The Norwegian Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Gir opp elkjøp, først nå sier de at det er en underleverandør jeg har bestilt hos og de kan derfor ikke gi meg noe svar på når den kommer, annet enn januar. Det at det er en underleverandør kommer ikke fram før nå. 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Obscure skrev (15 minutter siden): Har muligens en liten "oppdatering" fra Elkjøp. Jeg bestilte et ASUS 3080 TUF kort hos dem den 19.10, og sendte dem en mail her om dagen og spurte om når jeg kunne forvente å få varen. Fikk svar idag, og ble fortalt at jeg kunne forvente å få det idag. Ordren står fortsatt som "reservert", men jeg tok kontakt med chat for å dobbeltsjekke. Ble fortalt dette: "Hmm ja det er faktiskt rart att det står så snabb leverans men det står att den ska sendas med batchen den 26/10". "Altså kn vara sant fordi vi har så många kanselleationer av denna var dag så kan ha kommit fram i køn! Men det kanns rart fordi jag vet att en del som bestillit tidligare som fortsatt ikke fått de!:/". "Men var redo på att den blir utsatt! : ) Kan venta upp till januar men som vi ser og din plats just nu visar att det ska racka till dig redan nu!:D Såå hoppas verkligen på det!!:D". Så det høres ut som Elkjøp har fått inn kort. Merkelig at jeg tydeligvis er såpass langt fremme i køen, men jeg krysser fingrene, selv om jeg er ganske skeptisk. Oppdaterer dere om jeg faktisk får kortet eller ei. De sier så mye rart, hold oss oppdatert! Hadde vært kjekt med bekreftelse på at TUF non-OC kortene er i bevegelse. Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Elkjøp virker ikke til å ha orden på noe som helst når det gjelder denne launchen, har ennå 20. okt som siste oppdatering på min 17. sept TUF OC ordre. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ragebarx skrev (1 minutt siden): Tviler veldig på at Elkjøp sender ut kort til deg. Etter min samtale med dem i dag fikk jeg vite at de har ingen kort og har ingen anelse om når de vil komme inn. Men håper på det beste for deg da 😃 Eneste vi vet sikkert er at Elkjøp får leveranser før Januar (bekreftet fra Asus hos Sweclockers) og at de allerede har sendt ut noen kort. Det er nok noen som må vente en stund riktignok. Riktignok har Asus sagt at det kommet noen større leveranser til Skandinavia i starten på November. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Tommy Mathisen skrev (12 minutter siden): Elkjøp virker ikke til å ha orden på noe som helst når det gjelder denne launchen, har ennå 20. okt som siste oppdatering på min 17. sept TUF OC ordre. Jepp, akkurat samme her. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Nei. Holder meg til mitt Asus rtx2080 super rog strix advanced ,som jeg fikk fatt i på finn. Klarer fint å vente til etter jul ,når ting har forhåpentligvis roet seg . Så satser på ett rtx 3080 rog strix oc da 😎👌 får spare litt dollar imens og bruke det jeg har 🤗 1 Lenke til kommentar
Ragebarx Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Rambo82 skrev (17 minutter siden): Nei. Holder meg til mitt Asus rtx2080 super rog strix advanced ,som jeg fikk fatt i på finn. Klarer fint å vente til etter jul ,når ting har forhåpentligvis roet seg . Så satser på ett rtx 3080 rog strix oc da 😎👌 får spare litt dollar imens og bruke det jeg har 🤗 Smart det da, men ikke alle som klarer sånt 😃 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Emile the rat skrev (5 timer siden): Håper du hører noe, proshop har sluttet helt å svare på alle mine henvendelser Fikk svar. Et verdiløst svar. Kan legge det til her hvis du vil, men du vil ikke få noe ut av det. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 PaladinNO skrev (5 minutter siden): Fikk svar. Et verdiløst svar. Kan legge det til her hvis du vil, men du vil ikke få noe ut av det. Sikkert samme autosvar de har gitt meg, fra dag en 😅 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Support hos Proshop bare ler hvis jeg så mye som nevner 3080 bestilling når jeg ringer for noe annet. De ler før de sukker og sier "Ja, det.. Ja.. mm.." før samtalen fortsetter på det jeg egentlig ringte om. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Emile the rat skrev (16 minutter siden): Sikkert samme autosvar de har gitt meg, fra dag en 😅 "TL;DR"-versjonen er: "Ingen Watch Dogs: Legion-koder vil følge med bestillinger gjort etter den 21. september." Dette var del 2 av spørsmålet mitt - at jeg skrev min bestilling ble gjort den 17. og har fortsatt ikke mottatt noen kode så ut som ble oversett, eller "conveniently ignored". Og "Vi har dessverre ingen opplysninger om levering av Aorus Xtreme utover det som står i denne oversikten" (ref. Proshops RTX 30xx-liste). Endret 26. oktober 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 PaladinNO skrev (4 minutter siden): "TL;DR"-versjonen er: "Ingen Watch Dogs: Legion-koder vil følge med bestillinger gjort etter den 21. september" Dette var del 2 av spørsmålet mitt - at jeg skrev min bestilling ble gjort den 17. og har fortsatt ikke mottatt noen kode så ut som ble oversett, eller "conveniently ignored". Og "vi har ingen informasjon om mottak av kort utover det som står på listen vår" (ref. Proshops RTX 30xx-liste). Telefonsvarer svar, det er jo ingenvits å drive kundeservice når de ikke kan svare på noe som helst. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Emile the rat skrev (Akkurat nå): Telefonsvarer svar, det er jo ingenvits å drive kundeservice når de ikke kan svare på noe som helst. Det betyr jo at Proshop ikke vet noe mer enn deg. 1 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 TiLT42 skrev (4 timer siden): Takk for svar. Høres ut som jeg trygt kan installere kortet i kveld og høre på hvordan det fungerer med mine egne ører da. Bedre enn å spekulere, i hvert fall. Du får komme med en oppdatering etterhvert. Er interessert i temp og støy nivå. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Re: ProShop support. Så kan man stille spørsmål til ProShop Michael på: https://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=2&tid=986632#seneste Han er vel den som vet mest. Evt. så kan man søke på Michael i den tråden og lese alle svarene han har gitt så langt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Nå holder mitt Asus 3090 strix oc på å pakkes på komplett.no! Det var f... på tide 😂 5 Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Just now, Nizzen said: Nå holder mitt Asus 3090 strix oc på å pakkes på komplett.no! Det var f... på tide 😂 FIkk nettopp sendingsbekreftelse 😃 2 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Husker når jeg bestilte 1080 Strix OC så tok det 1.5 måned før de sendte kortet, så dette er ikke nytt for meg. Hoppet over 2000 serien og oppgraderte til 1080 TI Strix OC 2 år tilbake. Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Nizzen skrev (51 minutter siden): Nå holder mitt Asus 3090 strix oc på å pakkes på komplett.no! Det var f... på tide 😂 Yelly! Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Pleier det å ta lang tid fra en ordre står som behandles til den er sendt på komplett? Endret 26. oktober 2020 av MrMarbles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå