Aetius Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Noen butikker skor seg mer enn andre på den dårlige tilgangen, ser jeg. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Aetius skrev (Akkurat nå): Noen butikker skor seg mer enn andre på den dårlige tilgangen, ser jeg. Ja Computer salg går oss skalpere enn høy gang 😂 Lenke til kommentar
Svennis Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Pc^2015 skrev (1 time siden): Dette stemmer nok bra, jeg tok selv kontakt med Komplett.no i går om leveranser av RTX-serien, de bekreftet at de kommer til å få inn et større kvantum med kortene fra ASUS. Selv har jeg fått bekreftet leveringstid nå nylig på mitt RTX3070 fra ASUS. Det gjør meg glad å høre det! 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Kortet kom i en egen Asus-eske med støtteklosser i komprimert bobleplast. Mer enn god nok innpakning. 3080 TUF OC ved siden av et 1080 Ti Strix OC. 7 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 For deg som ikke har OCD og posttraumatiskstress med nulltoleranse for berøring er det kanskje godt nok. Hvis den ytre emballasjen kommer i kontakt med den indre kan jeg ikke ha kortet uten unntak. Det har ikke blitt bedre nå som alle snakker om vasking og desinfisering med sprit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Er det derfor du har bestilte så jævlig mange kort ? 3 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Det kortet jeg fikk i dag var meget godt adskilt fra ytre esken. Ingen kontakt med hverandre. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 3 minutes ago, Mala said: Er det derfor du har bestilte så jævlig mange kort ? Nei, jeg har vært fornøyd med emballeringen til nå. Jeg har rett og slett mange PC-er. 1 Lenke til kommentar
BilliePeach Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Ingen som vil selge meg en 3060ti? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Spør meg på Søndag/Mandag om jeg har en for mye 3060 Ti TUF gaming. Glemte at det ikke er mulig uten å kompromisse privatlivet. Endret 14. januar 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 jokab skrev (2 timer siden): De har ikke pakket noe når det gjelder mitt kort. Det var i original pakke fra Asus. Mottok samme her idag , bestillt fra Elkjøp dag 1 (seint). Asus 3080 TUF OC Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Met tanke på vekta på mine pakker får jeg nok kun deler av noen kort. Kanskje det er byggesett fordelt over flere esker. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Athos70 skrev (26 minutter siden): Mottok samme her idag , bestillt fra Elkjøp dag 1 (seint). Asus 3080 TUF OC Flere som har mottatt Asus kort fra Elkjøp? Endret 14. januar 2021 av JFM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Asus-kortet jeg mottok var godt innpakket også slik som over. Det fra proshop derimot hadde kun et tynt lag med brunt papir teipet utenpå Nvidia-esken. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Ringte Elkjøp idag igjen x) Han mente at jeg vil få mitt 3080 TUF (non-oc) ila januar. Han sa også at kortet blir sendt direkte fra Asus og til meg Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 15 minutes ago, =Øyvind= said: Asus-kortet jeg mottok var godt innpakket også slik som over. Det fra proshop derimot hadde kun et tynt lag med brunt papir teipet utenpå Nvidia-esken. Da skal jeg ikke bestille grafikkort derifra. Jeg har allerede lagt merke til at minnesett, vifter og diverse derifra kun var pakket sånn akkurat. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 JFM skrev (8 minutter siden): Ringte Elkjøp idag igjen x) Han mente at jeg vil få mitt 3080 TUF (non-oc) ila januar. Han sa også at kortet blir sendt direkte fra Asus og til meg Nederland der Asus har hovedlager i Europa. Men så sier support hos Elkjøp så mye rart og det er bemannet av 16 pr gamle svensker så hvem vet? Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Da skal jeg ikke bestille grafikkort derifra. Jeg har allerede lagt merke til at minnesett, vifter og diverse derifra kun var pakket sånn akkurat. Jeg fikk en PSU fra Proshop i går ingen emballasje kun løst i esken med noen få poser med luft. Ikke happy for å si det mildt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 BilliePeach skrev (1 time siden): Ingen som vil selge meg en 3060ti? Følg med på elkjøp, de har ofte PNY/Palit/Gainward inne, men de forsvinner fort. Alle de er rebranda Palitkort og de samme kortene med litt ulikt utseende. De hadde inne mange 3060ti for 3 dager siden tror jeg det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå