ap1978 Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Ikke fått kortet i dag heller.. Begynner å bli redd for at noen fikk veldig lyst på det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 4 minutes ago, ap1978 said: Ikke fått kortet i dag heller.. Begynner å bli redd for at noen fikk veldig lyst på det. Hva skjer? Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 2 minutes ago, Quakecry said: Hva skjer? Venter på et 3090-kort som burde vært levert. Pakken er sist registrert hos terminal søndag ettermiddag (ca. 1 times kjøring unna). Snakket med Posten nettopp. De sender beskjed til leveringsstedet og ber dem om å sjekke igjennom pakkene sine. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 1 minute ago, ap1978 said: Venter på et 3090-kort som burde vært levert. Pakken er sist registrert hos terminal søndag ettermiddag (ca. 1 times kjøring unna). Snakket med Posten nettopp. De sender beskjed til leveringsstedet og ber dem om å sjekke igjennom pakkene sine. Ahh, ja, det høres merkelig ut. Det burde ha vært hos deg. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 FatherPotato skrev (2 timer siden): edit: ser ut til at denne kommer på lager snart: https://www.komplett.no/product/1171562/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-3080-vision-oc Noen som fikk tak i det? Måtte ut en tur, så har ikke fulgt så mye med. Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Heiti skrev (1 minutt siden): Noen som fikk tak i det? Måtte ut en tur, så har ikke fulgt så mye med. Fremdeles ikke lagt ut, så er håp enda Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Fikk nettopp melding fra Komplett at mitt Gigabyte 3080 Eagle OC kort kan hentes. Sjekket tidligere i dag, og forventet leveringsdato var i januar 2021. 4 4 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 jokab skrev (10 minutter siden): Fikk nettopp melding fra Komplett at mitt Gigabyte 3080 Eagle OC kort kan hentes. Sjekket tidligere i dag, og forventet leveringsdato var i januar 2021. Det er litt interessant. De kan finne på å sende ordre uten å oppdatere at den er sendt. Trodde det var for det meste automatisert jeg Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 jokab skrev (24 minutter siden): Fikk nettopp melding fra Komplett at mitt Gigabyte 3080 Eagle OC kort kan hentes. Sjekket tidligere i dag, og forventet leveringsdato var i januar 2021. spennende, har jo vært helt dødt på den fronten. Jeg har et eagle i bestilling men det ble pusha til januar for noen uker siden. Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Okdokk skrev (12 minutter siden): Det er litt interessant. De kan finne på å sende ordre uten å oppdatere at den er sendt. Trodde det var for det meste automatisert jeg Sorry, men automatisering tror jeg ikke komplett vet om. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Nixs skrev (5 minutter siden): Sorry, men automatisering tror jeg ikke komplett vet om. Liker å tro at de henter én og én utskrift av en ordre om gangen mens de går nedover lagret og tenker "Skal vi se hva han Daniel har bestilt i dag da... Grafikkort ja, enda et?! Den får vente til nyåret!" 1 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 jokab skrev (34 minutter siden): Fikk nettopp melding fra Komplett at mitt Gigabyte 3080 Eagle OC kort kan hentes. Sjekket tidligere i dag, og forventet leveringsdato var i januar 2021. Ordrenummer, bekreftelse tid og sånt? hehe. Bare så jeg kan se hvor langt bak jeg evt er. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Både skjermkortet og stolen jeg kjøpte så står enda ordren som mottatt (og reservert) tenker de robotene komplett har virkelig får kjørt seg nå om dagen. Tar jo lang tid 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Har noen datakomponenter i bestilling hos komplett, lagt inn i går. Er ikke kommet til behandling enda der. Så det går nok varmt der om dagen Endret 25. november 2020 av Mala Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 1 minute ago, Mala said: Har noen datakomponenter i bestilling hos komplett, lagt inn i går. Er ikke kommet til behandling enda der. Så det går nok varmt der om dagen Men skjønner dem ikke at vi trenger det asap? 🤔 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Det er det ingen som gjør 😂 Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Kom oppdatering i dag 15:31 på Proshop sin oversikt over 3000-serien: https://www.proshop.no/rtx-30series-overview Fremdeles ikke mottatt ASUS TUF (ikke-OC) kortene de skrev var på vei 05.11. Lover ikke godt for oss! Blir nok fort ett 3090 istedenfor, som flere i denne tråden har spådd kommer til å skje med samtlige jo nærmere jul vi kommer 😂 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Følg med på ichill kortet over her Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Hvis dere bor i kjøreavstand til Komplett sitt pick up point i Sandefjord bør dere bestille der. Har en venn som bestilte zotac 3080 Holo i går klar for henting etter 1 time. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 1 minute ago, Erik09 said: Blir nok fort ett 3090 istedenfor, som flere i denne tråden har spådd kommer til å skje med samtlige jo nærmere jul vi kommer 😂 Kanskje ikke det beste value produktet du får, men du verden for en deilig ytelse du kan få med litt OC 🤩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå