Crawler123 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 hour ago, Corporalpunt said: Du tørr å bestille andre ting samtidig ja ? 1 Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Zisum skrev (6 minutter siden): ? Ordrenr? Endret 1. oktober 2020 av [Tx] Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 [Tx] skrev (Akkurat nå): Ordrenr? 378974xx Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Nå har det skjedd noe her! Gikk fra gul status, med forventet inn på lager i går til bekreftet inn den 9 oktober. Men jeg prøver å la forventingene være lave intill det faktisk er sendt til meg 1 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 The Norwegian skrev (39 minutter siden): Da gikk min til behandles, tror nok ikke den sendes før i morra. Men det er lettere å vente nå når jeg VET at det kommer over helga Min Ventus har stått som behandles i over 24 timer så ? 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Datafriken skrev (10 minutter siden): Min Ventus har stått som behandles i over 24 timer så ? Shh, don't ruin this for me. Hahaha fikk akkurat mail! Ble sendt 1648. Endret 1. oktober 2020 av The Norwegian 8 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Litt rart at behandlingstiden er så forskjellig fra folk til folk når det først er i gang. 1 Lenke til kommentar
L1pslide Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tror ikke jeg skal stole på denne, men det var jo bare 5 reservasjoner før meg på non-oc. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 MikeDaUnicorn skrev (58 minutter siden): Litt rart at behandlingstiden er så forskjellig fra folk til folk når det først er i gang. Spurte dem idag da ordren min hadde stått som "behandles" i 26 timer , fikk vet ikke som svar =/ 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Datafriken skrev (24 minutter siden): Spurte dem idag da ordren min hadde stått som "behandles" i 26 timer , fikk vet ikke som svar =/ Når en bedrift blir så stor at de ansatte ikkje veit eller kan svare på slike spørsmål... Så blir det for dårlig. Alt er automatisert i komplekse og avanserte ordre systemer der mennesklige arbeidere ikkje har peiling ka som skjer.. Kjenner eg blir litt småkvalm Endret 1. oktober 2020 av MikeDaUnicorn Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 MikeDaUnicorn skrev (11 minutter siden): Når en bedrift blir så stor at de ansatte ikkje veit eller kan svare på slike spørsmål... Så blir det for dårlig. Alt er automatisert i komplekse og avanserte ordre systemer der mennesklige arbeidere ikkje har peiling ka som skjer.. Kjenner eg blir litt småkvalm Blir nok sendt i løpet av morgendagen. Tar tid å håndtere så mange ordre + de vanlige ordrene. 1 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Har det samme på mitt 3090 kort. Stod bekreftet lager 30 September. Og i går tidlig, gikk ordren min fra Ordre mottatt, til Behandles. Så jeg regnet nesten med kortet ville bli sendt i går. Men nå har kortet stått som "behandles" i nærmere 30 timer. Fryktelig frustrerende hvordan kortet kan være under "behandling" så lenge. Håpet å få deg i morgen. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 hours ago, dTd said: Nå har det skjedd noe her! Gikk fra gul status, med forventet inn på lager i går til bekreftet inn den 9 oktober. Men jeg prøver å la forventingene være lave intill det faktisk er sendt til meg Fikk det samme nå i ettermiddag. Litt senere enn jeg håpet på, men får bare smøre seg med tolmodighet ? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Da blir Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER sendt imorgen :) Synd det ikke er noen reviews ute på det kortet enda. Men det ser ut som det utgis i morgen. Lenke til kommentar
nems Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) 2 hours ago, L1pslide said: Tror ikke jeg skal stole på denne, men det var jo bare 5 reservasjoner før meg på non-oc. Gah, min står fortsatt som restbestilling der ? EDIT: oh wait, 3090 ja.. Endret 1. oktober 2020 av nems Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) 3090 FE på lager igjen, førstemann til mølla i guess. https://www.nvidia.com/nb-no/geforce/graphics-cards/30-series/rtx-3090/ Da blir det endelig kort Endret 1. oktober 2020 av Simkin 2 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Simkin skrev (1 minutt siden): 3090 FE på lager igjen, førstemann til mølla i guess. https://www.nvidia.com/nb-no/geforce/graphics-cards/30-series/rtx-3090/ Da blir det endelig kort Har så lyst, men jeg klarer å motstå. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Fortsatt på lager står det, var 3080 på lager ett lite sekund også, jeg har bestillingsbekreftelse på begge ?? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Å shit... Hmmmm Vanskelige valg... Tror jeg holder meg til Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER Pluss har noen vente kort på vei også når dem kommer. Endret 1. oktober 2020 av Frode68 1 Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) 10 minutes ago, Balli said: Fortsatt på lager står det, var 3080 på lager ett lite sekund også, jeg har bestillingsbekreftelse på begge ?? Hvordan er det med garanti/retur? Endret 1. oktober 2020 av ap1978 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå