iknutis Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Laffendo skrev (1 minutt siden): Og der var det utsolgt. Det gikk raskt! Typisk, ett lite møte på jobb og man rekker det ikke.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Jeg hadde siden på F5 siden halv ti imorgest hvert femte sekund.. Så når jeg plutselig så at det var tilgjengelig begynte jeg å skjelve mer enn en Parkinson pasient. Heldigvis kjøpt og reservert, så da får jeg kort! Endret 24. november 2020 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Laffendo skrev (1 minutt siden): Og der var det utsolgt. Det gikk raskt! 12 minutter tok det .Julaften for meg idag Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Quakecry skrev (Akkurat nå): Jeg hadde siden på F5 siden halv ti imorgest hvert femte sekund.. Så når jeg plutselig så at det var tilgjengelig begynte jeg å skjelve mer enn en Parkinson pasient. Fikk hjerteattakk nesten ,når jeg hørte mail varselet på mail på mobilen her . Så for en time siden at kortet var på lager og ventet som en nervøs måse på lyden 😂😂 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 1 minute ago, Rambo82 said: 12 minutter tok det .Julaften for meg idag Samme her! Elsker denne tråden og folka her. 2 Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg skulle bare på butikken... Fy faen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Aww. Typisk at jeg ikke sjekket her litt tidligere 😂 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Just now, barezell said: Aww. Typisk at jeg ikke sjekket her litt tidligere 😂 1 minute ago, Nixs said: Jeg skulle bare på butikken... Fy faen Dere får nok sjangsen dere også. Jeg var i akkurat samme posisjon. 1 1 Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Quakecry skrev (Akkurat nå): Dere får nok sjangsen dere også. Jeg var i akkurat samme posisjon. Den blir garantert fjernet fra "Vis kun på lager" nå.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 2 minutes ago, Nixs said: Den blir garantert fjernet fra "Vis kun på lager" nå.. Ta og følg med på den siden hver dag, så fort noe som helst dukker opp, sett opp auto-refresh på F5. Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Quakecry skrev (1 minutt siden): Ta og følg med på den siden hver dag, så fort noe som helst dukker opp, sett opp auto-refresh på F5. Presis det jeg hadde på i dag... 😕 Endret 24. november 2020 av Nixs Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Just now, Nixs said: Presis det jeg hadde på i dag... 😕 Da hadde du veldig uflaks. Synes det er kjipt på deres vegne, er jævla surt å gå glipp av sånne muligheter. Men jeg tror nok det dukker opp noe iløpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Trikset jeg har lært er "vis kun på lager" da må du være veldig observant om dette vises. ha mobilen i lommen/foran deg og ha mail varsling og bruk vipps . Erfaringsmessig legges kort ut kl 12-15 .. Så unngå å ikke være obs da . Gikk glipp av kort forrige torsdag pga. Manglet litt penger på konto . Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Quakecry skrev (4 minutter siden): Da hadde du veldig uflaks. Synes det er kjipt på deres vegne, er jævla surt å gå glipp av sånne muligheter. Men jeg tror nok det dukker opp noe iløpet av de nærmeste dagene. Fikk en bitter smak i munnen, da jeg delte at det var på lager 10min før det kom ut og da stakk jeg på butikken og gikk glipp av et kort for meg selv.. Bleh 1 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Nixs skrev (2 minutter siden): Fikk en bitter smak i munnen, da jeg delte at det var på lager 10min før det kom ut og da stakk jeg på butikken og gikk glipp av et kort for meg selv.. Bleh Føler faktisk med deg 😥 fortvil ikke ,tror nok komplett legger ut flere kort enten denne uken eller neste Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Så jeg hadde fått en melding fra Telenor om mulig avbrudd i bredbåndslinjen mellom kl 9 og 15 idag . Hadde sagt opp abonnementet om jeg hadde hatt brudd når jeg skulle kjøpt kort hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Kan anbefale «Kjøp nå med ett klikk» som kjappeste alternativ når det står på 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Just now, Rambo82 said: Så jeg hadde fått en melding fra Telenor om mulig avbrudd i bredbåndslinjen mellom kl 9 og 15 idag . Hadde sagt opp abonnementet om jeg hadde hatt brudd når jeg skulle kjøpt kort hehe Haha fy faen, tenk deg brudd akkurat i det du skulle trykke på kjøp.. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Quakecry skrev (8 minutter siden): Haha fy faen, tenk deg brudd akkurat i det du skulle trykke på kjøp.. Hadde ikke tilgitt de hehe Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Derfor bør du ha mobilen klar på mobil data ikke wifi 😉 Da er man sikret mot alt annet en force majeure. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå