Theo343 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 29 minutes ago, Pc Lynet said: GeForce Experience er gratis trykk på Alt + Z så kan du gjøre opptak av skjermen. GeForce Now er noe annet: https://www.nvidia.com/nb-no/geforce-now/ Nice, konfigurert og satt opp shortcut key for det nå. - Men er det maks 20min opptak? - Kan man velge opptak av kun aktivt vindu eller spesifikt vindu? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Theo343 skrev (1 minutt siden): Nice, konfigurert og satt opp shortcut key for det nå. - Men er det maks 20min opptak? - Kan man velge opptak av kun aktivt vindu eller spesifikt vindu? Velger du spill inn og ikke aktiv reprise er det ingen lengdebegrensing. Tror ikke det er mulig å velge vindu er hele skjermen som blir tatt opp. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, Pc Lynet said: Du må huske at har du ikke bestilt kort nå med levering i januar fra f.eks. Elkjøp vil du ikke få tak i noen 3080 kort i Januar. Det har jeg heldigvis. Helt til Asus forteller Elkjøp at de rotet det til med 3080 TUF non-oc kort bestillingene og den blir kansellert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) 2 minutes ago, Pc Lynet said: Velger du spill inn og ikke aktiv reprise er det ingen lengdebegrensing. Tror ikke det er mulig å velge vindu er hele skjermen som blir tatt opp. Ok så trykker du default alt+f9 for opptak så har du ikke 20min begrensning. Takk Da gidder jeg ikke styre med OBS osv. så lenge jeg har et Nvidia kort. Endret 4. desember 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 TemporalFracture skrev (1 minutt siden): Det har jeg heldigvis. Helt til Asus forteller Elkjøp at de rotet det til med 3080 TUF non-oc kort bestillingene og den blir kansellert. Det tror jeg ikke at Asus tør. Ekjøp får nok en del containere når de først får levering. 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 10 minutes ago, Pc Lynet said: Det tror jeg ikke at Asus tør. Ekjøp får nok en del containere når de først får levering. Satser på det beste, men forbereder meg på det verste! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Ellers ble mitt Asus 3080 TUF OC jeg bestilte launchdagen hos kompeltt nå utsatt til 6. januar. Noe rart må ha skjedd med Asus når selv OC kortene blir utsatt måned etter måned? Endret 4. desember 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Theo343 skrev (7 minutter siden): Ellers ble mitt Asus 3080 TUF OC jeg bestilte launchdagen hos kompeltt nå utsatt til 6. januar. Noe rart må ha skjedd med Asus når selv OC kortene blir utsatt måned etter måned? Stor etterspørsel og noen andre i verden er bedre til å mase på Asus enn Komplett. Når på launchdagen bestilte du? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Er vell bare smøre seg med tålmodighet. Står 2. Januar på 3090 Strix OCen Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Lypsyls skrev (2 minutter siden): Er vell bare smøre seg med tålmodighet. Står 2. Januar på 3090 Strix OCen Noen her sa at 02.01 var en en plassholder dato. Den de bruker når de ikke vet når det får levering. Endret 4. desember 2020 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 1 minute ago, Pc Lynet said: Noen her sa at 02.01 var en en plassholder dato. Den de bruker når de ikke vet når det får levering. Er ikke det typisk, jaja. Antar asus vil heller lage strix oc en tuf for eksempel Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Lypsyls skrev (3 minutter siden): Er ikke det typisk, jaja. Antar asus vil heller lage strix oc en tuf for eksempel Asus lager nok alt de kan. Er bare en helt syk etterspørsel. Kanskje kommer det 3080 kort for salg i dag: https://www.komplett.no/search?q=3080&nlevel=10000§28003§10412&stockStatus=InStock Endret 4. desember 2020 av Pc Lynet Lenke til kommentar
TER Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, Pc Lynet said: Asus lager nok alt de kan. Er bare en helt sykt etterspørsel. Kanskje kommer det 3080 kort for salg i dag: https://www.komplett.no/search?q=3080&nlevel=10000§28003§10412&stockStatus=InStock Ja de kortene har ligget på lager siden i går, så mest sannsynlig vil de bli lagt ut i dag. Når jeg fikk kjøpt i forrige uke ble de lagt ut 14.50. 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ja ser over 20 stk 3060 Ti de fleste er budrunder, så de selger ikke for butikk prisen. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 @Pc Lynet Så det går faktisk an å scalpe midrange kort? Damn, skulle ha lagt inn en bestilling ved launch. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 TemporalFracture skrev (Akkurat nå): @Pc Lynet Så det går faktisk an å scalpe midrange kort? Damn, skulle ha lagt inn en bestilling ved launch. Du kan tydeligvis scalpe alt i 30xx serien. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 1 minute ago, TemporalFracture said: @Pc Lynet Så det går faktisk an å scalpe midrange kort? Damn, skulle ha lagt inn en bestilling ved launch. Ja kjenner igjen finn brukere som har lagt ut flere varianter av 30xx serien ofte. Men den tjener vell noen tusenlapper på det. 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Kanskje jeg skal legge inn en bestilling på det 3090 Zotac kortet som det kun er 8 igjen av på lager hos Komplett og scalpe det? Nei huff, det gidder jeg ikke engang. Bare for å tjene et par lapper? Men folk betaler gjerne prisen på scalper kort. To each his own I guess. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) 3090 kort er det så mange ventekort til salgs på finn av at det ikke er noe marked for scalpere. Edit: Damn jeg tok visst feil. Var mange 3090 kort til under innkjøpspris i november. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=200556345 Endret 4. desember 2020 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå