Straits Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Men du skulle ringt og forsikret om at lua var inkludert? Jaja selvfølgelig! 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 18 minutes ago, Nizzen said: 3080ti er jo utrolig lite for pengene (i forhold til 3090 dag 1), så skjønner godt at "ingen" gidder å beholde dritten selv 😝 Hadde ikke gjort et rent bytte fra vanilla 3080 til 3080ti engang 😂 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 @Firex Er sikkert ikke bug, noen scalpers som har fått kalde føtter eller noe, tviler på gamere gidder å kjøpe overprisede 3080Ti kort på finn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Men du skulle ringt og forsikret om at lua var inkludert? Og at det ble levert i 2021. Venter fortsatt på 3080 TUF som ble bestilt i fjor. Hadde det vært lue inkludert så kunne jeg bare ha solgt lua til scalper pris på Finn. 1 1 Lenke til kommentar
-Mr.Mullet- Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Blir spennende å se om prisene kommer til å gå nedover eller om det bare er en midlertidig fase med en del tilgjengelige kort (3090 spesielt) for øyeblikket. Zotac 3090 har vel ligget ett døgn til salgs på komplett og fortsatt er det i underkant av 20 kort igjen. Lenke til kommentar
RobinNdaHood Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 KFA2 3080ti tilgjengelig hos Netonnet. https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3080-ti-exg-1-click-oc/1018702.11111/ Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 -Mr.Mullet- skrev (4 minutter siden): Blir spennende å se om prisene kommer til å gå nedover eller om det bare er en midlertidig fase med en del tilgjengelige kort (3090 spesielt) for øyeblikket. Zotac 3090 har vel ligget ett døgn til salgs på komplett og fortsatt er det i underkant av 20 kort igjen. Er nok tungsolgt det Zotac kortet ja, tenker markedet blir flooded med TI kort jeg, ingen minere som gidder å kjøpe de og Gamere klarer seg vel med sine 3080 og 3090 kort. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 RobinNdaHood skrev (Akkurat nå): KFA2 3080ti tilgjengelig hos Netonnet. https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3080-ti-exg-1-click-oc/1018702.11111/ Ja det er varslet om i varslingstråden. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Hvordan er reglene for angrett egentlig? Ser det er mange kort på Finn nå samtidig som det faktisk er mulig oftere og oftere å få kjøpt fra nettbutikk. De risikerer jo å bli sittende med kortene... Regner med de har noen dager på å få hevet kjøpet? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) Fade1 skrev (6 minutter siden): Hvordan er reglene for angrett egentlig? Ser det er mange kort på Finn nå samtidig som det faktisk er mulig oftere og oftere å få kjøpt fra nettbutikk. De risikerer jo å bli sittende med kortene... Regner med de har noen dager på å få hevet kjøpet? De fleste har 14 dagers returrett, Non Club 90 dager. Og det er fra du har hentet kortet på Posten. Endret 8. juni 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 @Sverre26 Velkommen etter MSI Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO har vært tilgjengelig fra Komplett en god stund nå, men er ikke mange som gidder å kjøpe Amd kort. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Lol, NoN har kansellert en god del av ordrene mine, ikke sendt meg mail, ikke sendt SMS og ikke refundert pengene, interessant måte å drive bedrift på altså. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 De kansellerte en ordre som jeg la inn i går. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 De ville ikke svare på hvorfor de ikke har informert om kanselleringer og hvorfor jeg ikke har fått igjen pengene mine Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 MariusJS skrev (3 minutter siden): De ville ikke svare på hvorfor de ikke har informert om kanselleringer og hvorfor jeg ikke har fått igjen pengene mine Du er overrasket over at de har kansellert dine ordrer når du selv veit ar du ikke kan bestille mer enn 1 produkt? 🤔 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 2 minutes ago, MariusJS said: De ville ikke svare på hvorfor de ikke har informert om kanselleringer og hvorfor jeg ikke har fått igjen pengene mine Den der er jo hakket verre enn slik Proshop har holdt på. Sure, noen har fått gammel ordre kansellert ifbm. at man har lagt ny ordre, men at de i retrospekt innfører «maks 1 GPU per person» etter at alle ordrebekreftelsene er sendt ut, og deretter kansellerer samtlige, er ganske absurd. En ordrebekreftelse er vel en juridisk bindende avtale, uten at jeg kjenner til om det foreligger noe juridisk presedens som støtter opp under en slik case som dette. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Just now, Randeboy said: Du er overrasket over at de har kansellert dine ordrer når du selv veit ar du ikke kan bestille mer enn 1 produkt? 🤔 Det spørs vel når han bestilte ordrene han har fått kansellert. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 jocke skrev (Akkurat nå): Det spørs vel når han bestilte ordrene han har fått kansellert. Joda, helt klart. Men det bør absolutt ikke være en overraskelse i disse dager. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 7 minutes ago, Randeboy said: Du er overrasket over at de har kansellert dine ordrer når du selv veit ar du ikke kan bestille mer enn 1 produkt? 🤔 Du kan vise meg hvor det står at jeg ikke kan bestille 2 produkter fra forskjellige AIB's i samme produktserie Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 8 minutes ago, jocke said: Den der er jo hakket verre enn slik Proshop har holdt på. Sure, noen har fått gammel ordre kansellert ifbm. at man har lagt ny ordre, men at de i retrospekt innfører «maks 1 GPU per person» etter at alle ordrebekreftelsene er sendt ut, og deretter kansellerer samtlige, er ganske absurd. En ordrebekreftelse er vel en juridisk bindende avtale, uten at jeg kjenner til om det foreligger noe juridisk presedens som støtter opp under en slik case som dette. Proshop sendte iaf ut en mail om at de kansellerte, og de refunderte pengene, her sitter Netonnet på GPUen min og pengene mine, uten å ha informert meg om at de har kansellert ordren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå