Conkey Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Ser proshop igjen har oppdatert status på rtx kort. Stusser over endringen på 3080 tuf oc hvor det ikke står noen utestående leveringer fra launch?? Må vel være feil? Noen her inne som har fått endret status på sin tuf oc bestilling i dag? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Conkey skrev (6 minutter siden): Ser proshop igjen har oppdatert status på rtx kort. Stusser over endringen på 3080 tuf oc hvor det ikke står noen utestående leveringer fra launch?? Må vel være feil? Noen her inne som har fått endret status på sin tuf oc bestilling i dag? De er kanskje på vei ut til ProShop Norge. Jeg mailet med de før helga angående et Gaming X Trio. Ble fortalt at det skulle komme inn til ProShop den 18. (står fortsatt at det er restbestilt på ordre oversikten). Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 MrMarbles skrev (Akkurat nå): De er kanskje på vei ut til ProShop Norge. Jeg mailet med de før helga angående et Gaming X Trio. Ble fortalt at det skulle komme inn til ProShop den 18. (står fortsatt at det er restbestilt på ordre oversikten). Vurderer å ta en telefon til dem. Hadde en interessert kjøper til 3070 tuf oc ventekortet som jeg tenker er rimelig å selge til kostpris når brukt i 2 uker? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Conkey skrev (2 minutter siden): Vurderer å ta en telefon til dem. Hadde en interessert kjøper til 3070 tuf oc ventekortet som jeg tenker er rimelig å selge til kostpris når brukt i 2 uker? De svarer ganske kjapt, så greit å bare ta den telefonen. Men jeg har ingen tro på at kortet kommer før jul ^^ (jeg har uansett kort, så det går jo kjempefint). Lenke til kommentar
Voro Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Conkey skrev (11 minutter siden): Ser proshop igjen har oppdatert status på rtx kort. Stusser over endringen på 3080 tuf oc hvor det ikke står noen utestående leveringer fra launch?? Må vel være feil? Noen her inne som har fått endret status på sin tuf oc bestilling i dag? Ser også at proshop har fått inn nok Asus RTX 3080 ROG Strix OC kort til å dekke alle ordre fra launch. Mens komplett har null anelse om når mange av oss som bestilte ved salgsstart vil få kortene våre Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Conkey skrev (18 minutter siden): Ser proshop igjen har oppdatert status på rtx kort. Stusser over endringen på 3080 tuf oc hvor det ikke står noen utestående leveringer fra launch?? Må vel være feil? Noen her inne som har fått endret status på sin tuf oc bestilling i dag? Du leser feil står jo 689 utestående ordre på TUF OC. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Conkey skrev (21 minutter siden): Ser proshop igjen har oppdatert status på rtx kort. Stusser over endringen på 3080 tuf oc hvor det ikke står noen utestående leveringer fra launch?? Må vel være feil? Noen her inne som har fått endret status på sin tuf oc bestilling i dag? Har ikke sett noe forandring på min bestilling iallefall, klinger meg til håpet at jeg er en av de heldige som får kort den 18. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Oldest customer order from date. Også er det launchday for korta. Jeg ville tolka det som at storparten av de er ikke levert enda. Endret 16. desember 2020 av Okdokk Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 unicorndeath skrev (6 minutter siden): Har ikke sett noe forandring på min bestilling iallefall, klinger meg til håpet at jeg er en av de heldige som får kort den 18. Snakket nettopp med kundeservice som hadde indikasjon på at mitt kort kom i dag. Men de ville ikke garantere før de faktisk så at de fikk det antall kort som de hadde bestilt. Men positivt! 2 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Hva får du opp på bestillingen din nå ? Lenke til kommentar
Slowfall Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Jøss. Bestilte en Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC på Komplett i går. Fikk bekreftet nå at denne er på lager og blir sendt i løpet av dagen. 3 Lenke til kommentar
activex Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Slowfall skrev (36 minutter siden): Jøss. Bestilte en Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC på Komplett i går. Fikk bekreftet nå at denne er på lager og blir sendt i løpet av dagen. Har samme kort, er fornøyd med det Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Kryptodebunker skrev (4 timer siden): Du leser feil står jo 689 utestående ordre på TUF OC. Nei leser det riktig. 689 er totalt utestående kort, altså alle bestillinger frem til i dag. Så har de lagt inn hvor køen begynner (oldest customer date). Når denne er senere enn 17.09 betyr det at alle bestillinger fra launch er levert Endret 16. desember 2020 av Conkey Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 unicorndeath skrev (1 time siden): Hva får du opp på bestillingen din nå ? Den er uforandret (står er restbestilt uten spesifisert dato). Men kundeservice bekreftet at mitt kort SKULLE være kommet i dag (til Danmark) men at de hadde opplevd å ikke få alle sine bestillinger levert som avtalt. Turte derfor ikke love at mitt kom nå men bekreftet at jeg hadde lov å håpe på at noe mer enn nissen dukket opp i den nærmeste uken eller 2. vil i alle fall sjekke status mange ganger de kommende dagene. Fikk levert skjerm fra de på mandag. Denne stod forventet dato langt frem før jeg plutselig fikk Mail med sporing Lenke til kommentar
Slowfall Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 jvenaas skrev (2 timer siden): Har samme kort, er fornøyd med det Så bra. Får se om jeg får 3080 TUF i januar, hvis ikke får jeg beholde dette enn så lenge. Vil tro det går fint å selge det uten tap, om returfristen skulle utløpe. Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Proshop Michael sa i dag at COD CW leveres med alle 3080/3090 som bestilles før 11/1 og at siste dato for claiming er 28/2. Endret 16. desember 2020 av shauge2 1 Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Etter å ha ventet på 3080 rog strix oc siden launch, hoppet jeg på et tips her og bestilte kort fra Elkjøp den 9. des uten større håp, men i dag dukket det opp 😄 Noen som har fått game-code fra Elkjøp forresten? 4 Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Kjeks1 skrev (59 minutter siden): Etter å ha ventet på 3080 rog strix oc siden launch, hoppet jeg på et tips her og bestilte kort fra Elkjøp den 9. des uten større håp, men i dag dukket det opp 😄 Noen som har fått game-code fra Elkjøp forresten? Fikk av elkjøp i dag, har ikke fått koder. Tenkte å chatte med dem i morgen Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Gamerock 3090 Undervolt: -300 850 1905 +650 Memory PT 113 MAX temp: 55C Max W: 380 Peak Ellers er den ganske stille. Kan teste andre Benchmark om nødvendig. Stabil i Performence test. Brukes med 5950X Kommer til å teste den med ANNO 1800. Endret 16. desember 2020 av costa 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Kjeks1 skrev (2 timer siden): Etter å ha ventet på 3080 rog strix oc siden launch, hoppet jeg på et tips her og bestilte kort fra Elkjøp den 9. des uten større håp, men i dag dukket det opp 😄 Noen som har fått game-code fra Elkjøp forresten? Elkjøp sender ikke ut koder. Så du får ingen. Endret 16. desember 2020 av Kryptodebunker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå