Seifenblase Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Koder til COD får vi fra [email protected], sant? 1 Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Kryptodebunker skrev (35 minutter siden): Jesus kan du ikke heller selge kortet på finn? Helt sykt å spekulere i åpent kjøp i 59 dager. JFM skrev (28 minutter siden): Er det ærligere å scalpe det på finn med fortjeneste på en lapp eller tre? Tror ikke man får så mye over innkjøpspris på 3070 på finn, vel. Legges jo ut 50+ kort hele tiden. Florerer også av 3070 på finn. 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 joakimbo skrev (58 minutter siden): Tror ikke man får så mye over innkjøpspris på 3070 på finn, vel. Legges jo ut 50+ kort hele tiden. Florerer også av 3070 på finn. Jeg ville vært fornøyd med å gå i null om jeg fikk gratis skjermkort i venteperioden. Men blir spennende å se kanskje det blir inflasjon i 3070 og 3060 skjermkort til våren når folk får Asys kortene de venter på. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg kommer til å selge mitt 3070 privat, lavere enn kostpris. Og har god samvittighet. Ser forøvrig at ordren min fikk tidlig status som "behandles", men rakk tydeligvis ikke plukking og utsending i dag. Valgte postlevering, så da vet jeg at jeg har pakken i hende dagen etter at den blir sendt fra Vestfold. 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Sitat På grunn av enorme mengder pakker må du forvente 1–2 dager forsinkelse Så vær klar for at det kan ta litt ekstra tid. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Kryptodebunker skrev (3 minutter siden): Så vær klar for at det kan ta litt ekstra tid. Jeg har trua på at dette greier de. Kabinettviftene jeg har ventet på noen uker er først ventet inn på lager i morgen, så det hadde jo vært fint om de kom etterhvert også. 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Seifenblase skrev (1 time siden): Koder til COD får vi fra [email protected], sant? Jepp Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Rambo82 skrev (1 minutt siden): Jepp Tipp topp! Nå ser jeg kortet er sendt fra Komplett! 4 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Kodene ser ut til å ha noe med GeForce Experience å gjøre, spyware som jeg nekter å installere på min PC. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Da var begge kortene jeg bestilte på veg PorterBuddy virker å være da shit! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 13 minutes ago, TemporalFracture said: Kodene ser ut til å ha noe med GeForce Experience å gjøre, spyware som jeg nekter å installere på min PC. Må bruke G Experience for å løse inn kodene, deretter havner spillet (CoD) i Blizzard-appen. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 2 minutes ago, MrMarbles said: PorterBuddy virker å være da shit! Tja, jeg venter nå på overtid for å få mitt, men det er ikke lenge nå... 1 minute ago, QUiPS said: i Blizzard-appen 1 Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Wohooo da var Suprimen sendt allerede 🙂 9 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Lager litt julestemning her med 9900k cuben 😂😁 2 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Det var ikke et lite kort, nei! 5 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Suprim X sendt her også fra Komplett 1 Lenke til kommentar
Faxa Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Nå snakker vi Da takker jeg for meg i denne tråden, lykke til videre til alle som venter på kort. Å god jul til alle Avbestiller tuf oc så de som venter på det fra komplett rykker ett hakk fram. 8 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) TemporalFracture skrev (6 minutter siden): Det var ikke et lite kort, nei! Se her ja . Velkommen til klubben . Helt greit kort . Klokker fint . Ja glad jeg kjøpte big tower og 950w i 2012 som faktisk virker enda . 😂 Endret 9. desember 2020 av Rambo82 7 Lenke til kommentar
bornis Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Noen som har bestilt fra Elkjøp i dag og fått noe mer enn den automatisk genererte ordrebekreftelsen? Fraktalternativ: Postpakke prioritert (valgfritt hentested). Prioritert postpakke levert av Bring til valgfri Post i Butikk. 1-4 dagers leveringstid fra lagerdato. Bestiller du før kl 15:00 sendes pakken samme dag. Jeg fikk ordrebekreftelsen kl 9:37 og varen er enda tilgjengelig på nettlager Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 bornis skrev (6 minutter siden): Noen som har bestilt fra Elkjøp i dag og fått noe mer enn den automatisk genererte ordrebekreftelsen? Fraktalternativ: Postpakke prioritert (valgfritt hentested). Prioritert postpakke levert av Bring til valgfri Post i Butikk. 1-4 dagers leveringstid fra lagerdato. Bestiller du før kl 15:00 sendes pakken samme dag. Jeg fikk ordrebekreftelsen kl 9:37 og varen er enda tilgjengelig på nettlager Alle netthandlere er overlesset med ordre nå før jul. Du må nok regne med forsinkelser i pakking og postgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå