Aetius Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Palit RTX 3090 kan nå bestilles på Komplett 19299,- 5 stk usikker dato 22. okt. Endret 14. oktober 2020 av Aetius 2 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Blir spennende å se om Moores law har rett angående Nvidia denne runden. I følge han vil det komme en drøss med kort i overgangen oktober\november Burde løse problemene for de som venter Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Har proshop fått smekk på fingrene av nvidia? Det er 2 dager siden de oppdaterte ordrestatusen sin. Den har blitt linket til av store nettsteder. Edit: Den oversikten kler fullstendig av nvidia og denne papirreleasen, 30 av over 1000 TUF mottatt 4 uker etter lansering. Endret 14. oktober 2020 av shauge2 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Det begynner å sirkulere rykter om at TUF (non-OC) er tatt ut av produksjon.. tydligvis ingen produsenter som vil selge kortene sine til MSRP, så de trikser det til for å unngå det. Leste det på OCUK og Reddit. "Sorry, this post has been removed by the moderators of r/nvidia." LOL Lenke til kommentar
Finalcell Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 MikeDaUnicorn skrev (4 minutter siden): Det begynner å sirkulere rykter om at TUF (non-OC) er tatt ut av produksjon.. tydligvis ingen produsenter som vil selge kortene sine til MSRP, så de trikser det til for å unngå det. Leste det på OCUK og Reddit. "Sorry, this post has been removed by the moderators of r/nvidia." LOL Etter snart en mnd i kø, der alle andre modeller er utsolgt frem til midten av 2021, håper jeg virkelig de har alternativer til de som sitter med bestilling på denne modellen, om dette er tilfellet. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Høres rart ut. Jeg tror ikke noe på det. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 2 minutes ago, Finalcell said: Etter snart en mnd i kø, der alle andre modeller er utsolgt frem til midten av 2021, håper jeg virkelig de har alternativer til de som sitter med bestilling på denne modellen, om dette er tilfellet. Da bør de i alle fall tilby oc versjonen til de som har venta i kø på den vanlige selv om vi må betale noen kroner mer. Skal vi ende opp bakerst i en ny kø da... Endret 14. oktober 2020 av magnusavr 4 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 ja eg skal love deg at det blir sure miner på høyt nivå om et av de mest populære korta med laaaaang kø blir kansellert og folk må bakerst i køa på et annet kort... Er det bare meg som sitter og håper at AMD vil knuse Nvidia? Ditta e en gylden mulighet for dem.. tviler på at det skjer, men håp er lov. 1 Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Endeleg. Har fått e-post frå Dustin om at Aorus Master 3080-kortet mitt er på lager i morgon. Håpar på å ha det i hus over helga! 2 Lenke til kommentar
tbfk Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 36 minutes ago, MikeDaUnicorn said: Det begynner å sirkulere rykter om at TUF (non-OC) er tatt ut av produksjon.. tydligvis ingen produsenter som vil selge kortene sine til MSRP, så de trikser det til for å unngå det. Leste det på OCUK og Reddit. "Sorry, this post has been removed by the moderators of r/nvidia." LOL Ser ut til at dette handler om import til Singapore ikke produksjonen av kortene. 1 Lenke til kommentar
Biggdogg Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 3 hours ago, shauge2 said: Har proshop fått smekk på fingrene av nvidia? Det er 2 dager siden de oppdaterte ordrestatusen sin. Den har blitt linket til av store nettsteder. Nei, det kommer en ny update i morgen. De har bare ikke hatt noe nytt å legge til. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Blir det noe mer surr med TUF kortet nå så skal jeg innrømme at jeg får vansker med å holde hodet kaldt. Lenke til kommentar
tbfk Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Just now, Mala said: Blir det noe mer surr med TUF kortet nå så skal jeg innrømme at jeg får vansker med å holde hodet kaldt. Veldig frustrerende ja. Spesielt for oss som solgte våre gamle kort for å kunne kjøpe de nye. Har nå vært uten et kort i en måned å æ begynner å kjenne frustrasjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 tbfk skrev (Akkurat nå): Veldig frustrerende ja. Spesielt for oss som solgte våre gamle kort for å kunne kjøpe de nye. Har nå vært uten et kort i en måned å æ begynner å kjenne frustrasjonen. GTX 980TI reserve kortet mitt jobber på SPRENG nå ja 😛 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Nånå, mange FPS får du på diskusjon.no? 1 Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 54 minutes ago, Mala said: GTX 980TI reserve kortet mitt jobber på SPRENG nå ja 😛 GTX 275 på lån fra svoger her, holder som regel til 1080p60fps i Borderlands. 👍 Lenke til kommentar
tbfk Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 28 minutes ago, Tommy Mathisen said: GTX 275 på lån fra svoger her, holder som regel til 1080p60fps i Borderlands. 👍 Tror jeg skal holde ut så lenge korte er på plass før cyberpunk. Står at kortet er forventet 27. okt, men dette tar jeg med en stor klype salt. Endret 14. oktober 2020 av tbfk 3 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 tbfk skrev (18 minutter siden): Tror jeg skal holde ut så lenge korte er på plass før cyberpunk. Står at kortet er forventet 27. okt, men dette tar jeg med en stor klype salt. I mitt tilfelle så er det 17 Oktober. Tror den datoen kommer å går uten noe kort. 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Idrin skrev (17 minutter siden): I mitt tilfelle så er det 17 Oktober. Tror den datoen kommer å går uten noe kort. Same. Ganske mange utsettelser til nå... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 On 10/13/2020 at 5:19 PM, Emile the rat said: Fortsatt dårlig service ovenfor de som betaler mer for kortene. Betal mer, vent lengre 😧 Mine tanker og, men så stille det har vært fra Aorus forventer jeg at Xtreme skal minimum yte likt som Strix OC. Vil nesten si kravene mine til yrelsen på Aorus er høyere enn Strix OC, tatt i betraktning hvor stille de er og at ingen Xtreme kort har vært i omløp. Strix OC er i det minste i omløp. Hvorfor er kravene dine høyere? Aorus Extreme 3080 har 350 / 370 W power limit (silent/performance). Da sier det seg selv at det ikke yter på høyde med ASUS ROG Strix og EVGA FTW3 / Hybrid ? Stor kjøler og gimmicker garanterer ikke bra kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå