Xiancorp Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Juggel skrev (4 minutter siden): https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=200445891 Også fantastisk når folk skal la det se ut som de har kortet hjemme på stua. Jeg har jo tidligere uttalt at jeg personlig driter litt i hva folk legger ut korta sine for, men vær nå i alle fall redelig på at man faktisk ikke har kortet ennå da. Her prøver han seg jo på en spansk en med det bildet 😂 Ja det tok omtrent ett minutt å finne artikkelen med det bildet på nettet... Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Hentet mitt 3080 bestilt forrige uke på Komplett i går, noen som vet når eller om det blir sendt ut koder til Call of Duty spillet? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Noen må sko seg på dette i Norge. I USA koster 3060 Ti FE 399 USD Og Asus ROG STRIX OC 499 USD. I Norge: FE 4700 Strix 7100 50% prisøkning.. (4700 / 399)* 499 = 5877 kr. Noen slenger altså på 1200 kr på prisen.. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 3 minutes ago, Okdokk said: 3090 GameRock til 1.7 milioner SEK Altså... hva skjer hvis du faktisk kjøper den? Må du faktisk betale den summen? Finnes det grenser for hvor høyt en nettbutikk kan prise ett produkt? Rekner med det er en feil selvsagt. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) 10 minutes ago, Xiancorp said: Ja det tok omtrent ett minutt å finne artikkelen med det bildet på nettet... Vedkommende var rask til å fjerne bildet visstnok (og endre pris). Men fikk screenshot før endring. Der forsvant hele annonsen. Er det noen fra forumet eller? Var ikke meningen å skambelegge noen. Kun for historien sin skyld. Endret 2. desember 2020 av TemporalFracture Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 CavemaNz skrev (3 minutter siden): Noen må sko seg på dette i Norge. I USA koster 3060 Ti FE 399 USD Og Asus ROG STRIX OC 499 USD. I Norge: FE 4700 Strix 7100 50% prisøkning.. (4700 / 399)* 499 = 5877 kr. Noen slenger altså på 1200 kr på prisen.. Prisene i USA er uten moms. Du må gange med 1.25 pluss at vi har 3/5 års reklamasjonsrett. Dyrere arbeidere på lager/butikk etc. 3 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 TemporalFracture skrev (3 minutter siden): Altså... hva skjer hvis du faktisk kjøper den? Må du faktisk betale den summen? Finnes det grenser for hvor høyt en nettbutikk kan prise ett produkt? Rekner med det er en feil selvsagt. Bestille på faktura? 🤔 På norske siden så er den på 22k Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Denne var litt artig. 3060 Ti trenger vel da ikke så stor PSU at det gjør noe? Og dette er grunn nok til å selge den? 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Skal folk drive å scalpe 3060 kort også nå haha. Triste greier as. For en en høvding eller to. Hvorfor klarer ikke folk å vente og bare slappe av ? Finn frem noe brettspill og noe mr lee nudler å ta en trall, gå turerer whatever 3 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Det morsomste er jo at hvis ting dukker opp og man allikevel ikke kan ha kortet, er det bare å avbestille. Er jo ingen som har fått sendt kortet ennå... Eller bare være ærlig på at man vil tjene litt penger istedet for å komme med noen tåpelige unnskyldninger 1 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Dere som snakker om ventekort, mener dere da å bruke angreretten for å returnere kortet? Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Just now, Lypsyls said: Dere som snakker om ventekort, mener dere da å bruke angreretten for å returnere kortet? Litt nysgjerrig på dette selv. Kan man bruke angreretten når man har brukt produktet? Eller gjør folk så godt de kan for at det skal se ut som om de aldri åpnet esken? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Kryptodebunker skrev (19 minutter siden): Prisene i USA er uten moms. Du må gange med 1.25 pluss at vi har 3/5 års reklamasjonsrett. Dyrere arbeidere på lager/butikk etc. Det har ingenting å si så lenge jeg sammenlikner med hva nvidia tar på nvidia.no for FE. Inkl mva. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 2080super Rog strix som er like bra som 3060ti ,hvis ikke bedre . Solgte jeg brukt forleden for 5000,- Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Lypsyls skrev (3 minutter siden): Dere som snakker om ventekort, mener dere da å bruke angreretten for å returnere kortet? Komplett har 60 dagers åpent kjøp frem til jul på varer kjøpt fra 13. november, så jeg kommer til å ta utnytte av denne, om 60 dager er nok til å få strix kortet levert da 😂 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Wheeeeee!!!! Kom 2 dager før tiden tilogmed - forventet levering var fredag. Og ikke engang en fredag i 2021... ^ Sammenlikning av esken til EVGA GTX 1080 FTW og Gigabyte RTX 3080 Aorus Xtreme - 3080-esken er STOOOR! Men desverre, uansett hvor mye lyst jeg har til å fortsette, dette er så langt som jeg har tid til å komme før helgen. Esken vil bare ligge og friste meg ved siden av meg i hele kveld. Vil også gjøre en varmetest av en ny CPU-kjøler før jeg begynner med montering og evt. kabinettilpasninger for skjermkortet. Endret 3. desember 2020 av PaladinNO 8 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Koser og klokker med 3080 . Glad jeg er ferdig å lete å bestille/avbestille i hytt og gevær 😎👍 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Just now, Rambo82 said: Koser og klokker med 3080 . Glad jeg er ferdig å lete å bestille/avbestille i hytt og gevær 😎👍 Samme her. Har ikke rørt klokke/viftehastighet på mitt kort enda. Synes ikke det er så verst så langt, men er nok litt pga rommet jeg sitter i. 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Ja overraskende bra kort vi fikk Lenke til kommentar
FsAviX Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 regner med at det fremdeles ikke er noen som har fått 3080 strix non oc? tipper at de første kortene kommer neste år ettersom jeg bestilte 17. sept 14:57, forventet 2. januar 2021.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå