Rotteronny Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Lyngaas skrev (Akkurat nå): Hva gjør dere med disse "ventekortene" når det endelige kortet kommer? Personlig kommer jeg til å selge mitt til kamerat, eller til 0 profit på finn. 2 Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Samme her. Har en kamerat som venter på mitt 3070 når 3080 kommer. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 39 minutes ago, MrFranzen said: Ah okei skjønner. Mitt 3080 TUF Non-OC kort står fortsatt som 2 januar 2021 med 37897xxx ordrenummer noen som har samme bestilling med lavere ordrenummer som har en annen dato? Til sammenligning har jeg ordrenummer 37925xxx på et 3080 TUF OC som står som 12. desember. Men jeg forventer ikke å få det før jeg går av med pensjon av den grunn. 1 Lenke til kommentar
Rotteronny Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Aetius skrev (2 minutter siden): Til sammenligning har jeg ordrenummer 37925xxx på et 3080 TUF OC som står som 12. desember. Men jeg forventer ikke å få det før jeg går av med pensjon av den grunn. Angående disse ordrenummerene så er det noe jeg ikke forstår. Min ordre ble bekreftet 10 min før en kamerat av meg fikk sin bekreftelse, 15:06 vs 15:16. Men han sitt ordrenr er 800 foran meg. Tror virkelig at komplett sitt system fikk rundjuling på launchdag. Lurer og på - etter hva jeg har fått inntrykk av via komplett chat - om "køen" de har er etter bekreftelsestidspunkt fremfor ordrenr, siden ordrenr ikke gir mening. Endret 2. november 2020 av Rotteronny Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) . Endret 2. november 2020 av ostepopp dobbelpost Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Ja, tror ikke vi skal lese for mye inn i disse ordrenummerne - eller det nøyaktige klokkeslettet for bestilling, heller. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Lyngaas skrev (5 minutter siden): Hva gjør dere med disse "ventekortene" når det endelige kortet kommer? Selger en av de Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Noen som har motatt 3080 Strix OC eller er nærmere meg på ordrenr eller dato? 37901XXX. Begynder å bli lei utsettinga (Bestilt på lanseringsdagen, 15:02. Bekreftet 15:41..) Lenke til kommentar
MrFranzen Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Planen er å selge 3070 kortet, og håpe jeg kan få kostpris tilbake, har også en kamerat som muligens er interresert. Ellers blir det vel finn, for hverken 6800XT eller 3080 kortet mitt kommer før angreretten er utgått. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 jon-t skrev (3 timer siden): Noen som har noe peiling på hvordan det er med spillkoder fra Elkjøp for kjøp av 3080 kort ? Koden må innløses innen 30. november, så om kortet ditt ikke har kommet innen da så vil ikke den eventuelle koden du får fungere. Koden blir sendt ut etter at kortet er sendt fra lageret, og det er ikke mulig å aktivere kodene uten at 3080-kortet er installert på pcen (Geforce experience sjekker om det er installert i systemet når du prøver å redeeme koden, hvis du ikke har kortet får du beskjed om å sette inn kortet først) Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Nixs skrev (5 minutter siden): Noen som har motatt 3080 Strix OC eller er nærmere meg på ordrenr eller dato? 37901XXX. Begynder å bli lei utsettinga (Bestilt på lanseringsdagen, 15:02. Bekreftet 15:41..) Har sett et par her på forumet som har fått. Jeg har samme dato som deg med ordrenummer 37900xxx samme tidspunkt. Men som nevnt tidligere i dag at generelt betyr ordrebekreftelse og ordrenummer svært lite. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 42 minutes ago, Rotteronny said: Angående disse ordrenummerene så er det noe jeg ikke forstår. Min ordre ble bekreftet 10 min før en kamerat av meg fikk sin bekreftelse, 15:06 vs 15:16. Men han sitt ordrenr er 800 foran meg. Tror virkelig at komplett sitt system fikk rundjuling på launchdag. Lurer og på - etter hva jeg har fått inntrykk av via komplett chat - om "køen" de har er etter bekreftelsestidspunkt fremfor ordrenr, siden ordrenr ikke gir mening. Det har aldri vært ordrenummer hos komplett som gir køplassering. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Hvis noen som har bestilt etter 30 okt har fått COD kode og heller vil ha Watch Dogs Legion, så kan jeg gjerne bytte Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) MrFranzen skrev (18 minutter siden): Planen er å selge 3070 kortet, og håpe jeg kan få kostpris tilbake, har også en kamerat som muligens er interresert. Ellers blir det vel finn, for hverken 6800XT eller 3080 kortet mitt kommer før angreretten er utgått. Det er min plan også. Godt mulig AMD kortene setter kjepper i hjulene for en evt. kostpris salg, men orker ikke å tenke så mye på det Nå er det i hvertfall ro og fred, og ikke minst pene temperaturer på loftstua 😂 Endret 2. november 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Og der kom den uunngåelige skuffelsen nok en gang. Garantert bekreftet 31 oktober, så utsatt til bekreftet 6 november i dag morges, etterfulgt av dette. Vanskelig å ta dette seriøst lenger..... 2 Lenke til kommentar
Max883 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Får RTX 3070 STRIX OC vente kort i morgen RTX 3080 STRIX OC kortet får jeg ikke før til neste år en gang med ordrenr 37899xxx med over 800 i kø (Bestilt på lanseringsdagen, 15:02. Bekreftet 15:16) Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Finalcell skrev (1 minutt siden): Og der kom den uunngåelige skuffelsen nok en gang. Garantert bekreftet 31 oktober, så utsatt til bekreftet 6 november i dag morges, etterfulgt av dette. Vanskelig å ta dette seriøst lenger..... Den har ligget på postkontoret i over ei uke, stikk å se 😛 Lenke til kommentar
Max883 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Må ikke åpnes før jul 😜 Lenke til kommentar
Nixs Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Okdokk skrev (15 minutter siden): Har sett et par her på forumet som har fått. Jeg har samme dato som deg med ordrenummer 37900xxx samme tidspunkt. Men som nevnt tidligere i dag at generelt betyr ordrebekreftelse og ordrenummer svært lite. Vell vi får håpe det stemmer denne gangen! 😛 Virker som TUF OC er mer prioriert enn STRIX OC? 🤔 Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Okdokk skrev (2 minutter siden): Den har ligget på postkontoret i over ei uke, stikk å se 😛 Vanskelig når den ikke er blitt sendt fra Komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå