Aetius Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Mitt 3080 TUF OC står som 12. november og jeg begynner å tvile ganske grundig på at det kommer før vi skriver 2021. Hvilket "ventepølsekort" er best bang for the buck, vil dere si? Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Forventet på lager 7 oktober, 12 oktober, 17 oktober, 22 oktober, 27 oktober. 'Vi har dessverre ikke en konkret dato å komme med, da vi kun får tilsendt små partier.' Fikk jeg akkurat beskjed om fra Komplett Kundeservice. Så sett ukjent forventet dato da hvis dere ikke vet, ikke gi falsk håp ved å bare dytte den et par dager av gangen 😟 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Der ja, 27 oktober 🥰💯✅ TUF non-OC. Endret 19. oktober 2020 av Mala Lenke til kommentar
Erik09 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Proshop ble forøvrig oppdatert tidligere i dag: https://www.proshop.no/RTX-30series-overview Det at de fremdeles ikke har noen inkommende ASUS TUF non-OC er litt skremmende, men får vel bare fortsette å håpe at Komplett får inn noe Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Dette begynner å bli for dumt, fabrikkene i kina går vel døgnet rundt så skulle tro de klarte å produsere mengder. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 25 stk 3080 Tuf Oc kort har blitt sendt ut fra Proshop siden 15 oktober Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minute ago, thomjak said: Dette begynner å bli for dumt, fabrikkene i kina går vel døgnet rundt så skulle tro de klarte å produsere mengder. Ikkje så rart at det er mangel heller når det var på et punkt mere trøkk på nettsider på lanseringsdatoen til 3080 enn det var på black friday De er nok også litt taktiske (som flere nettsteder har spekulert i) at nvidia vil "floode" markedet med kort rett før release av nye AMD skjermkort. 1 Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Kommer vel større leveranser om en uke eller to. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 3090 tuf non-oc holder fortsatt 22 oktober. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Nizzen skrev (5 minutter siden): Ikkje så rart at det er mangel heller når det var på et punkt mere trøkk på nettsider på lanseringsdatoen til 3080 enn det var på black friday De er nok også litt taktiske (som flere nettsteder har spekulert i) at nvidia vil "floode" markedet med kort rett før release av nye AMD skjermkort. Kan sies at er det rent tilfeldig at nye datoene til noen av oss er satt til 27. oktober, dagen før presentasjonen av Big Navi? 🤔 1 Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Okdokk skrev (Akkurat nå): Kan sies at er det rent tilfeldig at nye datoene til noen av oss er satt til 27. oktober, dagen før presentasjonen av Big Navi? 🤔 Det er vel uansett en utrolig dårlig markedsførings strategi? Det er jo ingen som kommer til å 'hylle' Nvidia rett før launchen til AMD etter så mye rot og så mange utsettelser. Vi som har kjøpt kort fra Nvidia hadde jo ikke kjøpt fra AMD uansett, men nå som ingen får kortene de har bestilt derimot ser jeg flere og flere som vurderer å gi AMD en kjangse, etter Nvidia har gjort en såpass dårlig jobb. 1 Lenke til kommentar
Max883 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Noen andre som som har fått dato ut i november ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) 2 minutes ago, Max883 said: Noen andre som som har fått dato ut i november ? Japp, ble flyttet fra 1. til 12. november for noen dager siden. Bestilte 3080 TUF OC 19/9. Har ikke trua, så nå kjøpte jeg et 2070 Super demo-kort fra Komplett. Hadde en ekstra 10%-rabattkode, så da skal jeg klare å kvitte meg med det til samme pris som jeg betalte, om/når 3080 innfinner seg. Endret 19. oktober 2020 av Aetius Lenke til kommentar
BartSimpson Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Ble også flyttet fra 17 til 22 oktober, garantert at komplett ikke har noen info om sendinger de bare flytter litt og litt. Gud AMD kom igjen! hvis de nye fra AMD er i nærheten av 3080 så avbestiller jeg på dagen den 28. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Finalcell skrev (1 minutt siden): Det er vel uansett en utrolig dårlig markedsførings strategi? Det er jo ingen som kommer til å 'hylle' Nvidia rett før launchen til AMD etter så mye rot og så mange utsettelser. Vi som har kjøpt kort fra Nvidia hadde jo ikke kjøpt fra AMD uansett, men nå som ingen får kortene de har bestilt derimot ser jeg flere og flere som vurderer å gi AMD en kjangse, etter Nvidia har gjort en såpass dårlig jobb. Ja uten tvil en dårlig markedsføring. Men tror du tar feil angående at Nvidia ikke blir 'hyllet', tror mange steder så kommer de til å gå i ekstase fordi "Yey, nå fikk jeg kortet mitt", mange på internett har til tider korttidsminne på slike ting har jeg sett, men også de som blir fast bestemt på at boikott er det eneste riktige. Men det vil tiden vise. For min del så blir det vurdering om å gå over til AMD istedet også, men dessverre så har de ikke hatt ytelsen eller softwaren til å verdigjøre den overgangen enda, men viser det seg slik at de flodder markedet etter at AMD har fått vist frem eller lansert nye korta så mister jeg mye respekt for de som en bedrift. 2 Lenke til kommentar
thomjak Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Nizzen skrev (24 minutter siden): Ikkje så rart at det er mangel heller når det var på et punkt mere trøkk på nettsider på lanseringsdatoen til 3080 enn det var på black friday De er nok også litt taktiske (som flere nettsteder har spekulert i) at nvidia vil "floode" markedet med kort rett før release av nye AMD skjermkort. Jo jeg ser at den taktikken er høyst aktuell men hvorfor ikke bare mette markedet på forhånd og ikke stille sitt eget merke i dårlig lys? Det er det som er så provoserende. 😅 1 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) AMD mangler viktige funksjoner. G-Sync er spesielt viktig for de nye skjermene enten det er 1080p 360 Hz eller 2160p 144 Hz. NVENC og AV1-decode er nyttig. Sjekk AV1 test stream 1440p 120 FPS. Fy så bra det er i forhold til dagens standard. https://www.twitch.tv/videos/637388605 Endret 19. oktober 2020 av BadCat Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Okdokk skrev (30 minutter siden): Kan sies at er det rent tilfeldig at nye datoene til noen av oss er satt til 27. oktober, dagen før presentasjonen av Big Navi? 🤔 Tenkte samme selv første gangen jeg så datoen var endret. Mystefistisk! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Mala skrev (46 minutter siden): Der ja, 27 oktober 🥰💯✅ TUF non-OC. 3080 TUF non oc Odre 37897xxx Fremdeles 22 Oktober her. Regner med at det straks blir 27 oktober. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Flere som ikke har dato på Proshop men kun "restbestilt"? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå