OlaHaldor Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Fair enough, @The Norwegian Netonnet klussa jo til så 3090 var mulig å bestille 15. september i et lite tidsvindu. Jeg tør gjette på at jeg er blant de aller første derfra i alle fall. Lenke til kommentar
nems Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Jeg er rimelig sikker på at ingen forhandlere vet noen status på leveringer som er frem i tid, av den enkle grunn at leverandørene selv ikke vet. Det er tydelig at alle forhandlere har større bestillinger inne, men at de får del leveranser når kort er tilgjengelige. De vet ikke hvor mange kort de får, og de vet ikke når de får de, men de vet at det kommer.. Alle datoer man ser hos forhandlere er ubekreftede datoer, altså estimater. Dette gjelder elkjøp, komplett og alle andre. Fram til noe er bekreftet så er de datoene lite verdt. Det er blitt sagt flere steder, feks på sweclockers forum av Asus selv, at third party sliter med å få GPUer av nVidia. De (Asus et al.) har fått signaler om at dette blir bedre mot midten av Oktober og at produksjonen da kan rampe opp. Den som venter får se.. 2 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Theo343 skrev (30 minutter siden): Det er nok kjøpere som avbestiller stadig mer og mer. Min TUF ordre fra 15:52 ble pushet utover til 12. oktober i dag. Veldig rart. What? Fra komplett? OC eller vanlig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 (endret) 1 minute ago, xzwer said: What? Fra komplett? OC eller vanlig? Akkurat den er vanlig (elkjøp er OC). Jeg havnet nok i kø-klussen som helt opplagt har oppstått hos Komplett. Endret 29. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Theo343 skrev (1 minutt siden): Akkurat den er vanlig. Jeg havnet nok i kø-klussen som helt opplagt har oppstått hos Komplett. Wooow.. Enda en ordre eg skulle vært før i køa.. Komplett gir meg avsmak Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Hvis jeg hadde hatt en bekrefta dato å forholde meg til hadde hele denne prosessen vært så mye mer behagelig. Slik at jeg slapp å oppdatere ordrebekreftelsen min mange ganger om dagen for å se om det har skjedd noe nytt. Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 The Norwegian skrev (Akkurat nå): Hvis jeg hadde hatt en bekrefta dato å forholde meg til hadde hele denne prosessen vært så mye mer behagelig. Slik at jeg slapp å oppdatere ordrebekreftelsen min mange ganger om dagen for å se om det har skjedd noe nytt. Bekreftede datoer på 3080 er pr. i dag like sannsynlig som bekreftet dato når COVID-19 er utslettet. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Kilko1337 skrev (Akkurat nå): Bekreftede datoer på 3080 er pr. i dag like sannsynlig som bekreftet dato når COVID-19 er utslettet. Ja, og det er det jeg mener. Jeg vet at det ikke blir å komme noen bekrefta dato før ditt kort faktisk er inne på lager, og det er det som gjør hele denne prosessen 10x verre. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Bestillingene er bare å glemme. Så får man seg en positiv overraskelse når man plutselig har kortet i posten ? Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 The Norwegian skrev (Akkurat nå): Ja, og det er det jeg mener. Jeg vet at det ikke blir å komme noen bekrefta dato før ditt kort faktisk er inne på lager, og det er det som gjør hele denne prosessen 10x verre. Det er sant. Men helt utrolig for et rush man får av alle disse forventningene man har. Dato-endringer, status-endringer, ubekreftet, forventet, restbestilling osv. Vil si at adrenalinet peaker til pakken er sendt og har ankommet postkontoret. Fra der tviler jeg på at vi hører noe fra hverandre, mer. Vi går gjennom dette sammen, folkens! Sammen er vi fattige for Ampere.... Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Ingen mail men ser min elkjøp ordre er oppdatert idag fra 30.09 til 05.10. Asus Tuf OC. Betalt m bankkort og trukket insta v bestilling. Lenke til kommentar
Chenix Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Noen som vet leveringstiden til Multicom på ROG Strix 3080 OC? På hjemmesiden deres har de tydelighvis «4» Rog strix med alle ulike leveringsdatoer hehe Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Juggel skrev (6 minutter siden): Bestillingene er bare å glemme. Så får man seg en positiv overraskelse når man plutselig har kortet i posten ? Er noe der ja. Bare slutte å lese forumpostene og ? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Jeg la inn en bestilling hos Netonnet sist uke på RTX 3080, krysser egentlig bare fingrene for at det kommer meg i hende før CP2077... Men greit kjipt med iGPU frem til da ? 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Just now, andrvas said: Jeg la inn en bestilling hos Netonnet sist uke på RTX 3080 Har du mast på dem om ordren? De sier kanskje ikke så mye annet enn de forteller meg.. ? "Vi vet ikke". Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 OlaHaldor skrev (4 minutter siden): Har du mast på dem om ordren? De sier kanskje ikke så mye annet enn de forteller meg.. ? "Vi vet ikke". Nei jeg har ikke mast, ser ikke noe poeng i det så lenge ingen får kort noen andre plasser heller. Lenke til kommentar
koford Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Athos70 skrev (13 minutter siden): Ingen mail men ser min elkjøp ordre er oppdatert idag fra 30.09 til 05.10. Asus Tuf OC. Betalt m bankkort og trukket insta v bestilling. Min har status: Ubekreftet, pengene er trukket osv. Anatar jeg står langt bak i køen. Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Kom på noe nå, for å gi mer håp til alle dere med ubekreftet etc. Her har dere en dato å forholde dere til: 8. oktober. Sånn. Og når det nærmer seg denne datoen og du ikke får kortet, skal jeg oppdatere med ny dato ? Endret 29. september 2020 av Kilko1337 3 Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 koford skrev (5 minutter siden): Min har status: Ubekreftet, pengene er trukket osv. Anatar jeg står langt bak i køen. Status her har hele tiden vært "Reservert". Dato har blitt flyttet to ganger til nå (25 til 30.09 og nå 05.10) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. september 2020 Rapporter Del Skrevet 29. september 2020 Kilko1337 skrev (3 minutter siden): Kom på noe nå, for å gi mer håp til alle dere med ubekreftet etc. Her har dere en dato å forholde dere til: 8. oktober. Sånn. Og når det nærmer seg denne datoen og du ikke får kortet, skal jeg oppdatere med ny dato ? Enda enklere: Ditt kort vil ankomme om én dag. Om du har ventet en dag og kortet ditt enda ikke har kommet, les setningen over igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå