gammalerik Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Theo343 skrev (14 minutter siden): Hvor mange har et Ampere kort og har spilt skammelig lite de ukene man har hatt det? *rødme* Det er to stykker i landet som har Ampere 😂 4 Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) starflame skrev (35 minutter siden): Snakket med elkjøp på telefon i dag, ettersom min pakkesporing status er stuck på 19.10.20, og fikk høre at det er mulig den er sent ut men ikke oppdatert, som var litt sus. Får enten beskjed tilbake siden de måtte sjekke, mailene som var sendte internt hos Elkjøp om dette tidligere var også ikke kategorisert riktig (ofc lmao), så hun jeg snakket med måtte søke manuelt. Enten er det utsatt igjen som vanlig eller om jeg er heldig så er det på vei. Virker merkelig, har ingen forhåpninger med dette noe lenger, men er bedre å være inne med en tidlig bestilling enn å kansellere nå i alle fall. Er et Gigabyte Gaming OC kort. Har også Elkjøp bestilling. Står stuck på 19.10.20 her også . Gjelder 1stk 3080 Asus OC. (Tviler sterkt på at det er sendt ut, iogmed det forsatt bare står "reservert" på ordredetaljer. Endret 21. oktober 2020 av Athos70 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Har de stygge Palit kortene vært for salg hos Komplett? Endret 21. oktober 2020 av MikeDaUnicorn Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 11 minutes ago, MikeDaUnicorn said: Har de stygge Palit kortene vært for salg hos Komplett? For LENGE siden! Jeg fikk 3080 Palit gaming OC fra første forsendelse på komplett.no. Flere har også fått 3090 versjonen. Selv om den er "stygg", så får jeg 12100 poeng i Port Royal med stock kjøler uten noe modding eller ny bios. Så ytelsen er bra Shuntmodder man det og setter på vannblokk på det, så kommer man opp på stock 3090 ytelse. Endret 21. oktober 2020 av Nizzen 3 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Nizzen skrev (21 minutter siden): For LENGE siden! Jeg fikk 3080 Palit gaming OC fra første forsendelse på komplett.no. Flere har også fått 3090 versjonen. Selv om den er "stygg", så får jeg 12100 poeng i Port Royal med stock kjøler uten noe modding eller ny bios. Så ytelsen er bra Shuntmodder man det og setter på vannblokk på det, så kommer man opp på stock 3090 ytelse. Palit Game Rock OC? Eg bryr meg ikkje om utseende, men kan godt si at det er stygt.. Men det er jo det som er på innsiden som teller xD 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Just now, MikeDaUnicorn said: Palit Game Rock OC? Eg bryr meg ikkje om utseende, men kan godt si at det er stygt.. Men det er jo det som er på innsiden som teller xD Palit GeForce RTX 3080 GamingPro OC Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Nizzen skrev (Akkurat nå): Palit GeForce RTX 3080 GamingPro OC Så Palit GameRock OC har ikkje vært for salg? Står ingen priser på det. Syns Palit GamingPro ser helt ok ut GameRock ser ut som et skjermkort produsert for Kardashians xD https://www.komplett.no/product/1171797/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/palit-geforce-rtx-3080-gamerock-oc Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 magnusavr skrev (11 timer siden): Tror ikke du kan regne med å se gode tilbud på 3000 serien i år. Men på de utgåtte 2000 modellene kommer det sikkert noen gode tilbud. Men hvis en har god tid kan en jo utnytte seg av 20% power tilbud i helga med dnb mastercard og bestille 3080 eller 3090 i butikk kanskje. Men sikkert lang ventetid. Gjelder den rabatten hvis det man kjøper er i bestilling da? Lurte på om jeg for gøy skulle legge inn en bestilling. 20% utgjør jo endel dersom man faktisk får den rabatten Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Om du betaler innenfor kampanjen så skal det vel gjelde ja Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 40 minutes ago, Nizzen said: Palit GeForce RTX 3080 GamingPro OC Har 2080Ti av dem 9st. hehe. Funker knall dem. Lurer på om vi for samme med 3070/3060Ti? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Conkey skrev (1 time siden): Gjelder den rabatten hvis det man kjøper er i bestilling da? Lurte på om jeg for gøy skulle legge inn en bestilling. 20% utgjør jo endel dersom man faktisk får den rabatten Rabatten gjelder, men du kan godt ende opp med å måtte vente et halvt år eller mer før du får kortet. 1 Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 N o r e n g skrev (9 minutter siden): Rabatten gjelder, men du kan godt ende opp med å måtte vente et halvt år eller mer før du får kortet. får ikke valgt noe kort på power nå (3080 /3090) , så blir vanskelig 🙃 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jepp. Slik er det på alle butikkene. Trist for alle som vil ha kort, jeg venter til de er på lager. Men i alle de årene jeg har kjøpt gpuer, så er det helt på bærtur nå. Normal er det vel ca 4-8 uker etter de blir lansert du kan kjøpe og er på lager. Lenke til kommentar
GardevoiR Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Da fikk jeg også tak i ett, men innså fort at Nzxt H200i kabinettet må moddes hvis det i det hele tatt kommer til å gå, god planlegging? 😕 3 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 minutes ago, GardevoiR said: Da fikk jeg også tak i ett, men innså fort at Nzxt H200i kabinettet må moddes hvis det i det hele tatt kommer til å gå, god planlegging? 😕 Jeg har et GTX 970 som jeg vil tro passer greit inn i ditt kabinett. Bytte? 4 Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 GardevoiR skrev (4 minutter siden): Da fikk jeg også tak i ett, men innså fort at Nzxt H200i kabinettet må moddes hvis det i det hele tatt kommer til å gå, god planlegging? 😕 Er det OC versjonen? Nyskjerrig på dette da jeg har et på vei i posten sjøl. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 hours ago, gammalerik said: Det er to stykker i landet som har Ampere 😂 Er sikkert 20 stk som har bare i denne tråden en her har hatt 2 stk 3090 og ett 3080. Just saying 1 Lenke til kommentar
GardevoiR Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 thomjak skrev (6 minutter siden): Er det OC versjonen? Nyskjerrig på dette da jeg har et på vei i posten sjøl. Er OC ja Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Ta en kikk på leaderboard for Time Spy i Norge: https://www.3dmark.com/search#advanced?test=spy X&cpuId=&gpuId=&gpuCount=1&deviceType=ALL&memoryChannels=0&country=NO&scoreType=overallScore&hofMode=true&showInvalidResults=false&freeParams=&minGpuCoreClock=&maxGpuCoreClock=&minGpuMemClock=&maxGpuMemClock=&minCpuClock=&maxCpuClock= Litt mer enn 2 stykker med 30-serie kort der 1 Lenke til kommentar
GardevoiR Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 shauge2 skrev (15 minutter siden): Jeg har et GTX 970 som jeg vil tro passer greit inn i ditt kabinett. Bytte? Takk for tilbudet men inntil videre får 1080ti fortsette med jobben 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå