Deimos_Anomaly Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 9 minutes ago, Entity extraction said: Denne tråden har mistet sin sjarm. Er en grunn til at den i sin tid ble kastet ut av 30xx tråden 😉 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 11 minutes ago, Entity extraction said: Denne tråden har mistet sin sjarm. 2 minutes ago, BadCat said: Nei. Kjøp OC-modell. Jepp, tålmodigheten har rent ut. Folk benynner å bli hårsår. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Det skumle er at folk er mer desperate etter kort enn folk som mangler mat. Det er nok flere som burde ta en telefon til ambulant team i kommunen der de bor. 2 Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 "Det er bare en PC komponent, hvis dette er det som bekymrer deg mest har du tross alt et OK liv..." 9 Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Det er vel ikke AIB's sin feil at komplett,proshop,elkjøp,osv. selger kort de selv ikke har på lager? At det tar lengre tid å få kort x skal jo ikke gå utover de som har bestilt kort z 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) BadCat skrev (26 minutter siden): Det skumle er at folk er mer desperate etter kort enn folk som mangler mat. Det er nok flere som burde ta en telefon til ambulant team i kommunen der de bor. Du klikker F5 her i tråden, ja? Give me a break Endret 21. oktober 2020 av gammalerik Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 BadCat skrev (37 minutter siden): Det skumle er at folk er mer desperate etter kort enn folk som mangler mat. Det er nok flere som burde ta en telefon til ambulant team i kommunen der de bor. -_- 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Jeg bryr meg ikke om når kortene kommer. Jeg har god tid. Jeg bruker deres desperasjon som underholdning mens jeg venter på at rendering skal bli ferdig. Quote Rendering er et begrep innenfor datagrafikk som betegner de beregninger som utføres av et dataprogram for å fremstille et bilde eller en animasjon ut fra en 2D- eller 3D-modell. Modellen kan være en datafil som beskriver betrakterens, lyskildens og ulike objekters posisjon og bevegelser, samt deres overflater, farger, refleksjoner, lysbrytning, materiale, dybdeskarphet, motion blur, refleksflekker, etc. Et eksempel på en algoritme for rendering er ray tracing. Ved større renderinger benyttes dataklynger for å gjøre prosessen raskere. Hvis kortene ikke var meh, så kanskje jeg hadde brydd meg litt mer. Venter på 3080 og 3090 Strix OC. Vekk meg når det er kort på 3nm og AV1-encode. ZZZ 2024-2025. Endret 21. oktober 2020 av BadCat Lenke til kommentar
tbfk Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 4 minutes ago, BadCat said: Jeg bryr meg ikke om når kortene kommer. Jeg har god tid. Jeg bruker deres desperasjon som underholdning mens jeg venter på at rendering skal bli ferdig. Er forståelig at mange er frustrerte. Dette er et sted hvor man kan dele denne frustrasjonen. 4 Lenke til kommentar
sigzter Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg syntes det er flott at folk viser sin misnøye mot nvidia. Selv om dette viser seg å være et markedsstunt eller ikke, så syntes jeg de fortjener så mye pepper som mulig for en totalt mislykket launch. Personlig har jeg klart meg greit på macen de siste månedene, men hadde vært meeget trivelig å fått på plass et saftig skjermkort til cyberpunk etter eksamen! 😋 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) De nye kortene er ikke så mye å snakke om at dere ikke kan bruke 10- eller 20-serie noen måneder til. 30-serien er i beste fall ei doven ventepølse til kort på 5nm TSMC. Endret 21. oktober 2020 av BadCat 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 BadCat skrev (Akkurat nå): De nye kortene er ikke så mye å snakke om at dere ikke kan bruke 10- eller 20-serie noen måneder til. Hva forventer du av et generasjonssprang? 2x? 10x? Når man bytter fra GTX1080 til 3080 er det faktisk litt å snakke om. Å få 4K i jevn flyt er en aldri så liten evolusjon for folk 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 1080 er et "dårlig" kort. Da er det et stort hopp selv til 1080 Ti. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) gammalerik skrev (4 minutter siden): Hva forventer du av et generasjonssprang? 2x? 10x? Når man bytter fra GTX1080 til 3080 er det faktisk litt å snakke om. Å få 4K i jevn flyt er en aldri så liten evolusjon for folk This. Og det er mange av oss som kommer fra 1080/TI som ikke såg noe poeng i 2080-serien, men mer som en spøk og ikke noe mer. Endret 21. oktober 2020 av Mala 3 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 BadCat skrev (1 minutt siden): 1080 er et "dårlig" kort. Da er det et stort hopp selv til 1080 Ti. ...og fra 1080Ti til 3080 da? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Spaceworld Skrevet 21. oktober 2020 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2020 Hopper fra 980 TI til 3080 bare for Cyberpunk. Så for meg er ikke kortet bare "meh". Badcat du virker som en trist fyr som lever av å prøvde å gå folk på nervene. Om din underholdning er å plage andre på et forum synes jeg synd på deg. BadCat skrev (10 minutter siden): De nye kortene er ikke så mye å snakke om at dere ikke kan bruke 10- eller 20-serie noen måneder til. 30-serien er i beste fall ei doven ventepølse til kort på 5nm TSMC. Og 8K er en doven ventepølse til 16k, rullende biler er en doven ventepølse på svevende biler, charterfly er en doven ventepølse til måneturer. Sånn kan man si om absolutt alt. Det er det beste du får i dag og med GOD margin. Håper du snart er ferdig å rendre så vi slipper å høre på sytingen din 20 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Du misser poenget. Det hadde ikke vært ei ventepølse hvis NVIDIA hadde valgt en annen prosess enn SAMSUNG 8nm. Hvis NVIDIA flytter produksjonen på nyåret blir det å få disse 8nm-erne på elretur og kjøpe nytt. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Tydelig at enkelte ikke har fått sitt 3080 enda ja 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg gammalerik Skrevet 21. oktober 2020 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2020 BadCat skrev (1 minutt siden): Du misser poenget. Det hadde ikke vært ei ventepølse hvis NVIDIA hadde valgt en annen prosess enn SAMSUNG 8nm. Hvis NVIDIA flytter produksjonen på nyåret blir det å få disse 8nm-erne på elretur og kjøpe nytt. Du tilhører en knøttliten nisje som napper i løken til 3Dmark og 'rendering' for noen sekunders hygge. 3080 tilfredsstiller 99,9% av brukeres krav til spillflyt, og som ikke trenger noe annet på 2-4 år eller 2-3 generasjoner. Nvidia hopper før eller senere over på mindre produksjonsteknikk, men da er vi tilbake til Mr Spaceworld's gode innlegg i to poster over. Å kalle 3080 dårlig blir bare pølsevev når vi først er inne på pølsesnakk. Det er det største spranget pr generasjon hittil. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg FuzzyLogic Skrevet 21. oktober 2020 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2020 Da var endelig TUF OC klar til henting på Pick-up point Får skynde meg å hente den før status forandres til "forventet inn på lager" igjen 😅 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå