Undified Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 faen altså, bestilte både gaming oc og aeorus master, men begge var "6. januar" da jeg så i mine bestillinger. frustrerende. kansellert. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Tror jeg klarte å få tak i en Suprim X selv 😬 1 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Lurer på om jeg skal bytte min 3090 asus strix oc over til suprim x. Må jo vente en hel månde før jeg får asusen.. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Lypsyls skrev (Akkurat nå): Lurer på om jeg skal bytte min 3090 asus strix oc over til suprim x. Må jo vente en hel månde før jeg får asusen.. Tomt for Suprim X nå. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Snakker om 3090. Enda 40 stykk på lager der Lenke til kommentar
pappabruN Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Obscure skrev (4 minutter siden): For treg, igjen. Selv med auto-refresh. Dette er gøy. Jeg satt som en hauk med auto-refresh. Så ringer selvfølgelig sjefen akkurat når den dropper så jeg mister fokus i 1 min. FY FAEN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Ser ut til at jeg fikk sikret et Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC. Noen her som har erfaring med dette kortet? Jeg venter også på et ASUS TUF OC fra Elkjøp, er det verdt å beholde TUF OC bestillingen og selge Gigabyte kortet når det kommer? Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Har sittet med F5 hele dagen, og fikk sjokk når det plutselig var tilgjengelig. Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Søren... Har mine tvil på at de faktisk får inn flere i dag😛 Endret 9. desember 2020 av Erik09 Lenke til kommentar
Obscure Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 pappabruN skrev (Akkurat nå): Jeg satt som en hauk med auto-refresh. Så ringer selvfølgelig sjefen akkurat når den dropper så jeg mister fokus i 1 min. FY FAEN Har sittet med auto-refresh i flere uker, er tydeligvis for treg hver eneste gang. Forstår ikke hvordan folk er så mye raskere enn meg. Kan bare glemme nytt skjermkort og Cyberpunk dette året tenker jeg 🙃 Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Bare en heads-up til dere Suprim-kjøpere: Kortet er veldig stort, og er 336 mm langt. Greit å være sikker på at det passer inn i maskina Ellers må jeg bare gratulere til alle som fikk skaffet seg kort 1 Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg er så glad nå😁😁 Lenke til kommentar
Biggdogg Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Just now, Alak87 said: Bare en heads-up til dere Suprim-kjøpere: Kortet er veldig stort, og er 336 mm langt. Greit å være sikker på at det passer inn i maskina Ellers må jeg bare gratulere til alle som fikk skaffet seg kort Skal få sneket det inn på et vis 2 Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Haha! Du er greit sikra der ja 😛 Men er ikke alle som er det, så ønsker ikke at noen skal få seg en kjip overraskelse om de bare har hevet seg på kjøp-knappen Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Suprim x fristet som alternativ til tuf oc. Men for sein. Men det er positivt å se at proshop venter inn en del flere kort. Håper jeg er i batchen som kommer da. kjenner denne lanseringen har ført til store tillitsproblem fra meg Ift netthandel. Alle julegaver som er bestilt er nærmest feiret med en øl for hver gang jeg har fått en sendingsbekreftelse og store nerver frem til den kom hver gang😂. men enkelte ting er fremdeles frustrerende, som at skjermen som ble lovet før jul nå er endret til mellom nyttår og ut i januar. jaja - får kose meg med 3070 frem til da. Duger godt på dagens 1080 skjerm 2 Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Halvor_ skrev (3 minutter siden): Rakk jeg det? Samme som meg, tror ikke det 😐 Lenke til kommentar
ticx Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Fikk 3090 strix oc for noen uker siden og har ikke sjekka tråden på en stund, sykt å se at lite har endret seg selv med AMD sine 13 kort ute på markedet. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Fikk sikret meg Aorus Master og SuprimX 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå