Mala Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) @Reeve Har ikke noen tro på at Power faktisk har noe av kortene inne i grunn. Endret 8. januar 2021 av Mala Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 12 minutes ago, ObscureScience said: Trollbutikk Kan si det samme om Komplett. Hvor lenge skal de 3080 kortene de liksom har på lager ligge der? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) 6 minutes ago, TemporalFracture said: Kan si det samme om Komplett. Hvor lenge skal de 3080 kortene de liksom har på lager ligge der? Nå har komplett.no sendt ut DESIDERT flest kort. At du ikkje har fått kort, betyr ikkje at komplett.no er en trollebutikk... Endret 8. januar 2021 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 3 minutes ago, Nizzen said: Nå har komplett.no sendt ut DESIDERT flest kort. Sant nok, til meg blant annet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 32 minutes ago, Nizzen said: Nå har komplett.no sendt ut DESIDERT flest kort. At du ikkje har fått kort, betyr ikkje at komplett.no er en trollebutikk... Jepp, og jeg hadde ikke problemer å kjøpe flere. Max 1 er regelen, Har 5 kort nå. Lenke til kommentar
Beastmode Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Komplett trollet i hvertfall meg denne gangen. Bestilte 3070 Suprim X den 28. desember og ordren gikk fra forventet inn 2. januar, til bekreftet inn 6. januar og så til forventet inn 13. november 2020(!). Antar at en del folk som bestilte på et senere tidspunkt allerede har fått tilsendt tilsvarende kort? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg kjøpte da jeg så de var på lager. Aldri kjøpt hw som ikke er på lager side jan 97? Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Beastmode skrev (10 minutter siden): Komplett trollet i hvertfall meg denne gangen. Bestilte 3070 Suprim X den 28. desember og ordren gikk fra forventet inn 2. januar, til bekreftet inn 6. januar og så til forventet inn 13. november 2020(!). Antar at en del folk som bestilte på et senere tidspunkt allerede har fått tilsendt tilsvarende kort? Jeg kjøpte det kortet 15. desember. Da sto det 2. januar ubekreftet. Men alle andre kort sto 5 eller 6 januar. Så da tenkte jeg at det sikkert kom litt før. Det ble sendt 21 og jeg fikk det 22 desember 😊 Endret 8. januar 2021 av Rydin Lenke til kommentar
Beastmode Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, Rydin said: Jeg kjøpte det kortet 15. desember. Da sto det 2. januar ubekreftet. Men alle andre kort sto 5 eller 6 januar. Så da tenkte jeg at det sikkert kom litt før. Det ble sent 21 og jeg fikk det 22 desember 😊 Digg julegave - de beste er alltid fra en selv! 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 BadCat skrev (5 timer siden): Gi de et ultimatum. Enten finner de kortet, eller så skal du ha tre hete netter med Elkjøp-Vilde. Ett døgn for hver dag jeg må vente Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Beastmode skrev (20 minutter siden): Komplett trollet i hvertfall meg denne gangen. Bestilte 3070 Suprim X den 28. desember og ordren gikk fra forventet inn 2. januar, til bekreftet inn 6. januar og så til forventet inn 13. november 2020(!). Antar at en del folk som bestilte på et senere tidspunkt allerede har fått tilsendt tilsvarende kort? Du skulle kjøpt suprim uten X overklokk. Komplett solgte den for ett par dager siden. Lenke til kommentar
mangascience4 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Noen som kan forklare hvordan det fungerer å avbestille andre ordrer når man har fått bekreftet fra en butikk? Kan man bare gjøre det på sin konto på komplett eller netonnet foreksempel? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Kjetil Lura skrev (19 minutter siden): Jeg kjøpte da jeg så de var på lager. Aldri kjøpt hw som ikke er på lager side jan 97? Problemet var at noen butikker oppgav lagerstatus selv om de ikke hadde et eneste kort, f.eks Proshop som oppgav 15+ lagerstatus på flere kort som de aldri noensinne har hatt inne. Jeg brant meg på det og bestilte i god tro, måtte ringe de etter noen dager og da skyldte de på datafeil. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 5 minutes ago, Kryptodebunker said: Du skulle kjøpt suprim uten X overklokk. Komplett solgte den for ett par dager siden. Yter jo likt. Samma dritten Innafor et par % utweaket Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Med den pågangen de har hatt nå. glad jeg ikke jobber der. Noen må få feilen? Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 mangascience4 skrev (36 minutter siden): Noen som kan forklare hvordan det fungerer å avbestille andre ordrer når man har fått bekreftet fra en butikk? Kan man bare gjøre det på sin konto på komplett eller netonnet foreksempel? Hos Komplett kan du avbestille selv inne på min side. Hos Netonnet og mange andre må du kontakte support. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Mala skrev (3 timer siden): @Reeve Har ikke noen tro på at Power faktisk har noe av kortene inne i grunn. Neida det vet jeg. Man kan ikke engang legge inn en bestilling. Jeg spør om tilgjengeligheten på 3080 i mars 2021. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Reeve skrev (23 minutter siden): Neida det vet jeg. Man kan ikke engang legge inn en bestilling. Jeg spør om tilgjengeligheten på 3080 i mars 2021. Like dårlig som nå tipper jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Reeve skrev (1 time siden): Neida det vet jeg. Man kan ikke engang legge inn en bestilling. Jeg spør om tilgjengeligheten på 3080 i mars 2021. Og jeg svarte 😛 Power er helt elendige til tider på å faktisk ha slikt inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå