JFM Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Kryptodebunker skrev (3 timer siden): https://www.proshop.no/RTX-30series-overview Nå var det snakk om Elkjøp da Lenke til kommentar
sycho Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 43 minutes ago, JFM said: Nå var det snakk om Elkjøp da Tror du leste litt feil bare 😊 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 BadCat skrev (6 timer siden): Vet dere om Komplett sender deler av en ordre hvis man kontakter de? Jeg har hatt en håndfull varer reservert i månedsvis nå. Har lest før at folk har prøvd, og ikke fått lov. MariusJS skrev (8 timer siden): Hvor mange postkontor er det egentlig igjen i norge nå? 3-4 stk? 😛 Her jeg bor så er det både postkontor og post i "butikk" som ikke er matbutikk, så begge muligheter er stengt når jeg kan velge utsalgssted. Postkontoret blir lagt ned i løpet av året, men i de større stedene så er de fortsatt. Muligens noe de burte kikke på for de som bestiller medisiner via internett. Lenke til kommentar
RekeKim Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 BadCat skrev (6 timer siden): Vet dere om Komplett sender deler av en ordre hvis man kontakter de? Jeg har hatt en håndfull varer reservert i månedsvis nå. Burde gå greit, jeg gjorde det selv da jeg bestilte AIO/Hovedkort og GPU på samme bestilling, ville ikke risikere at det gikk tomt for delene jeg ville ha. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) 49 minutes ago, AndersT2 said: Her jeg bor så er det både postkontor og post i "butikk" som ikke er matbutikk, så begge muligheter er stengt når jeg kan velge utsalgssted. Postkontoret blir lagt ned i løpet av året, men i de større stedene så er de fortsatt. Muligens noe de burte kikke på for de som bestiller medisiner via internett. Det er vell neppe postkontor i ordets tidligere betydning? Det er vell butikkansatte som jobber der, ikke posten ansatte? https://frifagbevegelse.no/posthornet/posten-legger-ned-25-postkontor-bare-seks-blir-igjen-i-hele-norge-6.158.724710.ec25d55d6c Endret 26. januar 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 17 minutes ago, RekeKim said: Burde gå greit, jeg gjorde det selv da jeg bestilte AIO/Hovedkort og GPU på samme bestilling, ville ikke risikere at det gikk tomt for delene jeg ville ha. Fikk du valget om dellevering når du bestilte, eller ordnet noen på support det? Lenke til kommentar
RekeKim Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 MariusJS skrev (10 minutter siden): Fikk du valget om dellevering når du bestilte, eller ordnet noen på support det? Kontakta support via epost , fikk aldri noe svar, dagen etterpå var varene sendt 1 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Det går an på betalingsmåte. Velger man faktura slik som i dette tilfelle, går det greit. Kredittkort, derimot... ikke helt, siden de ikke kan belaste kort 2 ganger med forskjellige beløp. Har spurt. Endret 26. januar 2021 av Supervisor Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 https://www.komplett.no/product/1176459/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-rtx-3070-amp-holo På lager! 2 Lenke til kommentar
dnm93 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Elmek38 skrev (28 minutter siden): https://www.komplett.no/product/1176459/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-rtx-3070-amp-holo På lager! Fikk du sett hvor mange de hadde på lager? Lenke til kommentar
dnm93 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Kan se ut som det kommer flere kort på lager hos komplett snart. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 dnm93 skrev (5 minutter siden): Fikk du sett hvor mange de hadde på lager? Det var 12 stk når eg såg den, var vel vekke på 10 min sånn cirka. 1 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Elmek38 skrev (27 minutter siden): Det var 12 stk når eg såg den, var vel vekke på 10 min sånn cirka. Jeg var inne litt etter og da var det 10 stk på lager. Vurderte det litt, men vil ha et 3080 i steden 😛 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 1 hour ago, Supervisor said: Det går an på betalingsmåte. Velger man faktura slik som i dette tilfelle, går det greit. Kredittkort, derimot... ikke helt, siden de ikke kan belaste kort 2 ganger med forskjellige beløp. Har spurt. Kan de ikke belaste hele greia og så returnere utestående hvis det aldri lar seg levere? Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Hvis jeg bruker bankkort til å bestille et kort med ukjent leveringstid, blir pengene reservert, eller trukket fra konto? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 bmwm skrev (1 minutt siden): Hvis jeg bruker bankkort til å bestille et kort med ukjent leveringstid, blir pengene reservert, eller trukket fra konto? Reservert. Blir ikke belastet før kortet sendes. 1 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Fade1 skrev (2 minutter siden): Jeg var inne litt etter og da var det 10 stk på lager. Vurderte det litt, men vil ha et 3080 i steden 😛 Har hoppa litt mellom mellom 3070 og 3080 men pris messig trekker eg mot 3070, men vil ha rog strix versjonen. Men eg somla meg aldri til bestille når det gikk an... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 MariusJS skrev (3 timer siden): Det er vell neppe postkontor i ordets tidligere betydning? Det er vell butikkansatte som jobber der, ikke posten ansatte? https://frifagbevegelse.no/posthornet/posten-legger-ned-25-postkontor-bare-seks-blir-igjen-i-hele-norge-6.158.724710.ec25d55d6c Det har vel ingen betydning at Postkontorene skal legges ned innen 2022, og hvem som er ansatt der. Jeg informerte de som må hente pakkene sine på Postkontor pr dags dato, eller da andre utleveringssteder som IKKE er i mat butikk, at de muligens ikke får varene sine, og blir sendt tilbake. 1 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Er det noen butikker som er mer, eller mindre til å stole på når de skriver "forventet på lager" ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 3 minutes ago, bmwm said: Er det noen butikker som er mer, eller mindre til å stole på når de skriver "forventet på lager" ? Det er ikkje butikkene som bestemmer forventet på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå