0l3M Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 3 minutes ago, MrMarbles said: Nei. Jeg har bestilt MSI RTX 3080 Gaming TrioX som er litt i limbo. Aorus Extreme er ikke kansellert, de vet bare ikke når de får det inn. Har du en bestilling på det, så er du sikkert blant de første til å få det (dersom du bestilte tidlig). Mao. kortet er ikke klart fra Gigabyte sin side ennå. I hvert fall hva ProShop har fått signaler om. Jeg bestilte 18 September. Men når jeg snakket med Proshop for 1 uke siden så virket det som de bare hadde inne bestilling på 50 stykk. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) wd40glid skrev (5 minutter siden): Det kan kanskje være noe i dette. Mitt TUF som stod med 22 oktober ble plutselig sendt i går og jeg hadde en PCIe USB kontroller på samme ordre. Dersom dette er tilfellet.. omg!!!!🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ Endret 2. oktober 2020 av MrMarbles Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 OddZen skrev (På 30.9.2020 den 16.40): Ble oppringt fra Elkjøp ang. utsettelsen av faktura. Han ringte for å høre om jeg fortsatt vil utsette for han hadde ringt til lageret hvor de sa at mitt kort sendes på fredag fra Sverige. Det stod egentlig 6 okt, men det ble sendt nå på fredag. Flott hvis det stemmer! Ventus 3X OC. Løgnaktige rævhull! Kundeservice må seriøst slutte å love usannheter! Tok kontakt med dem idag også da det ikke kom noe sendingsbekreftelse, de skulle sjekke med lager igjen. Ikke hørt noe. Sikkert bare planen fra han som ringte meg for at jeg ikke skulle ønske utsettelse på faktura. Glad jeg trumfa det igjennom og de tok kontakt med Santander og fiksa utsettelse på faktura til 16. Okt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Vi snakker om at man får bedre og mer seriøs kundebehandling av gateselgere i marrakech. Begynner å ligne på scam callingsentre dette med Elkjøp i front. Endret 2. oktober 2020 av Theo343 3 Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Jeg har selv kort som jeg venter på men har ikke kontaktet kundeservice 1 gang. Jeg tviler på at det er lett å sitte i første rekke og besvare halve norges ungdomsgenerasjon på akkurat det samme hver eneste dag i 2 uker. Kundeservice her og der er nok rimelig kjørt i huet og endel tar nok letteste svaret for å komme seg gjennom en gnålete dag på telefonen. Og tviler sterkt på at Elkjøp er et unikt tilfelle der alle avdelinger er i sync og oppdatert på hverandre til en hver tid i ellers så kaotiske tider. Kortet kommer når det kommer, hva så om gutten i gata fikk leketøyet før deg selv om du stod før han i køen. Endret 2. oktober 2020 av thomjak 3 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Blir det nok støy og misfornøyde kunder, bidrar det til endringer - kanskje i form av å dokumentere bedre og/eller endre køsystemet. Når det er sagt, er det vanlig å outsource kundeservice til andre firma, så de blir ikke direkte berørt av å skape en dårlig arbeidshverdag for kundeservice. Endret 2. oktober 2020 av Saftis Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) thomjak skrev (37 minutter siden): Jeg har selv kort som jeg venter på men har ikke kontaktet kundeservice 1 gang. Jeg tviler på at det er lett å sitte i første rekke og besvare halve norges ungdomsgenerasjon på akkurat det samme hver eneste dag i 2 uker. Kundeservice her og der er nok rimelig kjørt i huet og endel tar nok letteste svaret for å komme seg gjennom en gnålete dag på telefonen. Og tviler sterkt på at Elkjøp er et unikt tilfelle der alle avdelinger er i sync og oppdatert på hverandre til en hver tid i ellers så kaotiske tider. Kortet kommer når det kommer, hva så om gutten i gata fikk leketøyet før deg selv om du stod før han i køen. Nå er det vell akkurat derfor at det heter kundeservice. At deres eneste oppgave nettopp er å besvare kunder som trenger hjelp. Hvis de må ty til det letteste svaret for å komme seg gjennom en dag på jobben som du sier, så får de finne seg en ny jobb... Når man har forhåndsbetalt over 10 000kr for et produkt som man har blitt lovt å komme til en satt dato, så har man faktisk rett til å få hjelp og info også. Da skjønner jeg at kunder vil ha mer enn et copy/paste svar. Endret 2. oktober 2020 av Knugo 4 Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Knugo skrev (8 minutter siden): Nå er det vell akkurat derfor at det heter kundeservice. At deres eneste oppgave nettopp er å besvare kunder som trenger hjelp. Hvis de må ty til det letteste svaret for å komme seg gjennom en dag på jobben som du sier, så får de finne seg en ny jobb... Når man har forhåndsbetalt over 10 000kr for et produkt som man har blitt lovt å komme til en satt dato, så har man faktisk rett til å få hjelp og info også. Da skjønner jeg at kunder vil ha mer enn et copy/paste svar. Klart er det derfor de er der, for å hjelpe men tviler på at Elkjøp har 100 000 ungdommer ringende/skrivende ellers på året for å høre når de får Toast Master Ultra sin. Derfor sa jeg i disse kaotiske tidene som i bunn og grunn koker ned til Nvidia. Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Knugo skrev (51 minutter siden): halve norges ungdomsgenerasjon Tusen takk for komplimentet ;D 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Men helt seriøst.. eg får litt noia av de postene om kansellering.. det høras helt surrealistisk ut! Hadde det vært meg så hadde eg seriøst klikka. Eg veit eg har nevnt det før, men ta kontakt med itavisa, de skreiv jo masse rundt ps5 failuren til komplett. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 MikeDaUnicorn skrev (22 minutter siden): Tusen takk for komplimentet ;D Ikke takk meg, jeg siterte bare innlegget over meg Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 oja siterte feil der, takk @thomjak 🤣 1 Lenke til kommentar
Solid2 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Er det noen som har bestilt og mottatt FE kort fra nvidia her? Hvordan var det med levering? Jeg fikk bestilt et kort under torsdagens kveldsdropp. Jeg har fått 2 emailer av nvidia, som bekrefter ordre og betaling, men ikke noe om pakkesporing eller lignende.. Så bare lurte på om det plutselig havner i postkassa? Jeg brukte guest checkout om det har noe og si. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Solid2 skrev (7 minutter siden): Er det noen som har bestilt og mottatt FE kort fra nvidia her? Hvordan var det med levering? Jeg fikk bestilt et kort under torsdagens kveldsdropp. Jeg har fått 2 emailer av nvidia, som bekrefter ordre og betaling, men ikke noe om pakkesporing eller lignende.. Så bare lurte på om det plutselig havner i postkassa? Jeg brukte guest checkout om det har noe og si. Slenger meg på her. Fikk mail nr 2 om bekreftet betaling men har ikke blitt trukket pengene på kortet, kun reservert beløp. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hørt rykter om at sist gang det var drop på en Torsdag så kom mail med sporing ca 5 dager etterpå, det vil si Tirsdag. Tipper de er å få på døra Fredag neste uke. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 jon-t skrev (39 minutter siden): Hørt rykter om at sist gang det var drop på en Torsdag så kom mail med sporing ca 5 dager etterpå, det vil si Tirsdag. Tipper de er å få på døra Fredag neste uke. Takk for info Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 40 stk RTX 3080 Strix OC bekreftet på vei til Proshop. Kilde. Lenke til kommentar
Solid2 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 jon-t skrev (3 timer siden): Hørt rykter om at sist gang det var drop på en Torsdag så kom mail med sporing ca 5 dager etterpå, det vil si Tirsdag. Tipper de er å få på døra Fredag neste uke. Takktakk! Folk i England og Frankrike har allerede mottatt kortene de bestilte på torsdag. Mens i Norge må vi vente over en uke 😅 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Såpass. Min står fortsatt på "Processing"/"I behandling". Trodde hele Europa fikk fra Digitalriver i Nederland. Sikker på at det ikke er bestillingene fra sist uke som kommer nå ? De som bestilte 24. ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå