Nizzen Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Fikk Legion spillet fra komplett.no med 3090 strix oc 20 790kr og COD Cold War med 3090 strix oc fra Proshop.no samt ei mus. 20 290kr. Begge ble bestillt 1 minutt fra hverandre da korta ble lagt ut. Om denne infoen er brukenes for noen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Gigabyte eagle flyttet til 2. Des. Så spørs det om det er forventet da eller om det bare er satt en dato. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) 1 hour ago, Pc Lynet said: Fikk Asus TUF 3080 OC forrige uke som jeg bestilte fra Komplett lanseringsdagen. I dag fikk jeg COD Black Ops Kode på epost. Så tydeligvis er det sendingsdagen som avgjør hvilken kode du får. *leste feil* Endret 2. november 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Theo343 skrev (1 minutt siden): Black Ops? Ikke Cold War? Cold War er black Ops. Black Ops: Cold War. War Cold Ops Black. Ops War: Black Cold. 3 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Theo343 skrev (3 minutter siden): Black Ops? Ikke Cold War? Det heter vell black ops - cold war 😋 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Black War Cold Ops noted hehe. Hadde egentlig bare merket meg Cold War, men ja er i Black Ops sjangeren eller serien eller hva man skal kalle det 😛 Vil noen bytte til seg DogWatch mot ColdNotes så har jeg 4 Legion koder. Endret 2. november 2020 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Noen her som er interessert i et Gainward 3080 Phantom GS? Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Oooo om proshop får inn nok kort til at mitt snart går i posten er cod et godt plaster på såret Ift det andre. Med flaks kommer det vel etterpå uten noen form for bundle/kode Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 25 minutes ago, Mala said: Liten heads-up! Har en annen bestilling inne hos proshop, ikke skjermkort relatert. Men fikk nå følgende Mail : Kjære kunde Vi flytter for tiden inn i vårt nye lager. Dette kan medføre til litt forsinkelse før din bestillingen blir sendt. Vi jobber så raskt som mulig for å få alt opp og gå! Du vil selvfølgelig motta bestillingen din, og vi kommer snart tilbake med full styrke. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører. Gjør deg klar til Proshop 2.0! Hvor skal dem flytte? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Sjalottløk skrev (Akkurat nå): Hvor skal dem flytte? https://www.transportmagasinet.dk/article/view/724810/nyt_proshoplager_far_70_robotter 1 Lenke til kommentar
Sondreo Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 13 minutes ago, erlendks said: Noen her som er interessert i et Gainward 3080 Phantom GS? Jeg er veldig interessert! Lenke til kommentar
tbfk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Noen som vet hvordan det fungerer med disse kodene og angrerett? Fikk 3070 min idag, men er usikker på om jeg ønsker å beholde det. Skulle gjerne tatt i bruk Geforce now koden som fulgte med, men er usikker på om jeg skal beholde kortet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) 1 hour ago, Pc Lynet said: Du finner sikkert noe som vil bytte kode her eller på finn. I mailen sto det: Koden er personlig. Jeg har ikke testet om det er sant. Det vet dere som spiller bedre enn meg, hehe. Endret 2. november 2020 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Kjetil Lura skrev (1 minutt siden): I mailen sto det: Koden er personlig. Jeg har ikke test om det er sant. Det vet dere som spiller bedre enn meg, hehe. Koden fungerer for hvem som helst som har ett RTX 3080/3090 kort. 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 7 minutes ago, Pc Lynet said: https://www.transportmagasinet.dk/article/view/724810/nyt_proshoplager_far_70_robotter https://finans.dk/erhverv/ECE12151980/netbutik-tager-spadestik-til-danmarks-stoerste-robotlager/?ctxref=ext Tipper det er dette. Mao. så flytter dem ut av Norge og til Danmark. Lenke til kommentar
S147 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 1 minute ago, Sjalottløk said: https://finans.dk/erhverv/ECE12151980/netbutik-tager-spadestik-til-danmarks-stoerste-robotlager/?ctxref=ext Tipper det er dette. Mao. så flytter dem ut av Norge og til Danmark. De er allerede i Danmark, de flytter bare til et nytt lager. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Sjalottløk skrev (2 minutter siden): https://finans.dk/erhverv/ECE12151980/netbutik-tager-spadestik-til-danmarks-stoerste-robotlager/?ctxref=ext Tipper det er dette. Mao. så flytter dem ut av Norge og til Danmark. Proshop har vel ikke store lageret i Norge uansett, ett lite i Bø? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 5 minutes ago, Pc Lynet said: Koden fungerer for hvem som helst som har ett RTX 3080/3090 kort. Ok, skal ikke slette dem da? Men får ikke alle code om de kjøper 3080/90 osv? Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 7 minutes ago, Pc Lynet said: Proshop har vel ikke store lageret i Norge uansett, ett lite i Bø? Stemmer det. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Sondreo skrev (23 minutter siden): Jeg er veldig interessert! Fikk PM fra en annen bruker først. Skal ta kontakt med deg dersom det ikke blir noe salg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå