Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
erlendks skrev (Akkurat nå):

Er reservert på lager i ordrestatusen hos Komplett sikkert i disse tider? Eller kan dette evt  endres dersom mange bestiller samtidig?

Mitt 3070 er "reservert på lager" siden lanseringen, men vet ikke om det faktisk finnes der. Var noen i tråden her som fikk beskjed om at det ble sendt når de mottok det.

Lenke til kommentar
erlendks skrev (5 minutter siden):

Er reservert på lager i ordrestatusen hos Komplett sikkert i disse tider? Eller kan dette evt  endres dersom mange bestiller samtidig?

Kom igjennom med reservert på lager i går med Asus Strix 3070 OC i hvert fall. 

Lenke til kommentar

Det er ikke lenger like stort trykk på 3090-kortene, så de kommer stadig oftere til å være mulig å bestille, og med relativt kort ventetid. Problemet er bare at prisen stiger, spesielt på de som blir tilgjengelige raskt.

3080-kortene kommer ikke til å være bestillingsklare annet enn i svært korte intervaller - og da bare de særeste utgavene som det ikke er kø på, eller som det ikke var mulig å bestille ved lanseringsdatoen.

Jeg tror dette, sammen med gunstig pris og ytelse på 6x00-kortene fra AMD, kommer til å bidra til at AMD gjør et stort hopp rent markedsmessig nå før nyttår - hvis de klarer å levere.

Endret av Aetius
  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, OddKMS said:

Fikk sikra meg ett av 3090 OC-korta. Dyreste feilen jeg har gjort i mitt liv, men sparer inn på det å ikke kunne gå på bar de neste fjørten månedene!

Screenshot_2020-10-30.png

Makan til offer da mann! Oss andre spiser vassgraut i et par måneder, greit nok, men vi er da ikke fanatikere heller!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, Aetius said:

Makan til offer da mann! Oss andre spiser vassgraut i et par måneder, greit nok, men vi er da ikke fanatikere heller!

Haha, tenker mer på at det er lockdown i Oslo. Hjemmeøl blir det selvfølgelig ;)
(Noe må jeg ha å gråte over dårskapen min med)

Lenke til kommentar
6 minutes ago, ticx said:

Shit, var etpar minutter for sen med  de Asus 3090 korta. Hvis noen angrer seg og vil kansellere go for it 😆

Har et 3090 tuf oc som fortsatt er under åpent kjøp (19990,-)

Edit; Fikk meg et strix 🤪

Endret av Mumriken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...