc1800-v231/cat-p/c/p10019045 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Dårlige nyheter fra multicom Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 3 minutes ago, MariusJS said: Dårlige nyheter fra multicom Hvilket kort er det snakk om? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Just now, Mumriken said: Hvilket kort er det snakk om? Zotac 3060 Ti, men forstår det egentlig mer som en generell greie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Lenge siden jeg har sett Zotac 3080 Trinity OC hos komplett og? De dukka vel rimelig flittig opp med jevne mellomrom for ei stund tilbake. Tok Holo over ? Lenke til kommentar
93pauott Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Bestilte 17 september, omtrent et minutt etter det kom ut. Oof. Endret 31. januar 2021 av 93pauott Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 17 hours ago, vara said: Jeg kan ikke forstå hvordan du kunne godta såpass lang ventetid uten å hevde kravet etter forbrukerkjøpsloven. Jeg kjøpte et annet kort etter 1.5 måned og sa ja takk til gavekort fra elkjøp. Det er de som begynner å grave fram lovparagrafer og konfronterer dem med forbrukerkjøpsloven som får produktet først eller evt. erstatning. Jeg har ventet siden lanseringsdagen på mitt 3080 non oc strix står forsatt 3 feb hos meg, men regner med de flytter datoen nok en gang, det blir 5 gangen de forandrer på den om de faktisk gjør det denne gangen også Mener du da at jeg kan evt sende mail til komplett og vise til den paragrafen? Hvis ja, hva skal man evt skrive? sikkert flere som vil vite dette og setter pris på hjelp her Skjer sikkert ikke noe, komplett vil sikkert bare vifte det vekk Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 § 21.Rett til oppfyllelse Er leveringstiden kommet uten at tingen er levert, kan forbrukeren likevel fastholde kjøpet og kreve oppfyllelse. Dette gjelder ikke om det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne, eller om en oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selgeren at det står i vesentlig misforhold til forbrukerens interesse i at selgeren oppfyller. Faller vanskene bort innen rimelig tid, kan forbrukeren kreve oppfyllelse. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Mala skrev (1 time siden): Lenge siden jeg har sett Zotac 3080 Trinity OC hos komplett og? De dukka vel rimelig flittig opp med jevne mellomrom for ei stund tilbake. Tok Holo over ? Jeg fikk tak i et i tidlig desember. Har ikke fulgt med etter det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Heiti skrev (10 timer siden): Jeg fikk tak i et i tidlig desember. Har ikke fulgt med etter det. Ordna meg mitt 12.11, men det ble stille etter den siste ladningen du fikk i fra ja. Endret 1. februar 2021 av Mala 2 Lenke til kommentar
goofer Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) 1 hour ago, Dubious said: § 21.Rett til oppfyllelse Er leveringstiden kommet uten at tingen er levert, kan forbrukeren likevel fastholde kjøpet og kreve oppfyllelse. Dette gjelder ikke om det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne, eller om en oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selgeren at det står i vesentlig misforhold til forbrukerens interesse i at selgeren oppfyller. Faller vanskene bort innen rimelig tid, kan forbrukeren kreve oppfyllelse. Komplett har flere ganger hatt 3080 på lager av diverse merker som de har bevisst valgt å selge i stedet for å oppfylle allerede inngåtte salgsavtaler. Så den der holder ikke. De kunne tilbudt disse til de som står i kø som en alternativ vare. Ellers så har man også faktisk rett til å kjøpe produktet andre steder, å få mellomlegget dekket av selger. Endret 31. januar 2021 av goofer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 goofer skrev (22 minutter siden): Komplett har flere ganger hatt 3080 på lager av diverse merker som de har bevisst valgt å selge i stedet for å oppfylle allerede inngåtte salgsavtaler. Så den der holder ikke. De kunne tilbudt disse til de som står i kø som en alternativ vare. Ellers så har man også faktisk rett til å kjøpe produktet andre steder, å få mellomlegget dekket av selger. § 24.Erstatning Forbrukeren kan kreve erstatning for tap han eller hun lider som følge av forsinkelse fra selgerens side. Dette gjelder likevel ikke så langt selgeren godtgjør at forsinkelsen skyldes hindring utenfor hans eller hennes kontroll, som selgeren ikke med rimelighet kunne ventes å ha tatt i betraktning på avtaletiden eller å unngå eller overvinne følgene av. Kan alltids ta kontakt med butikken og høre om de er villig til å levere annet kort, men sånn som jeg forsår det, så er de ikke pliktig til dette så lenge leverandør faktisk kan levere. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Er det ikke nesten umulig å vite om en nettbutikk har fått varer inn på lager/sendt varer til kunder når de ikke opplyser noenting om bestilte varer. F.eks. noen butikker oppgir ikke engang om at noen av varene er plukket til bestillingen... slik at de i teorien kan la være å plukke varene og selge alt så da kan en i teorien aldri få varene tilsendt når alle varene ikke er inne på lager samtidig ? Vet ikke hvordan dette praktiseres på multicom, og skulle gjerne likt å vite om varene er reservert... hovedkort, psu, gpu, cpu en gang opplyste de meg at gpu og cpu manglet.. -> altså hovedkort og psu er inne... med psu mangelen idag så hadde det vært interesannt å visst om de har reservert psu på min bestilling eller om denne er forduftet... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 3 minutes ago, idleman_2 said: Er det ikke nesten umulig å vite om en nettbutikk har fått varer inn på lager/sendt varer til kunder når de ikke opplyser noenting om bestilte varer. F.eks. noen butikker oppgir ikke engang om at noen av varene er plukket til bestillingen... slik at de i teorien kan la være å plukke varene og selge alt så da kan en i teorien aldri få varene tilsendt når alle varene ikke er inne på lager samtidig ? Vet ikke hvordan dette praktiseres på multicom, og skulle gjerne likt å vite om varene er reservert... hovedkort, psu, gpu, cpu en gang opplyste de meg at gpu og cpu manglet.. -> altså hovedkort og psu er inne... med psu mangelen idag så hadde det vært interesannt å visst om de har reservert psu på min bestilling eller om denne er forduftet... Jeg vet at komplett reserverer iaf, men godt spørsmål om multicom gjør det samme Lenke til kommentar
dnm93 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 MrMarbles skrev (På 28.1.2021 den 14.12): Fikk 3 mail, ordrebekreftelse, faktura, og sporing. Og det er også synlig på nettsida. Ordren ligger nå i Siste utsendte ordre. Hvordan ligger du an i dette rotteracet nå da, MrMarbles? Mitt kort kommer i morgen! 🥰😇 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Mitt Asus 3080 strix oc white har blitt flyttet frem en uke hos Komplett, forventet inn i morgen. Bestilte 18/01, så da kan man jo kanskje tro at dette kortet blir litt mer tilgjengelig fremover..? Men jeg prøver også hardt å ikke juble for tidlig her, hvem vet hva som skjer i morgen.. 1 Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 fwj__ skrev (13 timer siden): Sukk, da ble ASUS RTX 3080 TUF (non OC) flyttet fra 2.feb til 3.mars. Altså nesten et halvår etter bestillingen. Jeg gir opp og bestiller 40xxx neste år. Hvilket klokkeslett står det på "Bestilt" under Ordredetaljer hos deg? Hvis du ikke har avbestilt allerede da. Har 15:09 på min og den ble flyttet til 3. april her om dagen. Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 major_stuen skrev (3 timer siden): Mitt Asus 3080 strix oc white har blitt flyttet frem en uke hos Komplett, forventet inn i morgen. Bestilte 18/01, så da kan man jo kanskje tro at dette kortet blir litt mer tilgjengelig fremover..? Men jeg prøver også hardt å ikke juble for tidlig her, hvem vet hva som skjer i morgen.. Har en 3080 strix oc bestilt på lanseringa kl 15:03 som gikk fra 3 Feb -> 29 Jan -> 1 Feb. Så kanskje det endelig kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Hvem skrev (7 timer siden): Hvilket klokkeslett står det på "Bestilt" under Ordredetaljer hos deg? Hvis du ikke har avbestilt allerede da. Har 15:09 på min og den ble flyttet til 3. april her om dagen. 15:05 her, flyttet til 03.april i går her også Endret 1. februar 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå