Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Fade1 said:

Står "bestilt-ukjent leveringsdato" på alle 3060Ti kortene på Proshop...

Viss du tar en titt på denne listen: https://www.proshop.no/RTX-30series-overview så står det hva de har mottatt. På de ulike kortene lå lagerbeholdning inne fram til lunsj i dag, før de endret det. Skrev at de satte ukjent lagerbeholdning pga. at de ikke rekker å oppdatere det fortløpende. Så noen kort har de hatt på lager, spørsmålet er bare hvor fort de har forsvunnet. 

Lenke til kommentar
Fairlight skrev (5 minutter siden):

Hmm, på komplett i ordren etter jeg la den inn, så ligger Gainward RTX 3060ti Ghost som "Bestillingsvare, forventet in på lager 11 desember". :(

 

TER skrev (2 minutter siden):

Står det samme på min ordre, men viser fortsatt 50+ på lager på produktsiden.

Samme her, "Bestillingsvare, forventet inn på lager 11 desember". Hvilket bestillingstidspunkt står det på ordren deres? Det står 15:06 på min ordre, det var sikkert uklokt å vente litt for å se om resten av kortene ble sluppet... Nesten alle var jo ført opp som 'på lager', men de valgte kun å slippe fire modeller kl 15:00. Synes dette var dårlig gjort fra komplett sin side.

Lenke til kommentar
UNSCCapone skrev (1 minutt siden):

Viss du tar en titt på denne listen: https://www.proshop.no/RTX-30series-overview så står det hva de har mottatt. På de ulike kortene lå lagerbeholdning inne fram til lunsj i dag, før de endret det. Skrev at de satte ukjent lagerbeholdning pga. at de ikke rekker å oppdatere det fortløpende. Så noen kort har de hatt på lager, spørsmålet er bare hvor fort de har forsvunnet. 

underkant av 200 kort på lager da totalt hos Proshop.

Lenke til kommentar
Cursio skrev (3 minutter siden):

 

Samme her, "Bestillingsvare, forventet inn på lager 11 desember". Hvilket bestillingstidspunkt står det på ordren deres? Det står 15:06 på min ordre, det var sikkert uklokt å vente litt for å se om resten av kortene ble sluppet... Nesten alle var jo ført opp som 'på lager', men de valgte kun å slippe fire modeller kl 15:00. Synes dette var dårlig gjort fra komplett sin side.

Du må kjøpe de som er på lager og til salgs. NÅ er det for sent. Prøv elkjøp 

Lagerstatus på komplett er ikke real time den lagger. 

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...