starflame Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Oh boy here we go Det finnes håp 4 Lenke til kommentar
Rotteronny Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Ventekort på vei, håper det kommer før helgen så jeg kan kjøre litt tester! (3070 TUF OC) 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 15 minutes ago, starflame said: Oh boy here we go Det finnes håp Heldig Har ventet siden 19 September på Dustinhome og i 4 uker på Multicom. Ingen informasjon i det hele tatt Lenke til kommentar
starflame Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 4 minutes ago, 0l3M said: Heldig Har ventet siden 19 September på Dustinhome og i 4 uker på Multicom. Ingen informasjon i det hele tatt Bestilte denne den 27. oktober, da elkjøp fikk inn den typen og kortet tilfeldigvis ikke hadde noe produkt-bilde på seg, så det gikk incognito frem til jeg delte linken. De hadde ikke FTW3 Ultra på launch, kun Black (tror jeg). Har vært et par drops slik som dette hos Komplett og Elkjøp av mer uvanlige AiB kort slik som de GameRock korta. Alt som har vært launch-day kort har vært totalt miss for de fleste. 1 Lenke til kommentar
Vegard_G Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Gled deg Starflame, det er veldig stilig og velbygd. Sikkert dobbelt så tungt som 3070. Prøver å overklokke det litt, ikke de enorme resultatene foreløpig. 1 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 25 minutes ago, Vegard_G said: Gled deg Starflame, det er veldig stilig og velbygd. Sikkert dobbelt så tungt som 3070. Prøver å overklokke det litt, ikke de enorme resultatene foreløpig. Det ligger ute 450W bios til kortet på EVGA sitt forum Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. november 2020 Forfatter Del Skrevet 5. november 2020 starflame skrev (1 time siden): Oh boy here we go Det finnes håp Hvem har du "knulla"? 1 Lenke til kommentar
Vegard_G Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 0l3M skrev (11 minutter siden): Det ligger ute 450W bios til kortet på EVGA sitt forum Ja, hørte det, men er det noen bra økning i ytelse å gå opp til det? Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Endelig! Tok bare nesten 7 uker men nå er det her. Håper det er i orden. 🤞 9 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 13 minutes ago, Vegard_G said: Ja, hørte det, men er det noen bra økning i ytelse å gå opp til det? Nja. Sikkert ikke så mye, men kan vel kansje hjelpe litt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) 1 hour ago, Idrin said: Endelig! Tok bare nesten 7 uker men nå er det her. Håper det er i orden. 🤞 Grattis! Kunne du målt lengden fra festeplaten til andre enden for meg? Skal jeg få et slikt et inn i mitt kabinett går det på millimeterne løs. Endret 5. november 2020 av Aetius Lenke til kommentar
starflame Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 3 hours ago, Vegard_G said: Gled deg Starflame, det er veldig stilig og velbygd. Sikkert dobbelt så tungt som 3070. Prøver å overklokke det litt, ikke de enorme resultatene foreløpig. Fikk "Din order er klar!" sms 4 min etter butikken stengte 😄 Har også funnet live action video av at jeg står utenfor dem i morgen før de åpner; se vedlegget. 2 hours ago, OddZen said: Hvem har du "knulla"? Var noen mil med pølser ja, nei var elkjøp som fikk inn disse først forrige uke, jeg postet link i tråden her. Såklart, etter jeg hadde handlet selv lmao. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 31.85 cm. https://www.komplett.no/product/1168436/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3080-rog-strix-oc#technical-details Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) 22 minutes ago, Kjetil Lura said: 31.85 cm. https://www.komplett.no/product/1168436/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3080-rog-strix-oc#technical-details Jeg er klar over at det er det ASUS skriver ja. Det jeg ikke vet er hvilket punkt de måler fra. Derfor ba jeg @Idrin om å måle for meg. Endret 5. november 2020 av Aetius Lenke til kommentar
starflame Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 4 minutes ago, Aetius said: Jeg er klar over at det er det ASUS skriver ja. Det jeg ikke vet er hvilket punkt de måler fra. Derfor ba jeg @starflame om å måle for meg. Du mener @idrin? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 3 minutes ago, starflame said: Du mener @idrin? Urk, ja, beklager. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Hehe, fort gjort. Men mitt kort er 31.78 cm. Målte nå og stemmer. Samme som her: https://www.komplett.no/product/1168400/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-rtx-3090-trinity#technical-details Endret 5. november 2020 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
starflame Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg hadde gjort klart F5-fingeren til i kveld og i morgen: Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. november 2020 Forfatter Del Skrevet 5. november 2020 starflame skrev (2 minutter siden): Jeg hadde gjort klart F5-fingeren til i kveld og i morgen: Har vært klar et par dager, men skjer jo ikke en dritt. 2 Lenke til kommentar
Ragebarx Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 OddZen skrev (30 minutter siden): Har vært klar et par dager, men skjer jo ikke en dritt. Ja merkelige greier. Rest ordre på 3080 zotac oc ble endret til "på lager" tidlig onsdag morgen. I dag morges ble ordren endret til "behandles", men ingenting har skjedd.... 😐 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå