Gralle Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 3090 strix på vei fra proshop i dag 😎👍 6 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Pc Lynet skrev (28 minutter siden): Proshop har vel ikke store lageret i Norge uansett, ett lite i Bø? Har de lager i Bø i det hele tatt? Hver gang jeg har bestilt noe fra Proshop har første punkt på sporinga hos posten vært Oslo... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) 17 stk 3090 TUF OC bekreftet sendingsklare 4. november, sier Komplett. Jeg er litt fristet, men 1) det er 10 000 kr ekstra for 10% ytelse, og 2) det er fem dager før rabattkoden min resettes. Så nei, da biter jeg heller i puten og lar det stå til. Endret 2. november 2020 av Aetius Lenke til kommentar
Rotteronny Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Aetius skrev (35 minutter siden): 17 stk 3090 TUF OC bekreftet sendingsklare 4. november, sier Komplett. Jeg er litt fristet, men 1) det er 10 000 kr ekstra for 10% ytelse, og 2) det er fem dager før rabattkoden min resettes. Så nei, da biter jeg heller i puten og lar det stå til. Støtter ditt fornuftige valg! 1 Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 barezell skrev (1 time siden): Gigabyte eagle flyttet til 2. Des. Så spørs det om det er forventet da eller om det bare er satt en dato. Samme her! Tydeligvis var det et dårlig valg med det kortet. Jeg bestilte nettopp dette kortet, fordi jeg tenkte det var det minste populære. Satt klar med F5 og bestilte med èn gang.. Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 1 hour ago, 6u4rdi4n said: Har de lager i Bø i det hele tatt? Hver gang jeg har bestilt noe fra Proshop har første punkt på sporinga hos posten vært Oslo... Nei, de har ikke lager i Bø, de har kontorer i Bø. 2 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Ser ut som en burde valgt noe annet en Dustinhome og Multicom ja. Ser ikke ut som de klarer og levere et eneste kort. Har ventet i 6 uker på FTW3 Gaming fra Dustinhome. Så har jeg ventet 4 uker på Rog Strix fra Multicom, de har i tilegg trukket pengene fra kontoen for kortet, men kort har de ikke klart og levere. Lenke til kommentar
Rotteronny Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 0l3M skrev (2 minutter siden): Ser ut som en burde valgt noe annet en Dustinhome og Multicom ja. Ser ikke ut som de klarer og levere et eneste kort. Har ventet i 6 uker på FTW3 Gaming fra Dustinhome. Så har jeg ventet 4 uker på Rog Strix fra Multicom, de har i tilegg trukket pengene fra kontoen for kortet, men kort har de ikke klart og levere. Tror ikke du er alene om dette, hvis det er noen trøst. Kortet mitt er kjøpt og betalt men kommer i 2021 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Just now, Rotteronny said: Tror ikke du er alene om dette, hvis det er noen trøst. Kortet mitt er kjøpt og betalt men kommer i 2021 Men er det vanelig at en blir trukket pengene fra konto før varen er sendt? Lenke til kommentar
Rotteronny Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 0l3M skrev (Akkurat nå): Men er det vanelig at en blir trukket pengene fra konto før varen er sendt? Det har jeg ikke svar på, men det kommer vel an på hvilken betalingsmåte du har brukt. Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Avbestilte et 3070 siden jeg også var for treg der til å få noe fra første batch fra Komplett... hvor lang tid tar det før pengene blir ført over igjen? Skal det skje med en gang man avbestiller? Betalte på torsdag med kort og avbestilte på lørdag. Summen har ikke kommet inn på konto. Noen som har peil. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Loffen^ skrev (1 minutt siden): Avbestilte et 3070 siden jeg også var for treg der til å få noe fra første batch fra Komplett... hvor lang tid tar det før pengene blir ført over igjen? Skal det skje med en gang man avbestiller? Betalte på torsdag med kort og avbestilte på lørdag. Summen har ikke kommet inn på konto. Noen som har peil. Beløpet er bare reservert. Det tar uansett noen virkedager før reservasjonen blir fjernet. Maks 5 eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Gralle skrev (2 timer siden): 3090 strix på vei fra proshop i dag 😎👍 You lucky SOB! Alt jeg fikk fra Proshop idag var denne: Kjære kunde Vi flytter for tiden inn i vårt nye lager. Dette kan medføre til litt forsinkelse før din bestillingen blir sendt. Vi jobber så raskt som mulig for å få alt opp og gå! Du vil selvfølgelig motta bestillingen din, og vi kommer snart tilbake med full styrke. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører. Gjør deg klar til Proshop 2.0! 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 2 hours ago, Gralle said: 3090 strix på vei fra proshop i dag 😎👍 Meget bra kort. Har selv ett 3090 zotac gaming trinity.. Har viftene på 75% og meget stille, er 60c. 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 2 hours ago, 6u4rdi4n said: Har de lager i Bø i det hele tatt? Hver gang jeg har bestilt noe fra Proshop har første punkt på sporinga hos posten vært Oslo... Alt går vel inn til oslo og så ut? Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) PaladinNO skrev (42 minutter siden): You lucky SOB! Alt jeg fikk fra Proshop idag var Det morsomste er jo at jeg jobber 68 timer denne uka, så blir ikke noe testing før til uka og da kun om jeg klare skaffe 5950X på torsdag ... 🤯 Endret 2. november 2020 av Gralle Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Så elkjøp har fått lagerdatoer i slutten av januar, nice.. Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Gralle skrev (7 minutter siden): Det morsomste er jo at jeg jobber 68 timer denne uka, så blir ikke noe testing før til uka og da kun om jeg klare skaffe 5950X på onsdag... 🤯 *torsdag vel.. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Kjeks1 skrev (2 minutter siden): *torsdag vel.. Torsdag ja 😂 Rettet opp ^^ Endret 2. november 2020 av Gralle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå