kittikatti23 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 tbfk skrev (1 time siden): Når bestillte du oc varianten? Ca kl 17:00 17.09. Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Når kom COD koden fra komplett for dere som har mottat gpu nå? 😊 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jdyver skrev (9 minutter siden): Når kom COD koden fra komplett for dere som har mottat gpu nå? 😊 Etter sånn 4-5 dager. Lenke til kommentar
tbfk Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 17 minutes ago, kittikatti23 said: Ca kl 17:00 17.09. Interessant å se hvor i køen man kommer. Bestillte litt før 17. Har forventet dato på 22.11 og blitt forsikret om at jeg får kortet mitt når den batchen kommer. 1 Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MrMarbles skrev (8 minutter siden): Etter sånn 4-5 dager. Hjelper det å masse på komplett om koden eller går det helt automatisk? Hadde vert fint om jeg fikk den i senest morgen (hentet ut kortet i går) Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jdyver skrev (1 minutt siden): Hjelper det å masse på komplett om koden eller går det helt automatisk? Hadde vert fint om jeg fikk den i senest morgen (hentet ut kortet i går) Eg henta på tysdag, og maste i går. Fekk høyre at eg måtte vente nokre dagar til. Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Voidhanger skrev (4 minutter siden): Eg henta på tysdag, og maste i går. Fekk høyre at eg måtte vente nokre dagar til. ahh. Takk! Da giddder jeg ikke ta bryet med å masse mere på komplett Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 -sebastian- skrev (13 timer siden): Da er mitt sendt!! Martz skrev (12 timer siden): Ser ut som jula kommer tidlig i år Lykke til til dere andre også 😍 Gratulerer, folkens! 🙂 Rart det tok et døgn ekstra, da vi alle tre bestilte med 1 minutts mellomrom, men som det tidligere er sagt ser det ut til å være en del tilfeldigheter inne i bildet i Komplett sine kø- og ordrebehandlingssystemer. 3 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jdyver skrev (10 minutter siden): Hjelper det å masse på komplett om koden eller går det helt automatisk? Hadde vert fint om jeg fikk den i senest morgen (hentet ut kortet i går) Tror det går på automatikk. Men det er jo bare å spørre på de på chat 1 Lenke til kommentar
Tmop Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 tbfk skrev (15 minutter siden): Interessant å se hvor i køen man kommer. Bestillte litt før 17. Har forventet dato på 22.11 og blitt forsikret om at jeg får kortet mitt når den batchen kommer. Samme her, tidspunkt på min OC bestilling er 16:24. Må være noe surr i det automatiske systemet dersom den begynner å plukke bestillinger rundt 17:00 først. Kanskje den prioriterer inn en type betalingsmetode eller har annet tidspunkt i systemet bak 🤔 1 Lenke til kommentar
zentage2 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Ser at Multicom ikke gjør annet enn å utsette forventet lagerstatus for hver dag som går. 20.11 på 3080 Strix nå.. 1 Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 40 minutes ago, Jdyver said: Når kom COD koden fra komplett for dere som har mottat gpu nå? 😊 Et par dager etter henting, et par timer etter jeg betalte faktura. Tror betalingen var den største faktoren. 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Både Multicom og Dustinhome er håpløst. De har null info og ikke anelse på når de får kort osv Lenke til kommentar
Martz Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) 1 hour ago, Cursio said: Gratulerer, folkens! 🙂 Rart det tok et døgn ekstra, da vi alle tre bestilte med 1 minutts mellomrom, men som det tidligere er sagt ser det ut til å være en del tilfeldigheter inne i bildet i Komplett sine kø- og ordrebehandlingssystemer. Jeg sendte for ordens skyld en e-post til kundeservice. Der kunne de bekrefte at det var "manuell håndtering av RTX-kortene". Det forklarer i så fall hvorfor det kan oppstå en del forsinkelse i fra bestilling til utsending. Endret 12. november 2020 av Martz Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Martz skrev (4 minutter siden): Jeg sendte for ordens skyld en e-post til kundeservice. Der kunne de bekrefte at det var "manuell håndtering av RTX-kortene". Det forklarer i så fall hvorfor det kan oppstå en del forsinkelse i fra bestilling til utsending. Hadde en chat med Komplett nå jeg og dem har forsinkelse, gått 3 dager nå og fortsatt ikke sendt kortet jeg har best. Så dem har noe backlog. Så det blir sendt idag el. imorgen eller over helgen... 1 Lenke til kommentar
Max883 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Dere får ny dato etter kl 11.30 i dag på asus rtx 3080 strix oc. Ingen ankommer lager i dag 1 2 Lenke til kommentar
FsAviX Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Leser er at de som bestilte strix oc flere timer etter launch kan få kortet nå straks.. jeg bestilte non oc første minutt og får neppe i år.. for en katastrofal lansering, komplett som oppga helt feil dato nekter å gjøre noe med det og Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Wohoo Ettersom at pakken er nesten 4 kilo og nesten en halv meter lang, så satser jeg på at det er skjermkortet og ikke SSDen jeg bestilte for noen dager siden Om det viser seg å være SSDen, så må virkelig Samsung gjøre noe med måten de pakker varer på. 4 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 4 minutes ago, Emile the rat said: Wohoo Ettersom at pakken er nesten 4 kilo og nesten en halv meter lang, så satser jeg på at det er skjermkortet og ikke SSDen jeg bestilte for noen dager siden Om det viser seg å være SSDen, så må virkelig Samsung gjøre noe med måten de pakker varer på. Levering fredag den 13.. hva kan galt grattis 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 scuderia skrev (1 minutt siden): Levering fredag den 13.. hva kan galt grattis Ja, det måtte vel blitt koronakarantene så jeg ikke får hentet pakken. Vet jo aldri i disse tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå