Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Jokiz92 said:

Så, ingen benchmarks eller reviews ute ennå (så vidt jeg vet), men hvilket 3070 kort bør man satse på? 😅

Vanskelig å si. Review embargoen løftes vel kl 14 idag, men et nok bare for founders edition. 

Lenke til kommentar
27 minutes ago, Spelaren said:

Komplett ser ut å ha fått inn en pall i dag.

image.png.f9a65ba90704d54a8f483eb0ae170091.png

Fanken det frister å kjøpe ett bare for å oppleve "the frames". Men må sitte på Strix-non-OC-bestillingen min i håp om at den kommer "etter hvert". Jeg klarer bare ikke designet til ZOTAC denne generasjonen?

Endret av OddKMS
La til ekstra info
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jess, spent...Da har jeg bestilt et Zotac Geforce RTX 3090 Trinity (som avbildet av andre over) fra Komplett - mens det sto 27 igjen på lager.... kanskje kanskje jeg får nå da!! :). Hver gang har jeg alltid vært pittelitt forsent. 

Blir bra, oppgraderer fra RTX 2080 Super. :). Bestilte ved release et Asus RTX 3080, men angret meg egentlig. Ikke fått det levert ennå, og gudene vet når det skal komme (Elkjip). Ville helst ha 3090 etter å ha tenkt meg om. Så... får jeg dette Zotac 3090 kortet så blir det avbestilling av Asus 3080 strix oc kortet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Dr.Peedee said:

Jess, spent...Da har jeg bestilt et Zotac Geforce RTX 3090 Trinity (som avbildet av andre over) fra Komplett - mens det sto 27 igjen på lager.... kanskje kanskje jeg får nå da!! :). Hver gang har jeg alltid vært pittelitt forsent. 

Blir bra, oppgraderer fra RTX 2080 Super. :). Bestilte ved release et Asus RTX 3080, men angret meg egentlig. Ikke fått det levert ennå, og gudene vet når det skal komme (Elkjip). Ville helst ha 3090 etter å ha tenkt meg om. Så... får jeg dette Zotac 3090 kortet så blir det avbestilling av Asus 3080 strix oc kortet.

Jeg også. Slettet det andre kortet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fortsatt 23 stk Zotac Geforce RTX 3090 Trinity igjen på lager på komplett.no ennå

Kanskje ikke så spennende kort for mange pga "manglende" overklokkingsmuligheter. Eller for tidlig på dagen? :)

Min ordre har gått til "Behandles" og kortet står listet som grønt og på lager. Så da er det vel en mulighet da :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...