Undified Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 jokab skrev (16 minutter siden): Jeg bestilte Eagle OC fra Komplett ved release og fikk det i november, så det er mulig at du får det snart. Ca. når bestilte du? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 17.09 rundt kl.15, men ble registrert litt senere. 1 Lenke til kommentar
bmwm Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Hvilket kort er det størst sjanse å få levert? Bestilte en gaming x trio i november, men ser jo at mange som har bestilt andre kort etter meg har fått kortene sine. Lurer på om jeg burde bestille et annet kort, mulig gaming x trio blir det neste non oc strix kortet. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Det beste er å følge med via distill eller automatisk f5ing ved slipp av kort på lager. Ved bestilling uten bekreftet lagerdato er det bar lykken som bestemmer. 1 Lenke til kommentar
Undified Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 ilalo skrev (2 timer siden): Hmmmmmm Sitter med samme dato selv. Kanskje vi får en oppdatering imorgen. Det er vel vanlig arbeidsdag da. Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 neglesprett skrev (På 30.12.2020 den 21.48): Fikk svar fra Bykski, de har noe på gang. De har fått mange forespørsler om Palit Herlig! Ønsker selv å legge min 3080 under vann ettervert! Lenke til kommentar
Max883 Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Undified skrev (5 timer siden): Sitter med samme dato selv. Kanskje vi får en oppdatering imorgen. Det er vel vanlig arbeidsdag da. Dere får ny oppdatering på mandag Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 4 minutes ago, Max883 said: Dere får ny oppdatering på mandag Du får sende meg PM når 3090 strix oc White edition blir tilgjengelig for meg da Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg trenger flere ROG Strix. Skal lage et RoG Certified bygg, kan ikke putte inn MSI da Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 BadCat skrev (37 minutter siden): Jeg trenger flere ROG Strix. Skal lage et RoG Certified bygg, kan ikke putte inn MSI da Hvis du kan mikse litt med TUF certified så er nok sjansen større for å få noe før våren 😛 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 2 minutes ago, Max883 said: Nice! Tror MædCat ble litt misunnelig nå 😆 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Nå står det ikke lenger forventet levering i januar hos Elkjøp for 3080 TUF ikke-OC. Da blir det vel kanselleringer på mandag? Lenke til kommentar
Vaule Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 8 minutes ago, TemporalFracture said: Nå står det ikke lenger forventet levering i januar hos Elkjøp for 3080 TUF ikke-OC. Da blir det vel kanselleringer på mandag? Damn....da håper jeg de tilbyr et annet kort til launchpris! Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) TemporalFracture skrev (18 minutter siden): Nå står det ikke lenger forventet levering i januar hos Elkjøp for 3080 TUF ikke-OC. Da blir det vel kanselleringer på mandag? Hallo det står April på alle Asus kort. Dette gjelder for de som kjøper nå. Slapp av. Endret 2. januar 2021 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 1 minute ago, Kryptodebunker said: Slapp av. Ja, det er jo mulig at de fjernet forventet leveringsdato fordi kortene endelig har ankommet. Endelig svar kommer nok på mandag. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Enig med Kryptodebunker. Elkjøp har helt sikkert fått inn ett lass tuf kort. April gjelder for de som bestiller nå. 3090 på lager: https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/266679/geforce-rtx-3090-phantom 1 Lenke til kommentar
koford Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Kryptodebunker skrev (1 time siden): Hallo det står April på alle Asus kort. Dette gjelder for de som kjøper nå. Slapp av. Kort som Asus 3080 OC og Strix står "Forhåndbestilling 16/09", betyr det at folk som bestiller nå får kortene sine i september? lol 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) koford skrev (26 minutter siden): Kort som Asus 3080 OC og Strix står "Forhåndbestilling 16/09", betyr det at folk som bestiller nå får kortene sine i september? lol Du får det om 9 måneder selvfølgelig 😜 Er vel heller de at Elkjøp ikke har oppdatert siden sin. Endret 2. januar 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå