Kjeks1 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 BadCat skrev (25 minutter siden): Strix kommer ikke før på nyåret. Strix OC kommer til helga. Mente seff OC, tenkte det var given når jeg nevnte 12. nov som jeg regner med de fleste med strix oc har ventet på Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 23 minutes ago, thomjak said: Flott å høre at folk bidro for å løse noe for andre, personlig kjørte jeg 14stk 7970 kun for egen vinning. Og det var 2013 i litecoin mining 😅 Vurderte dette selv men hadde akkurat plukket fra hverandre riggene og solgt mesteparten av delene 😛 Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Da blir det Jul i år også med pakke fra Komplett: 5 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 3 minutes ago, Hexazar said: Da blir det Jul i år også med pakke fra Komplett: Gled deg til det BESTE 3090kortet per dags dato 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MSI har vel kommet med et som er bedre? 3090 Suprim Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Fortsatt ingen update på 3080 strix oc her, annet enn 12.11. Satser på at ryktene stemmer, ellers er det vel bare å smøre seg med enda mer tålmodighet 🤪 1 Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 BadCat skrev (1 time siden): Strix kommer ikke før på nyåret. Strix OC kommer til helga. Hvordan vet du at STRIX OC kommer til helga? Klarer snart ikke mer 😆 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Om noen er ute etter ett ASUS GeForce RTX 3070 ROG Strix OC til kostpris så hyl ut Trinity OC kortet er klargjort for sending i fra Komplett, så da dukker det vel opp mandag eller tirsdagen der. 3070 kortet står i maskina til dess Lenke til kommentar
zentage2 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 2 hours ago, Frode68 said: Best. du det kortet idag og sendt idag ? For jeg har nå ventet siden 9.11 og det står reservert på mitt 3080 kort men ikke sendt enda Komplett hadde en drop av litt kort som var inne på lager i dag. blant annet 50 stk Zotac Trinity OC. Selv fikk jeg knabbet til meg ett Aorus. 3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Positivt å se at stadig flere får kortene. Lover... bedre for meg som har tenkt å mekke ny maskin på nyåret Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg klarte å grabbe et kort i dag fra komplett. Hvor raske er elkjøp på tilbakebetaling ved kansellering av ordre vanligvis? 1 Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg kansalerte for 2 dager siden, ikke noe ennå 1 Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jøss, de hadde faktisk kundebehandlere på chatten 21:50 da jeg prøvde chatbotten deres. Bra service! Da er kanselering satt i gang i allefall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Hører mange har fått pusha 3080 TUF OC til 17. desember eller lenger ut nå. Merkelig når det var så mange OC på vei. Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 6 hours ago, Theo343 said: Hører mange har fått pusha 3080 TUF OC til 17. desember eller lenger ut nå. Merkelig når det var så mange OC på vei. Problemet er vel at alle kort som blir lagt ut for salg fortsatt blir revet vekk, selv om de koster 21000+ eller 10000+. Produsentene gidder ikke produsere kort til 8000 så lenge det er slik 😐 Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 16 minutes ago, shauge2 said: Problemet er vel at alle kort som blir lagt ut for salg fortsatt blir revet vekk, selv om de koster 21000+ eller 10000+. Produsentene gidder ikke produsere kort til 8000 så lenge det er slik 😐 Skulle nesten hatt noe regelverk på det der. Helt latterlig og ha så mange bestillinger men ikke å produsere fordi det ikke er lønnsomt. Da burde man ikke få lov til å ta bestillinger i det hele tatt om man ikke kan levere. Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Oppdatering i går kveld fra Proshop: https://www.proshop.no/RTX-30series-overview Eneste jeg følger med på er ASUS TUF. Gått fra 14 (30.10) -> 34 (05.11ish), og nå 65 (13.11). Har man noe tro på at Komplett får inn noen av disse snart? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Sitoy skrev (1 minutt siden): Skulle nesten hatt noe regelverk på det der. Helt latterlig og ha så mange bestillinger men ikke å produsere fordi det ikke er lønnsomt. Da burde man ikke få lov til å ta bestillinger i det hele tatt om man ikke kan levere. Alt avhenger av silikonlotteriet. Alle brikker som ikke er gode nok for toppkortene vil bli brukt til de rimeligere variantene. Det er ikke slik at de kun prioriterer enkelte kort, alt avhenger av hvor gode brikker de får. Det ville vært dumt å «sløse» en godt binnet brikke som kunne vært brukt i f.eks. ROG STRIX OC på et TUF non OC kort. 3 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Emile the rat skrev (2 minutter siden): Alt avhenger av silikonlotteriet. Alle brikker som ikke er gode nok for toppkortene vil bli brukt til de rimeligere variantene. Det er ikke slik at de kun prioriterer enkelte kort, alt avhenger av hvor gode brikker de får. Det ville vært dumt å «sløse» en godt binnet brikke som kunne vært brukt i f.eks. ROG STRIX OC på et TUF non OC kort. Silikonlotteriet? Er det sånn hvor du kan vinne forstørrelse av diverse? 👀 Enig i poenget dog 👍 1 Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Siden Elkjøp har bedt oss kontakte Asus ang. levering gjorde jeg nettopp det: "Thanks for contacting ASUS support! I'm afraid we don't have any information when the next batch of RTX 3080 TUF OC will be shipped to Elkjøp. We also don't have any information about how they are sent out to customers. Sorry! Your retailer can hopefully provide an ETA for your order and keep you updated on any delays. Let us know if there are any other questions and have a nice weekend!" Forventet ikke noe annet egentlig, så hvem sender kortet hvis både Asus eller Elkjøp frasier seg leveringsansvar? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå