barezell Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 QUiPS skrev (29 minutter siden): det var tidspunkt du fikk mailen eller? står klokkeslett på ordre detaljer inne på ordren. jeg fikk ordrenummer: 384361XX, er det langt unna ditt til sammenligning? Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 43 minutes ago, rulleguru said: Min ble endret til 2.Jan etter noen minutter.. Samme 😭 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 3 minutes ago, barezell said: det var tidspunkt du fikk mailen eller? står klokkeslett på ordre detaljer inne på ordren. jeg fikk ordrenummer: 384361XX, er det langt unna ditt til sammenligning? Det var tidspunkt når jeg fikk mailen, jeg har ordre 384360XX og jeg ser at på min side ble den lagt inn 11:04. 1 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Phantom GS på lager: Lenke til kommentar
TER Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 1 minute ago, iknutis said: Phantom GS på lager: Hvorfor har du 6% på det? Får bare opp normal pris jeg. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 TER skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du 6% på det? Får bare opp normal pris jeg. Innkjøpsavtale via jobben som gir noen få prosenter på endel ting. Det viktige er at det er på lager, og kanskje kommer for salg i løpet av et døgn. 1 Lenke til kommentar
ZevsErn Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 iknutis skrev (Akkurat nå): Innkjøpsavtale via jobben som gir noen få prosenter på endel ting. Det viktige er at det er på lager, og kanskje kommer for salg i løpet av et døgn. Hvordan ser du at det er på lager? Står ingen ting om det her? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 QUiPS skrev (3 minutter siden): Det var tidspunkt når jeg fikk mailen, jeg har ordre 384360XX og jeg ser at på min side ble den lagt inn 11:04. Takk, Trur jeg gjør lurt i å beholde reservasjonen. jeg har samme minutt og under 200 ordre bak. Burde med andre ord være ganske langt fremme i Vision køen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Just now, ZevsErn said: Hvordan ser du at det er på lager? Står ingen ting om det her? Vi bare vet. Så bare bruk F5 idag/imorgen Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 4 av disse badboysa ute: https://www.komplett.no/product/1171795/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/palit-geforce-rtx-3090-gamerock-oc Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 FatherPotato skrev (Akkurat nå): 4 av disse badboysa ute: https://www.komplett.no/product/1171795/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/palit-geforce-rtx-3090-gamerock-oc 3 nå, går visst unna. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Nå må folk roe ned kjøpinga her litt. Komplett har ikke engang behandla ordren min enda fra tirsdagen. Skulle tro dem hadde klart å forberede systemet på store salg. 3 Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Var noen svensker som også fikk seg 3080 vision oc fra komplett: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1607712-3080-3090-i-lager?p=259 Interessant tråd det der. Har folk fra Asus, Komplett, Webhallen osv. som gir info. Her har vi kun max883 som enten er LARP eller jobber på Komplett eller noe. 1 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 ZevsErn skrev (6 minutter siden): Hvordan ser du at det er på lager? Står ingen ting om det her? Fordi jeg har huket av for "Vis bare på lager" Og da kommer også kortene som enda ikke er for salg, men innregistrert på lager opp. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 (endret) Emile the rat skrev (16 minutter siden): 3 nå, går visst unna. 1 igjen, går kjapt.. til 20k. 😮 Og utsolgt. Endret 26. november 2020 av iknutis Lenke til kommentar
Odne Lyngstad Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Er man desperat, så kan man kjøpe denne ferdig-pc'n med 14 igjen på lager og selge delene du ikke trenger etterpå? Men da er man kanskje veeeldig desp? https://www.komplett.no/product/1175241/gaming/gaming-pc/stasjonaer/msi-infinite-x Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Quakecry skrev (16 minutter siden): Nå må folk roe ned kjøpinga her litt. Komplett har ikke engang behandla ordren min enda fra tirsdagen. Skulle tro dem hadde klart å forberede systemet på store salg. Ja samme ordre her fra tirsdag som ikke er behandlet ennå. Snakket med en på kundeservice igår og han trodde det ble sendt i løpet av gårsdagen ,men ikke noe enda .. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Just now, Rambo82 said: Ja samme ordre her fra tirsdag som ikke er behandlet ennå. Snakket med en på kundeservice igår og han trodde det ble sendt i løpet av gårsdagen ,men ikke noe enda .. Ja.. Hadde vært fint å få det sendt ila dagen eller imorgen.. 1 Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Rambo82 skrev (4 minutter siden): Ja samme ordre her fra tirsdag som ikke er behandlet ennå. Snakket med en på kundeservice igår og han trodde det ble sendt i løpet av gårsdagen ,men ikke noe enda .. Radiatoren jeg bestilte kl 15 på mandag blir plukket idag. Så de ligger 4 dager etter på ordre fra mandag. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Quakecry skrev (28 minutter siden): Nå må folk roe ned kjøpinga her litt. Komplett har ikke engang behandla ordren min enda fra tirsdagen. Skulle tro dem hadde klart å forberede systemet på store salg. Tviler dessverre på de gidder å ansette masse folk ekstra for å ta unna pakkinga ved salgsukene et par ganger i året. Så viktig er det ikke hvilken dag Fru Hansen får den nye stavmikseren i posten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå