Deimos_Anomaly Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Bestilte også 14:59, mulig det er ordrenummeret de faktisk går etter da. Får håpe de fikk en stor nok forsendelse da, kan ikke være mange ordre i mellom. Endret 1. oktober 2020 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 19 minutes ago, MrMarbles said: Det er ikke noen feil på kortene. Det er det jeg har hatt på feelingen lenge nå. Dette ble blåst helt ut av proporsjoner. Synd hvis masse folk har avbestilt kortene sine uten grunn. 1 Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 bovjer skrev (1 minutt siden): Det er det jeg har hatt på feelingen lenge nå. Dette ble blåst helt ut av proporsjoner. Synd hvis masse folk har avbestilt kortene sine uten grunn. Var nok bare driverfeil, ja. All good now. Lenke til kommentar
War3z Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Razer7 skrev (24 minutter siden): Hvilket ordnr har du? Lenke til kommentar
ZipZapDo Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Snakket nå med elkjop. Får se om det stemmer. Endret 1. oktober 2020 av ZipZapDo Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 MrMarbles skrev (15 minutter siden): Det er ikke noen feil på kortene. Vet, men det er det alle spør etter. Det Asus nevnte av at de byttet alle til MLCC da de fant ut at kortene klokket for dårlig med de andre. Kan betegnes som en feil det. Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Just now, ZipZapDo said: Snakket nå med elkjop. Får se om det stemmer. Høres ut som Helge kommer til å bli glad når han får kortet sitt. 4 Lenke til kommentar
Razer7 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 War3z skrev (8 minutter siden): Hvilket ordnr har du? 378974XX Lenke til kommentar
Migaso Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Nå begynner jeg faktisk å få trua på at det blir kort fra Elkjøp i løpet av neste uke! 1 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 ZipZapDo skrev (8 minutter siden): Snakket nå med elkjop. Får se om det stemmer. Spennende, hvilket kort ? Har ordrenummer som bare er 20-40 unna. Kanskje det er håp likevel. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 ZipZapDo skrev (12 minutter siden): Snakket nå med elkjop. Får se om det stemmer. Trodde man bare fikk bestilt kortene fra nVidia direkte fra deres hjemmeside? Finner ingen FE kort på Elkjøp sidene lenger. Har selv inne en bestilling på et 3080 Strix OC kort fra Asus, spent på hvordan det går :) Lenke til kommentar
Migaso Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 jon-t skrev (5 minutter siden): Spennende, hvilket kort ? Har ordrenummer som bare er 20-40 unna. Kanskje det er håp likevel. Sitter selv med 1500658xx, krysser fingrene her. Lenke til kommentar
ZipZapDo Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 jon-t skrev (8 minutter siden): Spennende, hvilket kort ? Har ordrenummer som bare er 20-40 unna. Kanskje det er håp likevel. Tuf OC Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 AndersT2 skrev (19 minutter siden): Vet, men det er det alle spør etter. Det Asus nevnte av at de byttet alle til MLCC da de fant ut at kortene klokket for dårlig med de andre. Kan betegnes som en feil det. Alle kortene virker å være tyna ganske langt fra fabrikk. For oss som har tenkt å bruke luftkjøler og ikke kjøre vifta på max, så tror jeg forskjellene vil være veldig veldig små. Asus, MSI, Zotac, virker å være bare 1 eller 2% i diff på performance. Så videoen til Der8auer, og han gaina kanskje 25Mhz på å bytte ut til bedre kondensatorer på kortet sitt. Ergo er det lite om å gjøre. Greit om man vil ha det beste av det beste og kjøper seg et Strix kort. Men man vil ikke få igjen de 2000kronene i ytelse. Men om man synes det er greit å betale for, så hvorfor ikke. Jeg tar gjerne MSI sitt kort over TUF (hvis MSI blir levert først), da det har en større og mer effektiv kjøler. At det ikke har dual bios bryr meg ikke i hele tatt. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 ZipZapDo skrev (7 minutter siden): Tuf OC Samme som meg det. Hadde helt gitt opp håpet dersom det viser seg at ditt faktisk er på vei, så er jeg kanskje bare ca 20 - 30 kort unna gitt at ordrenummeret mitt er under 50 unna. Når bestilte du ? Tror ikke jeg fikk ordren inn før på kvelden... Lenke til kommentar
Tordenskrall Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er det noen som i det hele tatt har motatt TUF 3080 (Non OC) fra komplett? Jeg føler jeg var ganske tidlig ut og la inn bestilling 14:56 (bekreftet i Vipps). Fikk ordrebrekftelse på mail 15:06. Har stått ganske bom stille på 12 oktober en stund nå. Vil gjerne høre fra andre TUF Non-OC bestillere :) 1 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 14 minutes ago, Dr.Peedee said: Trodde man bare fikk bestilt kortene fra nVidia direkte fra deres hjemmeside? Finner ingen FE kort på Elkjøp sidene lenger. Jeg lurer på om kortene går via Nvidia på et vis. Når jeg chattet med komplett, så nevnte kundebehandler om at de skulle snakke med Nvidia om å få flere kort. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Noen som venter på 3080 Ventus OC fra komplett? Hadde først beregnet dato på lager 27 September, så ble det flytta til 30 September pga leveransen var forsinket, og nå står det enda at leveransen er beregnet å ankomme i går faktisk. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 minute ago, Osiric said: Noen som venter på 3080 Ventus OC fra komplett? Hadde først beregnet dato på lager 27 September, så ble det flytta til 30 September pga leveransen var forsinket, og nå står det enda at leveransen er beregnet å ankomme i går faktisk. Samme hos meg, har ordrenr 378985xx, bestilte ca 1458, bekreftelsen kom først ca 1520 ? Lenke til kommentar
Njuba Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Osiric skrev (9 minutter siden): Noen som venter på 3080 Ventus OC fra komplett? Hadde først beregnet dato på lager 27 September, så ble det flytta til 30 September pga leveransen var forsinket, og nå står det enda at leveransen er beregnet å ankomme i går faktisk. Har samme status på ventus. Ordrenr: 378986xx Endret 1. oktober 2020 av Njuba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå