BioNor Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Hadde ikke poppet noen champagne før det står sendt. Bestilte en 5900x sist torsdag, og den sto Reservert på lager(1 stk) fra jeg bestilte helt til påfølgende lørdag, da byttet den til Gul og forventet inn på lager 2. desember... Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Fristende, men nei takk, venter på mitt Asus 3080 tuf oc kort, har ny prosessor og kabinett på vei så jeg kan vente litt til. Lenke til kommentar
Mazothian Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 3 minutes ago, zentage2 said: Er det egentlig noe å lure på når står grønn sirkel på ordren? Er vel rimelig bankers da? Når jeg fikk tak i Vision OC, så gikk den fra Grønn (Reservert) til Gul (Bestilt) i en snau halvtime. En time senere var de tilbake til Grønn (Reservert). Litt av en berg-og-dalbane. Er vel første gangen jeg har opplved noe liknende, men grønn boks skal være 99.5% bankers! Lenke til kommentar
zentage2 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Just now, Mazothian said: Når jeg fikk tak i Vision OC, så gikk den fra Grønn (Reservert) til Gul (Bestilt) i en snau halvtime. En time senere var de tilbake til Grønn (Reservert). Litt av en berg-og-dalbane. Er vel første gangen jeg har opplved noe liknende, men grønn boks skal være 99.5% bankers! Da satser jeg på det Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) 9 minutes ago, Erik09 said: Frister, føles bare litt stivt å gå fra 7200,- > 9799,- 😐 Skjønner veldig hva du mener. Jeg har et Phantom OC som kommer i morgen i posten, men det koster meg 2500,- mer enn mitt TUF Gaming OC som er bestilt hos Elkjøp med levering i januar en gang. Mulig jeg tester Phantom, og leverer det tilbake med angrerett om jeg mener at jeg klarer å vente. Er uansett ikke lenge til januar, og 2.500,- er fortsatt mye penger i f.eks. andre komponenter. EDIT: Og der var alt solgt. Endret 12. november 2020 av Alak87 Lenke til kommentar
MrFranzen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Fikk knabbet til meg et Trinity OC, jeg sitter også i samme båt som mange andre og har en tuf non-OC i bestilling til 7200,- og blir litt krampekjøp dette her om jeg velger beholde det og kansellere min TUF bestilling, vente til Januar er kjipt. Og selv Januar er jo ingen bankers.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Kjøp med ett klikk, er jo blitt litt for lett nå 😛 Trinity OC bestilt. Lenke til kommentar
Max883 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Problemer med leveranse fra leverandør Asus rtx 3080 strix oc. Ny ubekreftet dato kommer Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Max883 skrev (3 minutter siden): Problemer med leveranse fra leverandør Asus rtx 3080 strix oc. Ny ubekreftet dato kommer Hvor får du infoen fra? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 12. november 2020 Forfatter Del Skrevet 12. november 2020 Fikk bestilt Gamerock kortet på komplett. Og har fått status reservert 1 på lager. Gjorde dette med en gang det ble tilgjengelig. Er det 3x strømkontakter på dette slik som OC versjonen? Tenker i så tilfelle at jeg beholder det og legger inn en god bios som var nevnt. Hadde også 10% og komplett mastercard, så det ble rundt 9000 kr for kortet. Det er innafor 🥳 Lenke til kommentar
MrFranzen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Spent på når man faktisk kan forvente å ha disse kortene nogenlunde lett tilgjengelig. Snakker vi en gang dette året? Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Virker jo som at det begynner å løsne for en del kort, bortsett fra de mest populære. Der snakker vi nok utilgjengeligheter frem til neste år, hvertfall. Men det tar nok en god stund før vi finner de stacket opp i butikk ja. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Litt usikker på om jeg nå skal kansellere min bestilling av 3080 TUF OC, eller om jeg skal tilby det til folket her til kostpris, når det engang dukker opp. Vil jo heller at mine kumpaner skal spare noen kroner enn at Komplett skal det. 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 OddZen skrev (6 minutter siden): Fikk bestilt Gamerock kortet på komplett. Og har fått status reservert 1 på lager. Gjorde dette med en gang det ble tilgjengelig. Er det 3x strømkontakter på dette slik som OC versjonen? Tenker i så tilfelle at jeg beholder det og legger inn en god bios som var nevnt. Ja 1 Lenke til kommentar
chrisf Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 1 hour ago, AndersT2 said: De får ikke tid til å pakke og sende, når alle spør på chaten hvert 5 minutt om de har hørt noe nytt som kortet sitt? Regner med at de har noen interne covid regler også som gjør at de ikke kan sette inn masse folk, samt at de vel kjører 3080 manuelt, og ikke via det automatiske lageret. Ja skjønner på en måte det, men det var mulig å kjøpe et nytt 3090 kort med porterbuddy i dag. Så det er teit at et kort som det stod var reservert på lager i går fortsatt ikke har blitt sendt. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Prioriterer pakkene med porterbuddy, pick up point. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Om Trinity OC kortet mitt går igjennom ila. dagen så har jeg ett Asus ROG Strix 3070 OC kort frigjort, selges til kostpris inkl. frakt om noen skulle føle kallet Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Til de som tidligere i tråden lurte på hva forskjellen er på Aorus Master og Aorus Xtreme, jeg fant forskjellen! Det følger tydeligvis med en liten maskot når man kjøper Xtreme utgaven 4 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 54 minutes ago, Max883 said: Problemer med leveranse fra leverandør Asus rtx 3080 strix oc. Ny ubekreftet dato kommer Komplett, proshop eller begge/alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå