Kryptodebunker Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Helt på høyde med andre Kina merker som MSI, Zotac, Palit, Gainward. Jeg regner Asus, EVGA som premium. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Da ble ordren min på 3080 forandra til "behandles". Yay! 2 Lenke til kommentar
muuha Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Erik09 skrev (42 minutter siden): Hvis det står forventet på lager 17.12.2020, som denne: https://www.multicom.no/msi-geforce-rtx-3080-10gb/cat-p/c/p1001439693 Vil det si at de forventer kort som ikke allerede er "forhåndsbestilt"; og jeg kan legge inn en bestilling nå for å få kort den "batchen"? Aldri handlet fra Multicom før. godt spørsmål! la inn ordre for sikkerhets skyld. har sortof gitt opp å få noe asus non-oc tuf kort hos komplett 1 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 muuha skrev (23 minutter siden): godt spørsmål! la inn ordre for sikkerhets skyld. har sortof gitt opp å få noe asus non-oc tuf kort hos komplett Tror ikke du skal få store håpet. Sitat GeForce RTX 30-serie skjermkort har vist seg å være langt mer populære enn Nvidia hadde trodd, derfor vet vi dessverre ikke når de blir tilgjengelige for salg. Vi anbefaler INNO3D som vi får direkte fra produsenten. Lenke til kommentar
muuha Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Kryptodebunker skrev (10 minutter siden): Tror ikke du skal få store håpet. nei har ikke det egentlig.. har ikke klart å få kjøpe hverken 3080, ps5 eller series x 2 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Fnix skrev (5 timer siden): Shit, at jeg ikke leste denne igår 😅 Vet du om man kan bestille 3080 i butikk og? Selgeren sa at det må være en vare med forventet lagerdato for å kunne bestille det. Så han kunne f.eks. ikke bestille et Asus RTX 3070 kort som også var interessert i. Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Obscure skrev (10 minutter siden): 🤔🤔🤔 Samme hos meg, hadde 11desember ved bestilling, ble satt til 9okt igår.. 1 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 14 minutes ago, Obscure said: 🤔🤔🤔 For å sitere kundebehandler på chat, når det samme skjedde for meg med en Ryzen bestilling i forrige uke: "tipper det nærmer seg levering", det stemte i mitt tilfelle 2 1 Lenke til kommentar
Jester Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Riktig nok ikke inne på lager *ennå* men kostet ikke denne 1000,- mer på komplett? Endret 6. desember 2020 av Jester Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Jester skrev (3 minutter siden): Riktig nok ikke inne på lager men kostet ikke denne 1000,- mer på komplett? ----------------------- Stemmer, 10399,- før evt rabatter hos Komplett Endret 6. desember 2020 av Athos70 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 56 minutes ago, Baba2 said: Selgeren sa at det må være en vare med forventet lagerdato for å kunne bestille det. Så han kunne f.eks. ikke bestille et Asus RTX 3070 kort som også var interessert i. Okey, da så. Får håpe det blir noe til neste dnb supertilbud da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Fnix skrev (20 minutter siden): Okey, da så. Får håpe det blir noe til neste dnb supertilbud da. Neste supertilbud kommer nok i februar, så da er nok logistikksituasjonen noe bedre. Lenke til kommentar
barry_zito Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Baba2 skrev (1 time siden): Selgeren sa at det må være en vare med forventet lagerdato for å kunne bestille det. Så han kunne f.eks. ikke bestille et Asus RTX 3070 kort som også var interessert i. Jeg fikk bestilt 3080 i butikk (Power) på torsdag. Men tar vel noen måneder før de får inn kortet tipper jeg... 1 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Orker ikke kjøpe før lagersituasjonen har roet seg og prisene har kommet ned på et fornuftig nivå. Ja nå blir nok en forumfyr med julete nick frustrert, men det får bare være Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Noen som vet hva halv grønn/halv gul firkant betyr? Når jeg bestilte stod det "3 stk bekreftet inn på lager 6 des". Og slik stod det en stund. Og før helga ble kortet endret til bestillingsvare. Derfor lurer jeg på om delt firkant betyr at jeg har fått bestilt et av de tre korta? Endret 6. desember 2020 av Juggel Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Juggel skrev (9 minutter siden): Noen som vet hva halv grønn/halv gul firkant betyr? Når jeg bestilte stod det "3 stk bekreftet inn på lager 6 des". Og slik stod det en stund. Og før helga ble kortet endret til bestillingsvare. Derfor lurer jeg på om delt firkant betyr at jeg har fått bestilt et av de tre korta? Ja du er sikker. Kan nok drøye ett par dager før de får sendt kortet. 1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Satser på det da 👍 leser jo flere som mener at 3070 ikke er noe vits siden 3060ti kan klokkes opp på samme ytelse. Men tenker som så at det skal vel gå an å klokke et 3070 også. 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Er det noen som har fått EVGA 3080 FTW3 Ultra/Gaming fra Multicom eller Dustinhome? Har inne bestilling hos Multicom på EVGA 3080 FTW3 Ultra og Asus Rog Strix 3080 OC. Ble trukket pengene for disse for snart 3 måneder siden og merker jeg begynner og bli små irritert. Har og inne bestilling på Dustinhome på EVGA 3080 FTW3 Gaming, men her er ihvertfall ikke pengene trukket Lenke til kommentar
vara Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 7 hours ago, Kryptodebunker said: Helt på høyde med andre Kina merker som MSI, Zotac, Palit, Gainward. Jeg regner Asus, EVGA som premium. Kinamerker har premium varianter lik linje med mer mainstream varianter som asus og evga med lik kvalitet (Bedre kvalitet enn FTW3 i tillegg da den var litt skuffende i forhold til pris). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå