BadCat Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Du har valgt ugunstig, spesielt med tanke på TUF som ikke blir prioritert levert men TUF OC. TUF får ikke folk levert andre steder heller. Endret 26. oktober 2020 av BadCat Lenke til kommentar
Ragebarx Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 BadCat skrev (1 minutt siden): Du har valgt ugunstig, spesielt med tanke på TUF som ikke blir prioritert levert men TUF OC. Jeg hadde ikke krystallkulen med meg når jeg la inn bestillingen. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Du kunne spurt noen med erfaring. ASUS prioriterer alltid OC. Lenke til kommentar
Ragebarx Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 For de som er på jakt etter 3090, Proshop for inn denne snart: 1 Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 BadCat skrev (1 minutt siden): Du kunne spurt noen med erfaring. ASUS prioriterer alltid OC. Fra det jeg har funnet på div. nettsteder, er dette ikke vanlig praksis for dem. Hvis du har noe som beviser noe annet enn "jeg vet dette", så tar jeg gjerne imot denne informasjonen. 6 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 3 minutes ago, Ragebarx said: For de som er på jakt etter 3090, Proshop for inn denne snart: Det kortet forsvant fort! Har mer lyst på et 3x8pin enn det som er på vei i posten 😛 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Mumriken skrev (1 time siden): Har mer lyst på et 3x8pin enn det som er på vei i posten 😛 Grunnen til at jeg bestilte Aorus Xtreme - både 3x 8-pin og 4-slot kjøler. ^^ Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) 6 minutes ago, PaladinNO said: Grunnen til at jeg bestilte Aorus Xtreme - både 3x 8-pin og 4-slot kjøler. ^^ For min del utgår Gigabyte (pga tilgang på vannblokk), men Asus og MSI er gg Endret 26. oktober 2020 av Mumriken Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Jeg tar gjerne ett Aorus Xtreme ^^ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Aorus funker dårlig når man har andre kort i maskina. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Mumriken skrev (1 time siden): For min del utgår Gigabyte, men Asus og MSI er gg Jeg har ikke hatt noe Gigabyte kort selv, selv om deres tidligere Windforce-kjølere har hatt dårlig rykte. Har prøvd Asus (GTX 780), men det kveldet fort (viftefeil). Asus GTX 670-kortet var bra. Førstevalget mitt ville vært EVGA - har bare positive ting å si om EVGAs support (i motsetning til Asus'...), men med EVGAs designvalg denne gangen...nei, takk. Rent basert på merke ville jeg for egen del sagt EVGA, Asus, MSI (i den rekkefølgen). Men jeg hadde så lyst på, og har hatt lyst på ganske lenge, et fysisk skikkelig stort skjermkort uten å tenke så mye på ytelsen, BIOS, klokking eller annet. Og Gigabyte, med sine Aorus-kort, var desidert størst denne gangen. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 1 minute ago, PaladinNO said: Rent basert på merke ville jeg for egen del sagt EVGA, Asus, MSI (i den rekkefølgen). Men jeg hadde så lyst på, og har hatt lyst på ganske lenge, et fysisk skikkelig stort skjermkort uten å tenke så mye på ytelsen, BIOS, klokking eller annet. Er langt på vei enig med deg, men har stort sett vært fornøyd med alle merker jeg har hatt (særlig Evga, MSI og Palit). Siden jeg river kjøleren av, utgår gigabyte denne runden Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 BadCat skrev (1 time siden): Du har valgt ugunstig, spesielt med tanke på TUF som ikke blir prioritert levert men TUF OC. TUF får ikke folk levert andre steder heller. Jasså, vi er tilbake til å klandre kjøperen for å velge 'feil kort' basert på synsing ser jeg. 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Bare putt en svær L i panna på meg. 1 Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 MikeDaUnicorn skrev (Akkurat nå): Bare putt en svær L i panna på meg. Ja, det der burde du visst 🤷♂️ Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ikke akkurat mange TUF OC kort ute og går heller... Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Finalcell skrev (1 minutt siden): Ja, det der burde du visst 🤷♂️ Yes, men er dessverre ikkje nerd nok til å vite sånt.. føla at eg blir straffa av big business for å være en uvitende taper.. Rart hvordan gleden med å kjøpe ny tech blir snudd om til en sånn ekkel følelse, føla meg nesten mobba xD 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Finalcell skrev (10 minutter siden): Ja, det der burde du visst 🤷♂️ Tja og nja. Det gjelder 0,1% av kjøpere som frekventerer forum. Resten planeten kunne ikke vite noenting den 17/9 Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 gammalerik skrev (Akkurat nå): Tja og nja. Det gjelder 0,1% av kjøpere som frekventerer forum. Resten planeten kunne ikke vite noenting den 17/9 Var kun sarkasme på @BadCat sin bekostning, jeg er selvfølgelig helt enig med deg 😅 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå